|
bianconeri
|
|
Søger: Venstreback, prisklasse 40-70 mio - 2 sæson og niveau Sunderland. 
|
|
|
|
|
|
Vincere Non È Importante È L'Unica Cosa che Conta fino alla fine ★ ★ ★
|
|
|
|
|
Mammut
|
|
Søger Position: Højre back Pris: Lige meget Klub: Tottenham År: juli 2014
Skal være en klasse back. Nogle forslag?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MBJ
|
|
Vrsaljko! Den mand er fantastisk. Men hvor har du dog gjort af Walker?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mammut
|
|
Jeg har stadig Walker, men føler bare, at det er mit holds svageste punkt lige nu. Han er god, men ikke virkelig fantastisk. Vrsaljko har også nogle lækre tal da, men koster 350 mio :O. Penge er dog ikke et problem, da jeg har fået et vanvittigt transferbudget. Ved bare ikke, om det er for mange penge at bruge på ham?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MichaelHarlev
Gæst
|
|
Azpilicueta kunne være en mulighed  Eller Romario hvis han har udviklet sig godt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sebber1234
Gæst
|
|
Søger: Central midtbanespiller Første sæson med Newcastle Pris: Højst 20 millioner (Lavt transferbudget  ) Har lige fået Tiote skadet i 4 måneder i starten af sæsonen så skal have fundet en der kan overtage hans plads 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Søger: Central midtbanespiller Første sæson med Newcastle Pris: Højst 20 millioner (Lavt transferbudget  ) Har lige fået Tiote skadet i 4 måneder i starten af sæsonen så skal have fundet en der kan overtage hans plads  Jeg ved ikke om du kan få Milan Badelj til den pris?
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
blomvikings
|
|
Søger: Central midtbanespiller Første sæson med Newcastle Pris: Højst 20 millioner (Lavt transferbudget  ) Har lige fået Tiote skadet i 4 måneder i starten af sæsonen så skal have fundet en der kan overtage hans plads  Vass fra Brescia mener jeg det er... Ikke en verdensklassespille r, men burde kunne gøre det OK for dig.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bettepjevs
|
|
Søger
1 stk. kantspiller som enten kan spille indvendig angriber i venstre side eller højre fløj til QPR budget 125 mio. sommer mellem 2 og 3 sæson
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 02 Apr 2012, 15:35 af bettepjevs »
|
|
|
|
|
|
|
blomvikings
|
|
Søger
1 stk. kantspiller som enten kan spille indvendig angriber i venstre side eller højre fløj til QPR budget 125 bio. sommer mellem 2 og 3 sæson
A. Griezmann fra Real Sociedad ! Han er for vild !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bettepjevs
|
|
A. Griezmann fra Real Sociedad ! Han er for vild !
De vil have 185 mio for ham så det er ikke en mulighed.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2770-Realfan
|
|
Marilungo kunne være en mulighed til venstrekanten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
blomvikings
|
|
De vil have 185 mio for ham så det er ikke en mulighed.
48 mdr 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tsg