home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1202 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Hvilken mobil?
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 71 72 [73] 74 75 ... 85 Udprint
Forfatter Emne: Hvilken mobil?  (Læst 143984 gange)
Enged
Gæst

Sv: Hvilken mobil?
« Svar #1080: 10 Nov 2011, 17:16 »

Alle tråde er som udgangspunkt til alle brugere. Tråden er over 5 år gammel og er læst mere end 30.000 gange, mon ikke at den er til alle så? Jeg tror ikke, at en mands køb af en ny mobiltelefon, kan få så mange til at følge med og debattere. Desuden er der 20 indlæg pr. side, og med over 70 sider, så giver det over 1400 svar. Kan du ikke godt se, at det ikke helt holder, at det kun skulle være til en håndfuld brugere? <- retorisk spørgsmål.

Hvis du har mere, der ikke har med tråden at gøre, så er du velkommen til at kontakte mig via PB.

Hcan
Landsholdsspiller

Sv: Iphone vs. Sasung Galaxy S2?
« Svar #1081: 10 Nov 2011, 19:21 »

Det eneste jeg vil sige  som er skidt ved den er at signalet nogle gange godt kan være dårligt, ellers ser jeg ingen ulemper.

Men det var jo netop det der blev ændret ved den nye Iphone 4S (som undertegnede får som firmatelefon... bare for at hovere)

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #1082: 10 Nov 2011, 19:28 »

Alle tråde er som udgangspunkt til alle brugere. Tråden er over 5 år gammel og er læst mere end 30.000 gange, mon ikke at den er til alle så? Jeg tror ikke, at en mands køb af en ny mobiltelefon, kan få så mange til at følge med og debattere. Desuden er der 20 indlæg pr. side, og med over 70 sider, så giver det over 1400 svar. Kan du ikke godt se, at det ikke helt holder, at det kun skulle være til en håndfuld brugere? <- retorisk spørgsmål.

Hvis du har mere, der ikke har med tråden at gøre, så er du velkommen til at kontakte mig via PB.

Og dit svar er nummer #1081 crazy

Enged
Gæst

« Svar #1083: 10 Nov 2011, 19:43 »

Bevares. 15 indlæg på hver side så. Tunge

Enzo
Manager

« Svar #1084: 10 Nov 2011, 20:55 »

Jeg stjæler lige tråden igen, og jeg undskylder for min opførsel tidligere...

Mine førsteprioriteter er at man skal have et fedt design, både udvendigt men endnu vigtigere indvendigt, og så skal den have fede aps, samt kunne gå let på nettet.. Jeg hælder stadig mest til Iphone men har i noget at hoppe ind med, inden jeg køber den? Smiley

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #1085: 10 Nov 2011, 21:08 »

Nej. For har du først haft en Iphone vælger du aldrig andet Smiley

tubbe93
Førsteholdsspiller

« Svar #1086: 10 Nov 2011, 21:26 »

Men hvorfor en iPhone 4 og ikke 4S ? Nogen speciel grund til, du ikke vil vælge de nyeste ?

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

Enzo
Manager

« Svar #1087: 10 Nov 2011, 21:37 »

Men hvorfor en iPhone 4 og ikke 4S ? Nogen speciel grund til, du ikke vil vælge de nyeste ?
Jeg gider ikke betale mere, når de ligner hinanden så meget.

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Legenden
Manager

« Svar #1088: 23 Nov 2011, 22:48 »

Jeg står og overvejer HTC Sensation XL med det der fra Beats by Dre. Alternativet til den er Samsung Galaxy SII. Hvad skal jeg vælge? Prismæssigt ligger de meget tæt på hinanden. Desuden: fungerer et Apple headset til en HTC? Smiley

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Risom
Manager

« Svar #1089: 26 Nov 2011, 14:33 »

Jeg står og overvejer HTC Sensation XL med det der fra Beats by Dre. Alternativet til den er Samsung Galaxy SII. Hvad skal jeg vælge? Prismæssigt ligger de meget tæt på hinanden. Desuden: fungerer et Apple headset til en HTC? Smiley
Mit headset, som fulgte med til min Ipod Touch, passer i hvert fald til min HTC Desire. Smiley

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

TroelsJ
Førsteholdsspiller

« Svar #1090: 25 Dec 2011, 13:19 »

Hvilken mobil mener i er den bedste i øjeblikket? Smiley

Chelsea;

Hate United - Love Glazer!

bert0089
Førsteholdsspiller

« Svar #1091: 25 Dec 2011, 13:21 »

Hvilken mobil mener i er den bedste i øjeblikket? Smiley
Jeg har hørt rigtig meget godt om den nye Samsung Galaxy S II
Så den jeg vil jeg sige overgår Iphone lige pt.

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

Drillo
Gæst

« Svar #1092: 25 Dec 2011, 14:12 »

jeg har selv en HTC Sensation XE med beats by dr. dre og er bestemt tilfreds med den, lyder er helt klart noget af det bedste man kan få på markedet lige nu.

Enged
Gæst

« Svar #1093: 25 Dec 2011, 16:18 »

Jeg har hørt rigtig meget godt om den nye Samsung Galaxy S II
Så den jeg vil jeg sige overgår Iphone lige pt.
Er dét dit argument? Du har hørt meget godt om den? Ikke andet? Jamen så.

Jeg har selv en iPhone 4, og jeg er yderst tilfreds med den. Den kan sådan set alt. Den afspiller musik fint, tager fine billeder, man kan gå på nettet, facebook, finde vej/whatever.
Om den er bedre end en Samsung Galaxy S II skal jeg ikke kunne sige, men Galaxy S II kan også de ting, men min ven der har den klager over, at man ikke kan skrive på den med en hånd, fordi den simpelthen er for stor.

Hvis man virkelig vil have dén bedste, så skal man nok ind og kigge på de specifikke behov man har. Hvis man vil have en, der tager de bedst mulige billeder, så er det ikke en af de telefoner man skal have fat i, så er det Sony Ericsson man skal over og se på. Overall er det nok iPhone 4(s) og Galaxy S II, der er de to bedste telefoner, men det betyder jo ikke, at de er bedst til alt. Smiley

Btw. så har min søster en 4s og så skulle jeg da lige lege med "Siri" og er du da helt vanvittig, hvor er den ringe. Den forstår jo absolut intet af, hvad man siger.

bert0089
Førsteholdsspiller

« Svar #1094: 25 Dec 2011, 16:22 »

Er dét dit argument? Du har hørt meget godt om den? Ikke andet? Jamen så.

Jeg har selv en iPhone 4, og jeg er yderst tilfreds med den. Den kan sådan set alt. Den afspiller musik fint, tager fine billeder, man kan gå på nettet, facebook, finde vej/whatever.
Om den er bedre end en Samsung Galaxy S II skal jeg ikke kunne sige, men Galaxy S II kan også de ting, men min ven der har den klager over, at man ikke kan skrive på den med en hånd, fordi den simpelthen er for stor.

Hvis man virkelig vil have dén bedste, så skal man nok ind og kigge på de specifikke behov man har. Hvis man vil have en, der tager de bedst mulige billeder, så er det ikke en af de telefoner man skal have fat i, så er det Sony Ericsson man skal over og se på. Overall er det nok iPhone 4(s) og Galaxy S II, der er de to bedste telefoner, men det betyder jo ikke, at de er bedst til alt. Smiley

Btw. så har min søster en 4s og så skulle jeg da lige lege med "Siri" og er du da helt vanvittig, hvor er den ringe. Den forstår jo absolut intet af, hvad man siger.
Okay, måske ikke det bedste argument, men det ligger bare i at jeg selv snart skal have ny mobil, og lige pt. hælder jeg mest til Samsung end Iphone Smiley

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

Sider: 1 ... 71 72 [73] 74 75 ... 85 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010