home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1314 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Hvilken mobil?
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 85 Udprint
Forfatter Emne: Hvilken mobil?  (Læst 144436 gange)
Macke
Førsteholdsspiller

Sv: Hvilken mobil?
« Svar #855: 03 Feb 2009, 19:18 »

Er der ikke andre der har erfaringer med w890i???
jeg købte den for 2 uger siden, og den har da hvertfald ikke skuffet mig Smiley

sindsygt
Gæst

« Svar #856: 03 Feb 2009, 19:20 »

jeg købte den for 2 uger siden, og den har da hvertfald ikke skuffet mig Smiley
Jeg fik også min i går. Jeg er ikke utilfreds med den Smiley Den er virkelig klasse  Thumbs Up

Kudska
Førsteholdsspiller

« Svar #857: 06 Feb 2009, 13:06 »

Er der nogen her inde der har nogle erfaringer med Sony Ericsson W760i.. ?

Boier
Ynglingespiller

« Svar #858: 06 Feb 2009, 14:09 »

Nogen der er den heldige ejer af en HTC Touch HD? Overvejer at købe en... GAL! hvor ser den bare læææææækker ud!

Hypothermia
Lilleputspiller
*

« Svar #859: 06 Feb 2009, 14:46 »

Nogen der er den heldige ejer af en HTC Touch HD? Overvejer at købe en... GAL! hvor ser den bare læææææækker ud!

Jeg VAR den heldige ejer af netop denne mobil, men nu er den smidt af helvedes til Smiley

Jeg kan kraftigt anbefale at holde dig LANGT vaek fra. Jeg har ejet baade en HTC Touch Diamond/Pro/HD og selvom det er nogen rigtig fede mobiltelefoner, saa er det generelle problem, at de bliver fandens langsomme efter et par uger.

I starten gaar det forholdsvis glidende(dog langt fra prangende) med hastigheden i menuen og det er en rigtig fed oplevelse. Men naar den foerste tid er gaaet og det tager 5 sec at aabne en text message, saa er det ikke til at holde ud.

Men jeg giver dig ret i, at det er nogle fede telefoner Smiley

Arsenal Football Club følges gennem tykt og tyndt!

Boier
Ynglingespiller

« Svar #860: 06 Feb 2009, 14:49 »

Jeg VAR den heldige ejer af netop denne mobil, men nu er den smidt af helvedes til Smiley

Jeg kan kraftigt anbefale at holde dig LANGT vaek fra. Jeg har ejet baade en HTC Touch Diamond/Pro/HD og selvom det er nogen rigtig fede mobiltelefoner, saa er det generelle problem, at de bliver fandens langsomme efter et par uger.

I starten gaar det forholdsvis glidende(dog langt fra prangende) med hastigheden i menuen og det er en rigtig fed oplevelse. Men naar den foerste tid er gaaet og det tager 5 sec at aabne en text message, saa er det ikke til at holde ud.

Men jeg giver dig ret i, at det er nogle fede telefoner Smiley

Du har endnu ikke overbevist mig om at holde mig fra den. Sløvhed vs. ulmativ lækkerhed er en klar vinder til nr. 2...

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #861: 06 Feb 2009, 14:54 »

Du har endnu ikke overbevist mig om at holde mig fra den. Sløvhed vs. ulmativ lækkerhed er en klar vinder til nr. 2...
Jeg har selv haft mange af de mobiler, helt nye og total fede men som sagt bliver de rigtig langsomme og går i stykker rigtig hurtigt i forhold til de lidt ældre modeller Smiley

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Hypothermia
Lilleputspiller
*

« Svar #862: 06 Feb 2009, 14:55 »

Jamen jeg har ikke andet at udsaette paa netop disse telefoner. Men hvis du sender mange texts eller bruger den i business oejemed saa bliver det altsaa irriterende... Smiley

Arsenal Football Club følges gennem tykt og tyndt!

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #863: 06 Feb 2009, 14:59 »

Er der nogen her inde der har nogle erfaringer med Sony Ericsson W760i.. ?

Jeg harOpstemt

Kudska
Førsteholdsspiller

« Svar #864: 06 Feb 2009, 15:10 »

Jeg harOpstemt

Hvad synes du så om den.?

-Benja-
Gæst

« Svar #865: 07 Feb 2009, 16:49 »

Jeg har kig på Sony Ericssons w890i model, og jeg er meget glad for mit abonnement, Telmore. Den koster 999,- og med et minimum forbrug på 199,- om måneden. Så ville høre om I kendte et sted hvor den kan fås billigere og uden abonnement?

Gosser
Manager

« Svar #866: 07 Feb 2009, 16:54 »

Jeg har kig på Sony Ericssons w890i model, og jeg er meget glad for mit abonnement, Telmore. Den koster 999,- og med et minimum forbrug på 199,- om måneden. Så ville høre om I kendte et sted hvor den kan fås billigere og uden abonnement?

www.mobilpriser.dk

kfuglsang
Førsteholdsspiller

« Svar #867: 07 Feb 2009, 17:05 »

Billigste w890i

Det er den billigste du kan købe over nettet uden abonnement Thumbs Up

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #868: 23 Feb 2009, 14:07 »

Nogen der har erfaringer med callme.dk og ligeledes med Sony Ericsson C902 Cybershot?

Clestin
Ynglingespiller

« Svar #869: 23 Feb 2009, 14:12 »

jeps det er den mobil jeg er lige gået fra til c905 Smiley og jeg havde callme.dk da jeg havde c902 også.. jeg synes det er en super fed mobil og helt klart en af de bedste jeg har haft.. min var der dog en mindre fejl som gjorde den kunne finde på at "genstarte" sig selv men kender flere som har den mobil også og de har ikke oplevet denne fejl.
Og havde ingen problemer med callme.dk.. var hurtige til at hjælpe hvis man havde brug for det.. det er i hvertfald mine erfaringer med dem
« Seneste Redigering: 23 Feb 2009, 14:15 af Clestin » Logged

We ride together, we die together. Man Utd 4life

Sider: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 85 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010