home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 575 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Forlan: Arsenal vil have mig
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Forlan: Arsenal vil have mig  (Læst 1803 gange)
Skaarup
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Forlan: Arsenal vil have mig
« : 30 Okt 2005, 20:33 »

Den tidligere Manchester United-angriber Diego Forlan kan være på vej tilbage i Premier League. Ifølge Forlan selv er Arsenal meget interesseret i en handel med hans nuværende klub, Villareal.

”Der er en interesse, og Arsenal har været her for at iagttage mig,” siger den 26-årige uruguayaner ifølge News of the World.

Forlan har haft stor succes i Spanien, siden han forlod Man United i 2004. Med 25 ligamål i 37 kampe i sidste sæson vandt han Guldstøvlen i Europa.

”Jeg holder meget af Premier League, og det vil være fint at komme til at spille i England igen,” siger Forlan, der for de røde djævle blot nettede 17 gange i 98 optrædender.


Mener det ville være en fejl ,at skifte til PL!! hvad siger i?
Logged

Audere-Est-Facere

MeeLo
Gæst
 
Sv: Forlan: Arsenal vil have mig
« Svar #1: 30 Okt 2005, 20:40 »

Det mener jeg også. Hvis han ikke fik succes i Man Utd, får han heller ikke succes i Arsenal. Jeg tror det handler om at han passer bedre til spansk fodbold end engelsk fodbold.
Logged

Skaarup
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Forlan: Arsenal vil have mig
« Svar #2: 30 Okt 2005, 20:44 »

Ja, han er en god teknisk spiller, der passer perfekt til den spanske liga!! men Henry-Forlan lyder da spændende  Smiley
Logged

Audere-Est-Facere

MeeLo
Gæst
 
Sv: Forlan: Arsenal vil have mig
« Svar #3: 30 Okt 2005, 21:34 »

Nej det gør ikke, for Forlán kan som sagt ikke finde ud af at spille i den engelske liga og Henry spiller ikke i Arsenal til næste år  :a:
Logged

Skaarup
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Forlan: Arsenal vil have mig
« Svar #4: 02 Nov 2005, 11:35 »

Nej det gør ikke, for Forlán kan som sagt ikke finde ud af at spille i den engelske liga og Henry spiller ikke i Arsenal til næste år  :a:

Nej, der er han selvfølgelig i Real eller Juve   Wink
Logged

Audere-Est-Facere

LosCules
Gæst
 
Sv: Forlan: Arsenal vil have mig
« Svar #5: 02 Nov 2005, 16:00 »

Det er sandsynligt at han skifter, men tror slet ikke at hans spillestil passer til engelsk fodbold Smiley.
Logged

AH
Gæst
 
Sv: Forlan: Arsenal vil have mig
« Svar #6: 06 Nov 2005, 10:29 »

Nu har han jo modnet sig som fodboldspiller i Spanien, og derfor er han måske parat til at tørne ud i PL igen. Men jeg synes det vil være dumt at skifte nu, hvor han har succes i Spanien. Om 1-2 år er han måske at finde i en spansk storklub Smiley
Logged

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forlan: Arsenal vil have mig
« Svar #7: 12 Nov 2005, 20:22 »

Tror ikke Wenger vil overveje et Forlan-køb.
Det virker mere som om en Torres-handel vil finde sted snart. Håber dog ikke at det bliver en erstatning for Henry, hellere end partner.
Logged

Go you Gunners!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Forlan: Arsenal vil have mig
« Svar #8: 12 Nov 2005, 22:06 »

Tror ikke Wenger vil overveje et Forlan-køb.
Det virker mere som om en Torres-handel vil finde sted snart. Håber dog ikke at det bliver en erstatning for Henry, hellere end partner.

Ja, sådan er forlydender. En vis Carlos Vela skulle også være så godt som i Arsenal, nyheden finder du her. Men hvis vi henter Torres, bliver det selvfølgelig som makker til Henry, og ikke som erstatning, jeg ser INGEN chance for at Henry smutter.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010