ulle94
|
|
Klub: Ajax Sæson: 2. sæson position: Central midt Alder: lige gyldigt Pris: Maks 100 mio Har i nogle ideer? 
|
|
|
|
|
|
|
|
Oli
|
|
Klub: Ajax Sæson: 2. sæson position: Central midt Alder: lige gyldigt Pris: Maks 100 mio Har i nogle ideer?  En offensiv eller mere defensiv orienteret midtbane? 
|
|
|
|
|
|
|
|
ulle94
|
|
En offensiv eller mere defensiv orienteret midtbane?  Defensiv Edit: Men helst en to vejs-spiller 
|
|
|
|
|
|
|
|
Oli
|
|
Defensiv Edit: Men helst en to vejs-spiller  Nu er jeg ikke selv så heldig at være indehaver af FM12, men i 11'eren ville en god mand som Moussa Sissoko passe meget godt  Ved dog ikke om han er for dyr eller om han vil til Ajax. Ellers måske Veloso? 
|
|
|
|
|
|
|
|
Hougaard10
|
|
Er det som starter eller som back up ?
Starter. Rafael blev solgt for 100 mio. og jeg mener at Smalling er lidt for tung 
|
|
|
|
FCK! Claudemir Domingues De Souza! Man Utd! Javier "EL chicharito" Hernandez Balcázar!
|
|
|
|
KimGreve
|
|
Er QPR i første sæson. Skal jeg købe Tomas Necid eller Lacina Traore?
|
|
|
|
|
|
|
|
Maze
|
|
Klub: Real Madrid Sæson: 1. sæson (vinter) el. 2. Sæson (sommer) position: Defensiv midtbane Alder: Gerne så ung som muligt  Pris: max 300 mil Han må rigtig gerne være fra Spanien, Portugal eller Frankrig.. Da Lass er blevet solgt skal jeg ha' en erstatning som kan spille ved siden af Xabi eller Sahin?
|
|
|
|
|
|
|
|
blomvikings
|
|
Klub: Real Madrid Sæson: 1. sæson (vinter) el. 2. Sæson (sommer) position: Defensiv midtbane Alder: Gerne så ung som muligt  Pris: max 300 mil Han må rigtig gerne være fra Spanien, Portugal eller Frankrig.. Da Lass er blevet solgt skal jeg ha' en erstatning som kan spille ved siden af Xabi eller Sahin? Javi Martinez eller M'Vila ?
|
|
|
|
|
|
|
|
Herlev
|
|
Ramsey fra Arsenal er spilleren med det største talent i FM12, kunne nemt omskoles til DMC. Så har du en DMC resten af spillet 
|
|
|
|
The mighty Blues from London CHELSEA!!
Obi Mikel - En af de største!
|
|
|
|
Maze
|
|
Ramsey besider ikke lige kvaliteterne til at spille ved siden af Xabi eller Sahin desværre.. men han kunne dog sagtens erstatte en af dem! Martinez og M'Vila er begge fremragene bud! tak til begge 
|
|
|
|
|
|
|
|
eh10
Lilleputspiller
|
|
Jeg er OB, og jeg er nået til vinterpausen. Så jeg mister desværre Djiby Fall nu her  Så mangler en ordentlig boksspiller som ham. Må koste højst 8 mil kr. Og han skal være af rigtig gid kvalitet
|
|
|
|
|
|
|
|
PhilipFlink
|
|
Jeg er OB, og jeg er nået til vinterpausen. Så jeg mister desværre Djiby Fall nu her  Så mangler en ordentlig boksspiller som ham. Må koste højst 8 mil kr. Og han skal være af rigtig gid kvalitet Hvad med en Mads Junker?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Herlev
|
|
Lustig burde du kunne få gratis
|
|
|
|
The mighty Blues from London CHELSEA!!
Obi Mikel - En af de største!
|
|
|
|
Anaig
Lilleputspiller
|
|
Klub: FCK Sæson: Lige startet Position: Venstre back Alder: Højst 28 Pris: Maks 10 millioner  Lumb kan skaffes billigt, evt. kan han lejes med senere køb som mulighed. Jeg er tilfreds med ham som rotationsspiller.
|
|
|
|
"The goal was the deciding factor." -Steve McClaren
|
|
|
|