Enzo
|
|
Uffe Bech, Emil Larsen, Lucas Andersen :-)
Tak, så må vi se om jeg kan få skrevet kontrakt med dem, eller at de afviser mig. 
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
daugaard
|
|
Tror nu hellere man ville spille engelsk 1. div end bunden af superligaen 
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Sådan er der nogle spillere der har det, mens andre ej 
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
Enzo
|
|
Hverken Lucas Andersen eller Uffe Bech vil diskutere kontrakter 
|
|
|
|
|
|
|
|
daugaard
|
|
nederen :-( :-( Casper Sloth? Zanka?
|
|
|
|
|
|
|
|
ulle94
|
|
Klub: Middlesbrought Sæson: 1 sæson Position: Alle steder, bar' fyr løs med talenterne. Alder: Under 20, gerne talenter  Pris: Maks 20 millioner  Jeg søger talenter der vil til Middlesbrough, og jeg har kun 20 millioner  Tag et kig på Tibor Cica 
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
blomvikings
|
|
Klub: Genoa Sæson: Første vindue Budget: 60-70 mio Alder: maks 29 Søger: central midtbane Anyone? 
|
|
|
|
|
|
|
|
slindj93
|
|
Klub: Genoa Sæson: Første vindue Budget: 60-70 mio Alder: maks 29 Søger: central midtbane Anyone?  Hvilken spillerrolle? For der er jo stor forskel på om han er den defensive af fx 2 centrale midtbaner eller den offensive. Eller skal han have lidt i begge dele? 
|
|
|
|
FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:
Vinder af ligaen: 4 Vinder af pokalen: 3 (5 finaler) Vinder af CHL: 2 Balance (økonomi): 4,48 mia. Anslået klubværdi: 12,06 mia. Klubrangliste: Nr. 2 Stadionkapacitet: 102.980 Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26
|
|
|
|
blomvikings
|
|
Hvilken spillerrolle? For der er jo stor forskel på om han er den defensive af fx 2 centrale midtbaner eller den offensive. Eller skal han have lidt i begge dele?  Han skal kunne begge dele  både bidrage offensivt og defensivt
|
|
|
|
|
|
|
|
2740FM
Lilleputspiller
|
|
Klub: FCK Sæson: Lige startet Position: Venstre back Alder: Højst 28 Pris: Maks 10 millioner 
|
|
|
|
|
|
|
|
fredesvbg
|
|
Klub: OB Sæson: 1. vinterpause Position: Venstre back+højreback til backup. GK så jeg slipper for James Blunt, Toppel skrider på fri Alder: ungt kød er godt Pris: Maks 5 millioner
|
|
|
|
Vah! Denuone Latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur
|
|
|
|
Hougaard10
|
|
Klub: Man Utd Sæson: Januar 2012 Position: Højre back Alder: 18 - 26 Pris: maks 140 mio. På forhånd tak 
|
|
|
|
FCK! Claudemir Domingues De Souza! Man Utd! Javier "EL chicharito" Hernandez Balcázar!
|
|
|
|
nikl0707
|
|
Klub: Randers FC Sæson: Starten af anden sæson Position: Alle pladser Alder: Ligemeget Pris: Maks 2 mio.
|
|
|
|
|
|
|
|
rolighed99
|
|
Klub: Man Utd Sæson: Januar 2012 Position: Højre back Alder: 18 - 26 Pris: maks 140 mio. På forhånd tak  Er det som starter eller som back up ?
|
|
|
|
|
|
|
|