home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1187 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Hvilken mobil?
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 73 74 [75] 76 77 ... 85 Udprint
Forfatter Emne: Hvilken mobil?  (Læst 143923 gange)
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Sv: Hvilken mobil?
« Svar #1110: 04 Jan 2012, 01:02 »

Goddag folkens!

Jeg har i over et år haft en Sony Ericsson X10 mini pro, som egentlig var min første smartphone. Vil dog indrømme jeg er begyndt at bruge den til ting jeg ikke før troede jeg ville. Nemlig internet browsing og youtube klip. Derfor har jeg nu besluttet at den skal udskiftes, og da skærmens størrelse var mit store problem er valget faldet på en Arc S. X10'ens eneste problem udover skærmstørrelsen var at jeg midt i et bad i sommers var nødt til at svare telefonen hvor den fik noget fugt fra mit hår, hvilket resulterede i at N tasten skal holdes nede og nogle gange spammes før den reagerer - hvilket oftest resultere i en række N'er og 9 taller.

Jeg har derfor nu 2 spørgsmål til Arc S:

1. Kan jeg lave en backup af apps på min nuværende og så hente dette ind på Arc S'en når den ankommer, specifikt tænker jeg på min WoW og SWTOR Authenticator/Security Key, men også til dels progress i diverse tidsfordrivs spil, bogmærker fra browseren og noter der ligger gemt på den.

2. Er Arc S reelt set pengene værd? Mit mobil forbrug har i årevis været tale, tekst og spil. Det seneste år dog også mere og mere filmklip og som sagt web browsing. Jeg er ikke den store billede tager, men vil dog gerne kunne tage et billede i ny og næ som skal være i fornuftig kvalitet samt i praktikperioder af mit uddannelses forløb optage små klip til senere brug.

Andre som er gået samme vej til Arc S'en fra en lille skærm som eventuelt kan fortælle lidt om hvordan forandringen føles, og specifikt er der nogle som kan komme med nogle begrænsninger til denne? - Er det en fejl at prøve den og skulle jeg bare have skaffet mig en iPhone som masserne?

Skal siges jeg siden Nokia 3310 ikke har haft andet end SE og aldrig været utilfreds.

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Nees
Førsteholdsspiller

« Svar #1111: 10 Jan 2012, 23:49 »

Hej Alle freaks

Jeg er pænt meget IKKE nørd på dette område, men overvejer at købe en såkaldt Iphone/Smartphone, dog ved jeg slet ikke hvad jeg kan få, hvad der er bedst (det er der sikker flere meninger om) osv.

Jeg er interesseret i en telefon, som er let at bruge og som er let at finde rundt i.
Derudover en telefon, med et ok kamera og kan høres musik på.
Den skal naturligvis kunne ringe, skrive SMS'ere og komme på nettet (MMS er heller ikke vigtigt)
(Skal kunne hente apps.)

Jeg er også interesseret i en telefon hvor jeg kan få et abonnement med i, dog ikke noget krav, det der dog meget vigtigt at jeg kan beholde mit nuværende nummer. Prisen må dog som udgangspunkt ikke overstige 300,- i mdr. forbrug (jeg sender ikke mange SMS'ere eller ringer ikke meget) Dog vil jeg have så jeg kan gå på nettet og ringe/SMS for ca. de 300 om mdr. Jeg er ikke interesseret i noget hvor man kun har eks. 200 pr. mdr og derefter kan købe mere, da det er vigtigt for mig at jeg kan sende de beskeder jeg mener er vigtige også selvom det er sidste på mdr.

Det var lidt om abonnementet.

Jeg vil meget gerne i kommer med forslag til hvilken telefon i synes jeg skal vælge og gerne også hvorfor (I behøves ikke gå i dybden med et abonnement, men hvis i gider ville det være helt kanon)

Har i flere spørgsmål for måske at kunne hjælpe mig med at finde den rigtige, spørge i bare og jeg skal forsøge at svare.

Som sagt kan det sikkert let ses udfra det jeg skriver at jeg overhovedet ikke er en ørn på området, og derfor søger jeg lidt hjælp inden jeg skal finde den rigtige telefon, jeg har kun haft 2 tidligere og begge er nu slidt op.

På forhånd tak

Hilsen Nees

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #1112: 11 Jan 2012, 00:13 »

Hej Alle freaks

Jeg er pænt meget IKKE nørd på dette område, men overvejer at købe en såkaldt Iphone/Smartphone, dog ved jeg slet ikke hvad jeg kan få, hvad der er bedst (det er der sikker flere meninger om) osv.

Jeg er interesseret i en telefon, som er let at bruge og som er let at finde rundt i.
Derudover en telefon, med et ok kamera og kan høres musik på.
Den skal naturligvis kunne ringe, skrive SMS'ere og komme på nettet (MMS er heller ikke vigtigt)
(Skal kunne hente apps.)

Jeg er også interesseret i en telefon hvor jeg kan få et abonnement med i, dog ikke noget krav, det der dog meget vigtigt at jeg kan beholde mit nuværende nummer. Prisen må dog som udgangspunkt ikke overstige 300,- i mdr. forbrug (jeg sender ikke mange SMS'ere eller ringer ikke meget) Dog vil jeg have så jeg kan gå på nettet og ringe/SMS for ca. de 300 om mdr. Jeg er ikke interesseret i noget hvor man kun har eks. 200 pr. mdr og derefter kan købe mere, da det er vigtigt for mig at jeg kan sende de beskeder jeg mener er vigtige også selvom det er sidste på mdr.

Det var lidt om abonnementet.

Jeg vil meget gerne i kommer med forslag til hvilken telefon i synes jeg skal vælge og gerne også hvorfor (I behøves ikke gå i dybden med et abonnement, men hvis i gider ville det være helt kanon)

Har i flere spørgsmål for måske at kunne hjælpe mig med at finde den rigtige, spørge i bare og jeg skal forsøge at svare.

Som sagt kan det sikkert let ses udfra det jeg skriver at jeg overhovedet ikke er en ørn på området, og derfor søger jeg lidt hjælp inden jeg skal finde den rigtige telefon, jeg har kun haft 2 tidligere og begge er nu slidt op.

På forhånd tak

Hilsen Nees

Hvad må selve telefonen koste?  - Personligt er jeg mere end tilfreds med Iphone's brugervenlighed. Personligt har jeg en 3gs(2 generationer gammel) men den virker stadig glimrende. Måske en brugt iphone kunne være en mulighed.. Så flytter du jo bare simkortet over Smiley

Nees
Førsteholdsspiller

« Svar #1113: 11 Jan 2012, 22:55 »

Prisen for selve telefonen er ikke så vigtig heller, men naturligvis så billigt som muligt, men da jeg ikke helt har et begreb om det, så umiddelbart ikke mere end 2000.- men er der en som er meget bedre til eks. 300 mere så skal det ikke være det, som skal afgøre det. Smiley

Derudover skal den "tale" så meget dansk som muligt Smiley

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #1114: 11 Jan 2012, 23:20 »

Prisen for selve telefonen er ikke så vigtig heller, men naturligvis så billigt som muligt, men da jeg ikke helt har et begreb om det, så umiddelbart ikke mere end 2000.- men er der en som er meget bedre til eks. 300 mere så skal det ikke være det, som skal afgøre det. Smiley

Derudover skal den "tale" så meget dansk som muligt Smiley

Hvad mener du med, at den skal "tale" så meget dansk som muligt? Smiley

Aldrig alene!

Legenden
Manager

« Svar #1115: 11 Jan 2012, 23:54 »

@Nees

Jeg har købt min Samsung Galaxy SII hos Telia. Jeg tror det løb op i omkring 3000 kr. i alt. Jeg betalte 1000 kr. med det samme, og så betaler jeg 199 kr. af om måneden på den frem til december 2012.

Mit abb. er, hvor jeg har fri SMS og muligvis MMS, det har jeg ikke lige styr på. Så har jeg 1 gb. data (hvis er rigeligt, da man mange steder bare er på Wifi). Brugte i den første måned omkring 500 MB, og jeg prøvede at bruge det meget, synes jeg selv. Prisen på dette abb. er 100 kr. Så har jeg Telia Familie, så jeg kan ringe gratis til 5 numre, der er fra Telia. Derudover koster det 0,70 kr. at ringe i minuttet.

Det er en mega fed telefon, og det er også min første smartphone. En rigtig hurtig telefon med android, så der er market, hvor der er masser af muligheder for at hente apps. Mange synes den er stor, men personligt synes jeg, at den har en rigtig fin størrelse. Og så vejer den heller ikke så meget. Jeg har på ingen måde fortrudt dette køb!

Du kan eventuelt læse om den her: http://www.mobilsiden.dk/mobiltest/samsung-galaxy-s-ii-den-fedeste-android-mobil-kaempe-mobiltest,lid.15600/

« Seneste Redigering: 12 Jan 2012, 00:04 af Neymar » Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #1116: 12 Jan 2012, 00:19 »

Samsung Galaxy S II er et godt bud på en god Smartphone, men har du prøvet Windows Phone 7? Smiley Hvis jeg skulle have ny telefon, skulle det HELT sikkert være en WP7. Der blandt andet Nokia Lumia 800, der snart kommer til Danmark, eller de lidt billigere som Samsung Omnia W Smiley

Aldrig alene!

Legenden
Manager

« Svar #1117: 12 Jan 2012, 00:45 »

Kan ikke lige se, om du skriver til mig. Men nu svarer jeg alligevel. Peace

Har ikke så meget viden omkring Windows Phone 7, jeg har kun hørt at deres market skulle være ret tyndt i forhold til Android og Apple. Derudover har jeg lige søgt lidt.

Der skulle eftersigende ikke være flash på dem:
Citat
"So, with Windows Phone 7, there will be no YouTube, no Hulu and no online videos."

Det er ligesom iPhone, der er ikke mulighed for at sætte et hukommelseskort i. Lidt nedern imo.
Citat
"No removable storage. (device comes with 8GM min internal storage)"

Det her lyder da også lidt kedeligt.
Citat
No Bluetooth file transfers
No USB mass storage mode

Nu ved jeg ikke om de ting er gældende ved Lumia, men det var bare lige, hvad der kom frem, da jeg søgte lidt. Smiley

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1118: 12 Jan 2012, 08:05 »

Windows Mobile er dælme også grimt med de "tiles" der... Kan godt være det er smart og brugervenligt etc., men damn det er grimt.

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #1119: 12 Jan 2012, 08:53 »

Windows Mobile er dælme også grimt med de "tiles" der... Kan godt være det er smart og brugervenligt etc., men damn det er grimt.

Windows Mobile er deres gamle mobilstyresystem (der var noget lort!). Deres nuvlrende hedder Windows Phone Peace

Men jeg synes nu, det ser ret godt ud.. Men det fungerer bare SÅ meget bedre end iOS (iPhone OS) og Android.

Kan ikke lige se, om du skriver til mig. Men nu svarer jeg alligevel. Peace

Har ikke så meget viden omkring Windows Phone 7, jeg har kun hørt at deres market skulle være ret tyndt i forhold til Android og Apple. Derudover har jeg lige søgt lidt.

Der skulle eftersigende ikke være flash på dem:
Det er ligesom iPhone, der er ikke mulighed for at sætte et hukommelseskort i. Lidt nedern imo.
Det her lyder da også lidt kedeligt.
Nu ved jeg ikke om de ting er gældende ved Lumia, men det var bare lige, hvad der kom frem, da jeg søgte lidt. Smiley

Ja, det er rigtigt. Der er de samme begrænsninger som på iPhone. Og man kan GODT se Youtube (bare for at undgå misforståelser Smiley )

Aldrig alene!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1120: 12 Jan 2012, 08:59 »

Windows Mobile er deres gamle mobilstyresystem (der var noget lort!). Deres nuvlrende hedder Windows Phone Peace

Ah. Men min pointe er vist stadig den samme Smiley

Szczesny
Manager

« Svar #1121: 12 Jan 2012, 13:14 »

Er der nogle der har erfaringer med Sony Ericsson Xperia Active?

Sidder og overvejer at købe den - har lånt en telefon i en måneds tid snart, og er ved at få spat af den, så må hellere investere i en ny Smiley

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

TroelsJ
Førsteholdsspiller

« Svar #1122: 20 Jan 2012, 23:01 »

Jeg tror jeg har besluttet mig for en HTC, så er det bare hvilken? Nogle der har erfaringer med hvilke der er bedst?

Chelsea;

Hate United - Love Glazer!

TroelsJ
Førsteholdsspiller

« Svar #1123: 25 Jan 2012, 20:05 »

Jeg tror jeg har besluttet mig for en HTC, så er det bare hvilken? Nogle der har erfaringer med hvilke der er bedst?

Chelsea;

Hate United - Love Glazer!

Quixotry
Førsteholdsspiller

« Svar #1124: 25 Jan 2012, 20:10 »

Hej, søger lidt hjælp.
iPhone4, 32GB, Sort, Ca halvandet år gammel, Ikke sim låst!
Hvad kan sådan en sælges for?

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

Sider: 1 ... 73 74 [75] 76 77 ... 85 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010