home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 649 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Søger spiller-tråden FM12
0 Brugere og 29 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 175 Udprint
Forfatter Emne: Søger spiller-tråden FM12  (Læst 334949 gange)
krølle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM12
« Svar #240: 06 Nov 2011, 14:58 »

seydou doumbia...
Logged

... U ain't got a minute.

FredrikLeander
Gæst
 
Sv: Søger spiller-tråden FM12
« Svar #241: 06 Nov 2011, 15:05 »

Klub: Birmingham - Oprykker
Sæson: 2012/2013
Alder: Maks 27
Plads: ALLE - helst en bomber
Pris: 265.
Krav: Skal gå direkte ind på holdet

Wilfried Thumbs Up
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM12
« Svar #242: 06 Nov 2011, 17:58 »

Jeg søger stort set alle positioner, dog ingen keeper.. Jeg er rykket op til PL med Middlesbrough, og jeg befinder mig i 2. sæsons start..
Jeg har godt 150 millioner, som skal fordeles til forstærkninger så jeg kan overleve en sæson i PL, og måske dermed styrke holdet yderligere.. Smiley
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM12
« Svar #243: 06 Nov 2011, 18:00 »

Vil kraftigt anbefale dig at overveje at leje en spiller eller tre Smiley
Det er ik nødvendigvis det bedste rent økonomisk på længere sigt, men at købe middelmådige spillere og så måske rykke ned, har du med garanti heller ik råd til. Så bare et forslag. Og ved ik lige hvem du skal leje, måske kig på trasnferlisten ! Opstemt
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM12
« Svar #244: 06 Nov 2011, 18:05 »

Vil kraftigt anbefale dig at overveje at leje en spiller eller tre Smiley
Det er ik nødvendigvis det bedste rent økonomisk på længere sigt, men at købe middelmådige spillere og så måske rykke ned, har du med garanti heller ik råd til. Så bare et forslag. Og ved ik lige hvem du skal leje, måske kig på trasnferlisten ! Opstemt

Problemet er bare at der ikke er nogle der vil leje spillere ud til mig, da jeg menes at være en konkurrent Wink
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

barca4ever2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM12
« Svar #245: 06 Nov 2011, 18:08 »

Hey
Jeg søger en målmand til halvvejs inde i første sæson. Jeg har 54 mio. at gøre godt med.

På forhånd tak!
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM12
« Svar #246: 06 Nov 2011, 18:16 »

Problemet er bare at der ikke er nogle der vil leje spillere ud til mig, da jeg menes at være en konkurrent Wink

Heller ikke de helt store klubber?  Smiley Vil ikke mene det er helt umuligt, at du for en små 10 mio vil kunne få en gut som Danny Wilson fra liverpool på lån (i mit spil har han slået både Carra og Coates af pladsen ved siden af Agger)

Men kender ikke så meget til Borro's hold, så hvilke pladser mangler du mest akut? Vil jo mene, at det vigtigste er at opbygge en solid defensiv, derfor også Wilson Wink
Ellers er det vel også et spørgsmål om hvilke spillere du kan tiltrække. Jeg tænker umiddelbart at tjekke den hollandske eller tyske liga, og så kigge i klubberne lige under de allerbedste, da deres forsvarsspillere burde kunne fås for rimelige penge og samtidig være mulige at tiltrække til klubben Smiley

Ellers er der også altid den helt sikre med Sölvi Ottesen fra FCK, der altid er en yderst solid sidste skanse i midterforsvaret ! Smiley
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM12
« Svar #247: 06 Nov 2011, 18:21 »

Problemet er bare at jeg er nærrig med de der lejeaftaler, da jeg ikke gider at ofre mere end 3 millioner for en spiller jeg højest har sæsonen ud... Men nu må vi se.
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

NottsCounty77
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller-tråden FM12
« Svar #248: 06 Nov 2011, 18:24 »

Klub: Wolves
Sæson: Lige startet
Alder: Maks 27
Plads: Højreback
Pris: Maks 85
Krav: Skal gå direkte ind på holdet
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM12
« Svar #249: 06 Nov 2011, 18:26 »

Problemet er bare at jeg er nærrig med de der lejeaftaler, da jeg ikke gider at ofre mere end 3 millioner for en spiller jeg højest har sæsonen ud... Men nu må vi se.

Kan sagtens følge dig, og i bund og grund også helt helt enig Smiley
Det kommer an på hvor god en trup du har at arbejde med. Hvis du mener du kan blive oppe uden, så vil jeg give dig helt ret, så kan det være spild af penge ! Smiley
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM12
« Svar #250: 06 Nov 2011, 18:31 »

Jeg er bare bange for at truppen er for svag..
Kan du nævne en boksspiller, en central midtbanespiller, en kantspiller og en central forsvarsspiller som må koste mellem 20-30 mil? Opstemt
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Fernando9Torres
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM12
« Svar #251: 06 Nov 2011, 18:35 »

Hey
Jeg søger en målmand til halvvejs inde i første sæson. Jeg har 54 mio. at gøre godt med.

På forhånd tak!

Og du er??
Logged


bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM12
« Svar #252: 06 Nov 2011, 18:37 »

Jeg er bare bange for at truppen er for svag..
Kan du nævne en boksspiller, en central midtbanespiller, en kantspiller og en central forsvarsspiller som må koste mellem 20-30 mil? Opstemt

Prøv at kigge hos de klubber, der er rykket ned fra PRL, da du rykkede op, der skal nok være noge utilfredse og kvalificerede spillere Smiley

Ellers er Curtis Davis et godt bud til det centrale forsvar. Hvad med en Shane Long i WBA til toppen ?
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM12
« Svar #253: 06 Nov 2011, 18:38 »

Måske en Matt Jarvis til kanten Smiley
Logged

barca4ever2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM12
« Svar #254: 06 Nov 2011, 18:58 »

Og du er??

Haha  Opstemt Jeg er Ajax...  flovt  Wink
Logged

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 175 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010