home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 599 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Hvilken mobil?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 85 Udprint
Forfatter Emne: Hvilken mobil?  (Læst 153137 gange)
sindsygt
Gæst

Sv: Hvilken mobil?
« Svar #885: 10 Mar 2009, 15:33 »

Jeg skal have en ny mobil, den jeg har er for langsom og for dårlig efterhånden, + at flere knapper ikke virker.

Har kigget på Sony Ericssons T700, w302i og w890i, men nu faldt jeg lige over denne http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/c510?lc=da&cc=dk syns den er fed. Er det bare mig? Og er der nogle der kan anbefale nogle af de nævnte eller en anden?  Smiley
SE w890i kan klart anbefales!
Jeg købte den i Januar må det være, og jeg er fuldt ud tilfreds!
Det skal dog lige vendes til de lidt mindre knapper.. Skal dog så  lige siges at den jeg havde inden, var SE w800i, og den har rimelig store knapper.
Men en virkelig let, og behagelig mobil Smiley

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #886: 11 Mar 2009, 09:56 »

Jeg elsker Sony Ericsson, og har kun en gang haft andet end det. Det var et kort ægteskab. Og jeg står og overvejer at købe ny, så ville bare vide om nogle af jer har en af de nye Sony Ericsson-modeller, og om den er god?

Lige pt har jeg en W910i

Jeg har lige købt en Sony Ericsson W902. Mega fed imo og så følger der 8 gb med i prisen. Jeg fik demo modellen i TDC butikken i Herning, og den fejler absolut intet, for 99 kr!
Værd at kigge på Peace

It's all, part of the plan.

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #887: 11 Mar 2009, 09:58 »

SE w890i kan klart anbefales!
Jeg købte den i Januar må det være, og jeg er fuldt ud tilfreds!
Det skal dog lige vendes til de lidt mindre knapper.. Skal dog så  lige siges at den jeg havde inden, var SE w800i, og den har rimelig store knapper.
Men en virkelig let, og behagelig mobil Smiley

Var også tæt på at købe den, for den er fed, men som du kan se kunne jeg sku ikke sige nej til den anden, 902'ern. Super køb!

It's all, part of the plan.

AFC
Manager

« Svar #888: 13 Mar 2009, 15:35 »

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #889: 13 Mar 2009, 15:50 »

Jeg overvejer lidt den nye touchscreen telefon fra Nokia. Nogle der har positiv/negative oplevelser med den?

sindsygt
Gæst

« Svar #890: 13 Mar 2009, 16:13 »

Kan helt klart anbefale SE w890i.
Har selv købt den, og er vildt glad for den crazy

Asklepios
Landsholdsspiller

« Svar #891: 19 Apr 2009, 13:52 »

Heps.

Jeg overvejer at skifte min Sony Ericsson K810i ud, og smutte over til konkurrenten Nokia, og deres Nokia 5800 XpressMusic.
Er der nogle der ejer denne mobil? Hvis ja. Så må du/I gerne fortælle lidt om den. Mangler lidt konstruktivt til den, i stedet for de ellers ofte alt for overskurede anmeldelser fra producenten selv. 

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

Asklepios
Landsholdsspiller

« Svar #892: 19 Apr 2009, 20:06 »

Nå det blev ikke til en Nokia i denne omgang.
I stedet har jeg lige bestilt en Samsung F480 hos Telia.

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

Clestin
Ynglingespiller

« Svar #893: 20 Apr 2009, 17:36 »

Heps.

Jeg overvejer at skifte min Sony Ericsson K810i ud, og smutte over til konkurrenten Nokia, og deres Nokia 5800 XpressMusic.
Er der nogle der ejer denne mobil? Hvis ja. Så må du/I gerne fortælle lidt om den. Mangler lidt konstruktivt til den, i stedet for de ellers ofte alt for overskurede anmeldelser fra producenten selv. 

COME ON ppl Peace jeg står og så overfor at sQ købe denne så er der nogen som har good/bad omtale om den?

We ride together, we die together. Man Utd 4life

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #894: 01 Maj 2009, 22:43 »

Jeg overvejer lidt den nye touchscreen telefon fra Nokia. Nogle der har positiv/negative oplevelser med den?

Jeg har lige fået min Nokia 5800 i går, og jeg er ret vild med den. Jeg skal lige vænne mig til den da jeg aldrig har prøvet touchscreen før, men den er rigtig nice, og kan en masse fine ting - og som inkarneret Nokia-bruger synes jeg også designet er superfedt!

Jeg kan indtil videre godt anbefale den Smiley

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #895: 01 Maj 2009, 22:46 »

Okay. Det kan være man skal købe den her i måneden så! Jeg har heller ikke rigtig prøvet touchscreen før, er det hurtigt at vende sig til?

Hvad gav du for den?

Corvette
Landsholdsspiller

« Svar #896: 01 Maj 2009, 22:50 »

har faktisk også lige købt den g00n har købt(i fredags red.). kan kun anbefale den.
altså jeg vendte mig hurtigt til touchscreen men der er nogle steder hvor det er svært at ramme med fingren(fx. et slags guitar hero) men så er det jo godt der er en pen med.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #897: 01 Maj 2009, 22:53 »

har faktisk også lige købt den g00n har købt(i fredags red.). kan kun anbefale den.
altså jeg vendte mig hurtigt til touchscreen men der er nogle steder hvor det er svært at ramme med fingren(fx. et slags guitar hero) men så er det jo godt der er en pen med.

Nu er det heller ikke for at spille guitar hero at jeg ville købe den. Wink

Corvette
Landsholdsspiller

« Svar #898: 01 Maj 2009, 22:58 »

det var også bare et eksempel crazy men synes klart du skal købe den, Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #899: 01 Maj 2009, 23:02 »

Okay. Det kan være man skal købe den her i måneden så! Jeg har heller ikke rigtig prøvet touchscreen før, er det hurtigt at vende sig til?

Hvad gav du for den?

Nu har jeg kun haft den et par dage, men ja, jeg føler mig da helt sikkert allerede mere hjemme i det. Eneste ulempe er at jeg har lidt sværere ved at skrive sms'er uden at kigge på telefonen, da man ikke kan føle med fingrene hvilke knapper man rører ved hehe...

Altså nu bor jeg i England, så du kan nok ikke bruge hvad jeg gav for den til ret meget, men here goes:

Telefon - gratis
Abonnement - £25 om måneden (giver 600 minutters taletid hver måned samt fri sms)
Bindingsperiode - 18 måneder (åbenbart det mindste man kan herovre...)

Sider: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 85 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010