home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 877 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Hvilken mobil?
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 85 Udprint
Forfatter Emne: Hvilken mobil?  (Læst 144025 gange)
Søgaard
Gæst

Sv: Hvilken mobil?
« Svar #1035: 26 Jun 2011, 22:59 »

Jeg skal have en ny telefon, når jeg engang gange kommer hjem fra ferie Thumbs Up Så Jeg vil lige høre, hvilken telefon i anbefaler, og hvilken der er bedst til priser Wink
Det kommer jo helt an på dine krav. Skal det være touch eller en god gammeldags, hvad er budgettet, har du nogen favoritproducent, Android/iOS osv..

N17
Manager

« Svar #1036: 26 Jun 2011, 23:01 »

Nogen som ved hvor man kan bestille det cover, som skulle forbedre signalet på iPhone4 Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Altid FCK
Manager

« Svar #1037: 26 Jun 2011, 23:22 »

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

N17
Manager

« Svar #1038: 26 Jun 2011, 23:24 »

Har fundet ud af det, troede bare det var et specielt cover i starten Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Altid FCK
Manager

« Svar #1039: 26 Jun 2011, 23:25 »

Har fundet ud af det, troede bare det var et specielt cover i starten Smiley

Det er bare i orden Smiley

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

N17
Manager

« Svar #1040: 26 Jun 2011, 23:25 »

Men ellers tak for hjælpen Wink

TOTTENHAM HOTSPUR FC

fred400
Ynglingespiller

« Svar #1041: 27 Jun 2011, 22:02 »

Det kommer jo helt an på dine krav. Skal det være touch eller en god gammeldags, hvad er budgettet, har du nogen favoritproducent, Android/iOS osv..

Det skal helt sikkert være en touch Wink Budgettet: jeg ved ikke rigtig hvad jeg vil betale. Det er også derfor at jeg skriver bedst til prisen Wink Men hvilken vil i anbefale? Smiley

Søgaard
Gæst

« Svar #1042: 27 Jun 2011, 22:39 »

Det skal helt sikkert være en touch Wink Budgettet: jeg ved ikke rigtig hvad jeg vil betale. Det er også derfor at jeg skriver bedst til prisen Wink Men hvilken vil i anbefale? Smiley
Ved telefoner, så får man i høj grad hvad man betaler for. Både med telefon, men også ved abonnement, som jo hænger sammen. En billig telefon betyder enten en forældet telefon eller dyrt abonnement.

De tre store mærker indenfor smartphones herhjemme (Apple, HTC og Samsung) har hver deres topmodel, som af gode grunde også er nogle af de dyreste på markedet. iPhone4, HTC Sensation og Samsung Galaxy S II er navnene og formentlig dem du skal ud at kigge på, hvis du vælger at sige at prisen er lidt ligegyldig.

Et rigtig godt alternativ til dem er generelt HTC's S-serie, som er de nyeste udgaver af deres telefoner. Her er Wildfire S den billigste udgave, men stadigvæk en rigtig god telefon, hvor du får value for money. Det er en rigtig solid telefon til overkommelige penge fremfor de omkring 5k, som man kommer af med, ved næsten alle abonnementer ved de tre topmodeller.

Generelt vil jeg dog anbefale at man tager ned i en butik og kigger på telefonerne og holder dem i hånden. Hvilken telefon tiltaler en mest og hvilken ligger bedst i hånden betyder utrolig meget, da der ikke findes noget værre end når ens telefon begynder at blive et irritationsmoment.

naRf
Reserveholdsspiller

« Svar #1043: 27 Jun 2011, 22:48 »

Køb den bedste mobil på markedet og så er den også nogle hundrede kroner billigere end HTC's flagskab (sensation).

http://beep.tv2.dk/entry.php/id-402732.html

fred400
Ynglingespiller

« Svar #1044: 02 Jul 2011, 12:02 »

Den ser faktisk meget spændende ud Opstemt

Har i andre forslag? Wink

Gabe
Reserveholdsspiller

« Svar #1045: 03 Jul 2011, 09:53 »

Køb den bedste mobil på markedet og så er den også nogle hundrede kroner billigere end HTC's flagskab (sensation).

http://beep.tv2.dk/entry.php/id-402732.html

Big LIKE!! Det er helt uforståeligt, at folk kan finde på at købe andet, hvis de alligevel skal have en ny smartphone!

fred400
Ynglingespiller

« Svar #1046: 03 Jul 2011, 15:11 »

Jeg tror mit budget ligger på 3000-3500 kr. Hvad kan i anbefale til den pris? Smiley

Thore
Manager

« Svar #1047: 06 Jul 2011, 13:25 »

Nogen der har erfaringer med køb igennem Telenor?
Jeg har selv overvejet en Nokia N8

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #1048: 05 Aug 2011, 17:08 »

Nu hedder overskriften godt nok 'Hvilken mobil', men jeg mener nu alligevel, at jeg kan kringle min spørgsmål ind her.

Jeg har for et par dage siden købt mig en LG-P970, som jeg er rigtig glad for, men jeg kan simpelthen ikke få den koblet til min computer. Ifølge instruktionsbogen, skulle jeg downloade et program fra LG's hjemmeside, som hedder 'LGMobile Update'. Efter et par forsøg igår, hvor den har sagt, at den ikke kunne identificere telefonen, opdager computeren ikke, at den er forbundet med en telefon. Jeg er på bar bund, men vil rigtig gerne have den forbundet. Er der nogle der kan hjælpe mig? Smiley

If you can't join them, beat them.

TheisHansen v.2
Gæst

« Svar #1049: 05 Aug 2011, 17:37 »

Nogen der har erfaringer med køb igennem Telenor?
Jeg har selv overvejet en Nokia N8

Har købt mobiler derfra gennem 5 år og har kun haft et problem og dte var her i år med købet af min iPhone da de ikke havde tegnet mit abbonement. crazy men de er gode! Peace Men jeg skifter til Oister da Telenor's priser på abbonomenter er for høje.

Sider: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 85 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010