|
MichaelPaw
Gæst
|
|
Søger en angriber med mål i
er Barcelona i første sæson vil bruge imellem 80 til 150 mio
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
quuNix
|
|
søger spillere til alle positioner i Viborg!! - Det er første sæson 
|
|
|
|
|
|
Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Søger en angriber med mål i
er Barcelona i første sæson vil bruge imellem 80 til 150 mio
Niang.
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
Mammut
|
|
Jeg er i 2014 med Tottenham, og klubben er blevet købt af nogle forretningsmænd. Det har resulteret i, at jeg nu har fået en masse penge at købe for (har lige købt Chiellini og har ca. 600 mio tilbage). Har i nogle forslag til hvordan jeg kan forstærke min trup? Der er ret mange spillere lige pt. og bl.a. Dawson og Jake Livermore sælger jeg i dette vindue. Tevez er mit førstevalg i angrebet, og Cantoro mit andenvalg. Han er en regen på 20 år med rigtig gode tal. 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 29 Mar 2012, 20:21 af Mammut »
|
|
|
|
|
|
|
Daniel Nordentoft
|
|
Jeg er i 2014 med Tottenham, og klubben er blevet købt af nogle forretningsmænd. Det har resulteret i, at jeg nu har fået en masse penge at købe for (har lige købt Chiellini og har ca. 600 mio tilbage). Har i nogle forslag til hvordan jeg kan forstærke min trup? Der er ret mange spillere lige pt. og bl.a. Dawson og Jake Livermore sælger jeg i dette vindue. Tevez er mit førstevalg i angrebet, og Cantoro mit andenvalg. Han er en regen på 20 år med rigtig gode tal.  Dette skal postes i denne tråd. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mammut
|
|
Det er ikke for at i skal rate mit hold. Jeg søger forslag til forstærkninger af truppen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Daniel Nordentoft
|
|
Det er ikke for at i skal rate mit hold. Jeg søger forslag til forstærkninger af truppen.
Ja, men det får man også derinde. Der kigger man på dit hold, og så giver man forslag til forstærkninger. Denne tråd er mere beregnet til, at få nogle navne, hvis man søger en bestemt position.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Angel3DG
|
|
Søger en god men forholdsvis billig målmand til QPR i anden sæson  håber i kan hjælpe 
|
|
|
|
|
|
Danmark - Brøndby <3 England - Liverpool <3
|
|
|
|
|
Daniel Nordentoft
|
|
Søger en god men forholdsvis billig målmand til QPR i anden sæson  håber i kan hjælpe  Hvor mange penge har du til rådighed helt præcist?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Angel3DG
|
|
Hvor mange penge har du til rådighed helt præcist?
omkring 50 mio
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Daniel Nordentoft
|
|
omkring 50 mio
Og du vil gerne bruge alle pengene på en keeper, eller hvor dyr skal han være?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Angel3DG
|
|
Og du vil gerne bruge alle pengene på en keeper, eller hvor dyr skal han være?
Ja det er penge til en keeper 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Daniel Nordentoft
|
|
Ja det er penge til en keeper  Alphonse Areola er fremtidens mand!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Angel3DG
|
|
Alphonse Areola er fremtidens mand!
jojo  men skulle gerne have en der kan forstærke holdet, gerne noget ældre 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Simon97
Lilleputspiller
|
|
Søger en god men forholdsvis billig målmand til QPR i anden sæson  håber i kan hjælpe  Alex Smithies
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|