|
jokke
|
|
Er i første sæson med newcastle og søger en højre eller venstre back. prisen må max være 100 mio dkk.
Sime og så et efternavn der startet med V, højre back talent fra Dinamo - koster mellem 6 og 10 mio. DKK - uden tvivl en fantastisk signing, har spillet fra start lige fra første sæson i mit save med PSG 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hoejtved
Lilleputspiller
|
|
Sime og så et efternavn der startet med V, højre back talent fra Dinamo - koster mellem 6 og 10 mio. DKK - uden tvivl en fantastisk signing, har spillet fra start lige fra første sæson i mit save med PSG  tror du tænker på Sime Vrsaljko 
|
|
|
|
|
|
Vendsyssel FF Odense Boldklub BVB 09
|
|
|
|
|
Magn
|
|
Er Lyngby i anden sæson sommer. Omkring en halv million. Men ikke højere. Må gerne have kontraktudløb næste vinter eller sommer. Position ligegyldig. Løn skal højst være 20.000 kr.
Edit: Gerne venstre back, angriber, målmand eller central midtbane. Må meget gerne være gratis.
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 18 Jun 2012, 16:15 af Magn »
|
|
Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.
|
|
|
|
|
Mr Blackburn
|
|
hej alle. imorgen går jeg igang med et nyt spil hvor jeg skal bruge spillere med en masse fart og god I omomstilling. det er et midterhold I premier legue og skal spille en god omgang kontra bold. og med ca 100 mil at købe for. er der nogle foreslag hele vejen rundt på et hold
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
El-Pistolero
|
|
Junior Hoilett, Sessegnon, Gabby Agbonlahor, Thulani Sereo, Cameron Stewart, Nathan redmond, Wilfried Zaha, Lazar Markovic ? :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
Position: betyder ikke så meget mine spillere er cirka lige gode allesammen. men mit svageste punkt er nok midterforsvaret. Klub : Cardiff Sæson: Vinteren i tredje Pris: maks 6 mio. Løn: ca. 80.000 p/u (selvfølgelig maks)
Nogen bud?
|
|
|
|
|
|
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly
|
|
|
|
|
Arny
|
|
Position: CM (Felt til felt) Klub: Juventus Sæson 1. Pris: maks 150 mil
Back up til Marchisio
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grün
|
|
Milan Badelj?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mfsjovhat
|
|
Position: Center Midt/Defensiv Midt - Angriber - Målmand! Klub: Toulouse FC Sæson: Starten af 2. Pris: maks 80 mio.
|
|
|
|
|
|
Thaurat al Shabab
|
|
|
|
|
vt11
|
|
Klub: West Brom Sæson: Starten af anden efter jeg blev nr. 7 i første. Position: Defensiv midt med rollen som ANKERMAND. Alder: Ligemeget Pris: Maks 50 mio.
Har søgt i virkelig lang tid nu og kan bare ikke finde nogen med rollen som ankermand, da det er det der passer ind i taktikken.
|
|
|
|
|
|
Barça: Més que un club <3
|
|
|
|
|
Cesc
|
|
Klub: West Brom Sæson: Starten af anden efter jeg blev nr. 7 i første. Position: Defensiv midt med rollen som ANKERMAND. Alder: Ligemeget Pris: Maks 50 mio.
Har søgt i virkelig lang tid nu og kan bare ikke finde nogen med rollen som ankermand, da det er det der passer ind i taktikken.
Har du ikke Mulumbu?? I så fald brug ham!!!! Han er bare fantastisk!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TimE
|
|
Tymoshchuk er også på en fri transfer op til anden sæson.
|
|
|
|
|
|
FC Bayern München Triplemeister 2012/2013!
|
|
|
|
|
vt11
|
|
Har du ikke Mulumbu??
I så fald brug ham!!!! Han er bare fantastisk!!!
Jeg har Mulumbu, og han spiller også fantastisk, men da jeg spiller med 2 defensive med Mulumu som defensiv midt support, derfor leder jeg efter en ankermand som kan spille ved siden af ham 
|
|
|
|
|
|
Barça: Més que un club <3
|
|
|
|
|
Strandby
|
|
Klub: Soupthamton. Sæson: Lige startet Position: Alt godt fra havet. Alder: Under 26. Pris: Har 100mio ialt.
( Gerne engelsk.. ) Og skal kunne gøre sig i Prl, da jeg regner med at rykke op som krav.
|
|
|
|
|
|
Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.
To dare is to do.
COYS <3
|
|
|
|
|
AaBFreak
|
|
Klub: West Ham Sæson: 2012/2013 Position: Søger en angriber der kan ligge alene på toppen. Gerne en type som Van Persie. Alder: max. 28 Pris: max. 150 mio
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|