home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
27 Maj 2025, 12:48 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23569
  1 Bruger, 499 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lavilldrymn
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Hvilken mobil?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 85 Udprint
Forfatter Emne: Hvilken mobil?  (Læst 153681 gange)
-Benja-
Gæst

Sv: Hvilken mobil?
« Svar #690: 18 Mar 2008, 10:38 »

Er der nogle der ved noget om iPhone? pris - og om den er så god? Smiley Hvornår kommer den præcist?
Min søsters kæreste har den, den er herre fed. En af hans venner bor i USA, så han tog dem med hjem . Den er ikke kommet til DK, ved ikke hvornår.

Brodtgaard
Manager

« Svar #691: 18 Mar 2008, 10:39 »

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

-Benja-
Gæst

« Svar #692: 18 Mar 2008, 10:41 »

Brodtgaard
Manager

« Svar #693: 18 Mar 2008, 10:45 »

Har også fundet den lidt billigere her:

'http://www.idirect.dk/catalog/index.php

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #694: 18 Mar 2008, 11:19 »

Tak for det drenge Thumbs Up

Brodtgaard
Manager

« Svar #695: 18 Mar 2008, 11:27 »

Velbekomme - forresten - hvis du vil læse lidt mere om den, kan du prøve at skrive "Alt om iphone" i Googles søgefelt.
Læs så de to første link der kommer frem Smiley

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #696: 18 Mar 2008, 11:35 »

Nogen som har handlet med iDirect før?

Fordi jeg er ret skepsis omkring det at købe Iphone, når den ikke er lanceret i Danmark officielt. Jeg købte den nemlig i Telekæden D.1 december, efter en masse bøvl med leverandøren, der ikke kunne levere til tiden osv. så fik jeg pengene tilbage.

Og er du gal hvor ville jeg gerne have fingrene i den Iphone  Græder

Så er der nogen der har erfaringer med iDirect eller kender dem, så vil jeg gerne høre fra jer, da jeg da vil overveje det....  Smiley

søgaard
Gæst

« Svar #697: 02 Apr 2008, 23:27 »

Nu gider jeg simpelthen ikke min N95 længere.. tror aldrig jeg har haft en mobil der er gået så meget i stykker.. Jeg har heldigvis lige fået pengene tilbage, da jeg har haft den til reparation fordi den ene af højtalerne ikke har virker i næsten lige siden jeg har købt den.. og nu var det 3. gang, så spurgte de om jeg ikke hellere ville have en anden telefon, som selvfølgelig kører videre på min nuværende abonnement.. her er jeg så i tvivl om jeg skal vælge en Nokia N82, Samsung i450 eller en Motorola Z8 Ferrari ? Smiley nogen der har erfaringer med nogle af dem Smiley

N17
Manager

« Svar #698: 02 Apr 2008, 23:36 »

Min N95 går også i stykker hele tiden Skuffet .. Men jeg har ikke fået tilbudt pengene tilbage, da de påstår det er min egen fejl... RØVHULLER, når jeg ved det ikke er min fejl!

Jeg holder mig for fremtiden VÆK FRA NOKIA... Køb en SE!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

KF
Landsholdsspiller

« Svar #699: 02 Apr 2008, 23:37 »

Jeg har haft en N82 i en lille uge.... og der er ingen tvivl: Er du til lir såsom kamera og internet, så vælg den for guds skyld.  Kameraet er sublimt - det bedste, jeg har set so far, og tasterne fungerer - når man har vænnet sig til dem - upåklageligt. Jeg valgte dog alligevel ikke at beholde den, hvilket skyldes at den i mine øjne er for stor og klodset. Dette kombineret med, at jeg rent faktisk ikke bruger alt det lir den kan var grunden til, at jeg sendte den tilbage, og pt. afventer at få en W890i i stedet... Så må vi se, om den er mere ideel for mig.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

PGReimer
Førsteholdsspiller

« Svar #700: 02 Apr 2008, 23:38 »

Min N95 går også i stykker hele tiden Skuffet .. Men jeg har ikke fået tilbudt pengene tilbage, da de påstår det er min egen fejl... RØVHULLER, når jeg ved det ikke er min fejl!

Jeg har fået afvide på min LG viewty at hvis den skal til rep. igen får jeg pengene retur.

ManUtd83
Manager

« Svar #701: 02 Apr 2008, 23:39 »

Min N95 går også i stykker hele tiden Skuffet

Må jeg foreslå en Nokia 3310! Klassetelefon der overlever alt !

PGReimer
Førsteholdsspiller

« Svar #702: 02 Apr 2008, 23:40 »

Må jeg foreslå en Nokia 3310! Klassetelefon der overlever alt !

Savner det snake  Græder

søgaard
Gæst

« Svar #703: 02 Apr 2008, 23:40 »

Det kun fordi jeg virkelig brokkede mig den sidste gang jeg sendte den ind, så gik den i stykker igen, og så gad jeg ikke mere, så tog jeg ned i Telekæden og brokkede mig, og så sagde de, at jeg kunne finde en til samme pris eller mindre og så få nogle penge tilbage Smiley men kan kun anbefale dig og blive ved med at brokke dig Smiley det hjalp i mit tilfælde  Thumbs Up

N17
Manager

« Svar #704: 02 Apr 2008, 23:42 »

Jeg har fået afvide på min LG viewty at hvis den skal til rep. igen får jeg pengene retur.

Den inderste skærm var gået i stykker, og de vil have 950 kroner for at lave den - til trods for at skærmen kun koster 250 kroner, og ikke tager mere end 10 minutter at skifte! Det kan de sku glemme, så ordner jeg det sku selv, omend jeg mister garantien! De mener har tabt den eller noget - det er bare mærkeligt at den har ligget på køleskabet og ladet op natten over, og så var den itu da jeg vågnede.. Tvivler på den var røget på gulvet, og så selv hoppet op.

Snakkede så med en der arbejder hos Nokia, og kutyme er, at når det er de inderste skærme som er gået i stykker, så er det ens egen fejl. Han ville dog se om han ikke kunne lave den, når jeg ellers får den tilbage!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 85 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010