home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 352 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Skyrim
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Skyrim  (Læst 4009 gange)
Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Skyrim
« : 10 Nov 2011, 22:32 »

Så sker det sku snart!

Andre end mig der sidder som et lille barn der venter på juleaften?

Det bliver så fricking awesome, tror det er lang tid siden jeg sidst har glædet mig så meget til et spil. Jeg glæder mig til første gang jeg sender en pil gennem halsen på en drage!
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Skyrim
« Svar #1: 10 Nov 2011, 22:35 »

Nej du er langt fra den eneste jeg håber jeg får det til min fødseslsdag ellers skal jeg ud og bruge mange penge her efter min fødselsdag
Logged

Tidligere: Baloo38

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Skyrim
« Svar #2: 10 Nov 2011, 22:35 »

I lyder spændte!!
- Kan i uddybe hvad det er, og hvad det gør ud på? Smiley
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Andersen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Skyrim
« Svar #3: 10 Nov 2011, 22:38 »

Nope, har haft det pre-loadet siden i går. Så nu må det gerne snart blive midnat. Kan lige nå at se det an, da jeg først møder kl. 10 i morgen.

Skal nok blive godt!

Jeg kan forøvrigt forstå, at der følger en patch med, der retter bl.a. en del crashes. Så hvis man ikke har købt det over Steam, kan det godt betale sig at patche straks efter midnat Smiley
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Skyrim
« Svar #4: 10 Nov 2011, 22:38 »

det er det nye Elders scrolls som udkommer her om 1 time og 23 min.  det er helt rollespilspil uden dog det samme som WOW har, men hvor du går rundt i et fiktivt land og skal udkæmpe nogle kampe men den detalje jeg faldt mest over er at dragerne i spillet ikke har et script altså de improvisere, hviket jeg jo synes er genialt lavet

men så er det jo rart at have fødselsdag på udgivelsesdagen Wink
Logged

Tidligere: Baloo38

Andersen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Skyrim
« Svar #5: 10 Nov 2011, 22:42 »

det er det nye Elders scrolls som udkommer her om 1 time og 23 min.  det er helt rollespilspil uden dog det samme som WOW har, men hvor du går rundt i et fiktivt land og skal udkæmpe nogle kampe men den detalje jeg faldt mest over er at dragerne i spillet ikke har et script altså de improvisere, hviket jeg jo synes er genialt lavet

men så er det jo rart at have fødselsdag på udgivelsesdagen Wink

Man kan sige, at hvad der adskiller det fra WoW er, at Skyrim er single player RPG (Roleplay game), hvor World of Warcraft er et MMORPG (Massive multiplayer online RPG..)

Det bedste ved Elder Scrolls serien er, at det former sig efter dine handlinger. Der er ikke en fastlagt rute du SKAL tage. Der er et hovedplot, men personligt er det altid de små historier der fanger. Tror ikke jeg har gennemført Oblivion, selvom det er blevet til mange timer i det.
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Skyrim
« Svar #6: 10 Nov 2011, 22:43 »

har hørt at selve historien i det nye bliver omkring de 50-60 timer også er der alle sidemissionerne
Logged

Tidligere: Baloo38

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Skyrim
« Svar #7: 10 Nov 2011, 22:50 »

Nope, har haft det pre-loadet siden i går. Så nu må det gerne snart blive midnat. Kan lige nå at se det an, da jeg først møder kl. 10 i morgen.

Skal nok blive godt!

Jeg kan forøvrigt forstå, at der følger en patch med, der retter bl.a. en del crashes. Så hvis man ikke har købt det over Steam, kan det godt betale sig at patche straks efter midnat Smiley

Man skal spiller over Steam, så det fungere lige som FM  Smiley Det er egentlig lidt ærligt, for spillet ligger her på mit bord, men man kan ikke installere det før midnat, altså fra selve DVD'en. Så skal man sidde og hente alle filerne, hvilket jeg selvfølgelig gør  Wink

Jeg har heldigvis fri indtil mandag, så jeg forlader nok ikke lejligheden i den her weekend  Opstemt

I lyder spændte!!
- Kan i uddybe hvad det er, og hvad det gør ud på? Smiley

Her er der en lille gameplay walkthrough:
http://www.gametrailers.com/video/e3-2011-elder-scrolls/714851
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Skyrim
« Svar #8: 10 Nov 2011, 23:44 »

kaffen er brygget, spillet preloader lldi endnu, forventningerne er skruet helt i vejret, jeg er SÅ klar til Skyrim...

Mit nye grafikkort er der dog desværre først råd til, til næste måned Skuffet så det bliver med lousy grafik indtil videre..
Logged




Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Skyrim
« Svar #9: 10 Nov 2011, 23:54 »

Det bliver godt, det bliver godt, det bliver godt!

Hvad skal folk starte med?

Jeg overvejer lidt en Nord som skal ud og svinge med en kæmpe økse. Men jeg syntes Argonians og khajiits har virkelig fået et løfte, og ser virkelig awesome ud, så overvejer lidt om jeg skal lave en Argonian.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Cactus
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Skyrim
« Svar #10: 11 Nov 2011, 00:03 »

Får først min udgave i morgen, men så kan jeg da i det mindste se frem til omkring 300 timers skæg og ballade!  Smiley

Logged

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Skyrim
« Svar #11: 11 Nov 2011, 00:05 »

Det bliver godt, det bliver godt, det bliver godt!

Hvad skal folk starte med?

Jeg overvejer lidt en Nord som skal ud og svinge med en kæmpe økse. Men jeg syntes Argonians og khajiits har virkelig fået et løfte, og ser virkelig awesome ud, så overvejer lidt om jeg skal lave en Argonian.

tror også jeg tager Nord eller Orc som den første charachter, da de er ret sjove at lege rundt med i starten.

Tror dog at min første seriøse skal være en Bosmer, da jeg er helt vild glad for den jeg har i Oblivion Smiley
Logged




nikl0707
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Skyrim
« Svar #12: 11 Nov 2011, 08:34 »

Jeg tænkte på, skal man ikke have en rimelig god computer for at spille det her spil? der er mange detaljer med nemlig, men har ikke sp meget forstand på det, så ville godt høre om der var nogle andre der kunne svare på det Smiley
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Skyrim
« Svar #13: 11 Nov 2011, 11:27 »

Jeg tænkte på, skal man ikke have en rimelig god computer for at spille det her spil? der er mange detaljer med nemlig, men har ikke sp meget forstand på det, så ville godt høre om der var nogle andre der kunne svare på det Smiley

Jo det kræver da lidt, ved du hvilke specifikationer din computer har?

Alternativt kan du gå herind: www.systemrequireme ntslab.com
Der skal du så vælge Skyrim

Så kan du få en idé om hvor din computer står, både i forhold til minimums kravene og de anbefalede krav  Smiley

[Edit] af en eller anden grund fucker linket op, kan ikke lige se hvad der er galt. Men søg på Can I Run It på google, så kommer siden frem.
Tror jeg skal til og i seng  Peace
« Seneste Redigering: 11 Nov 2011, 11:29 af Thore » Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

krølle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Skyrim
« Svar #14: 11 Nov 2011, 11:28 »

skyrim ser aaaalt for sygt ud - og det koster kun 40 euro herovre.. klart jeg ikke skal ha det i dag.D
Logged

... U ain't got a minute.

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010