|
Zone 43
|
|
og egentlig også se lidt fjollet ud, hvis din mor er en bæver?  Har man set for meget Dolph Hr. Charlton 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
Bobby Charlton
Gæst
|
|
Har man set for meget Dolph Hr. Charlton  I have. Rocco makes me laugh. MUAHAHA! Herr Gosser---> Hvis du kigger i dit spejl kan du se mit face.  Lets get back to topic.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
I have. Rocco makes me laugh. MUAHAHA! Herr Gosser---> Hvis du kigger i dit spejl kan du se mit face.  Der står ikke nogen ved siden af den smukke person jeg kan se? Du er der ikke 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bobby Charlton
Gæst
|
|
Der står ikke nogen ved siden af den smukke person jeg kan se? Du er der ikke  Korrekt. Jeg er en overnaturlig skabning! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Er der nogen som ved hvordan jeg flytter musik nure hen i min D600E?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bobby Charlton
Gæst
|
|
Congratulazione fristes man til at sige. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Congratulazione fristes man til at sige.  Hehe.. Den er super god. :)Og har endda fundet ud af, hvordan jeg får musik i den. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bobby Charlton
Gæst
|
|
Hehe.. Den er super god. :)Og har endda fundet ud af, hvordan jeg får musik i den.  Jamen så giv den gas mester Egekjær! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Det var alligevel kun små 14 sange det kunne blive til. Kunne godt være at man skulle investere i et Memory card.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ramos 4
|
|
I have. Rocco makes me laugh. MUAHAHA! Herr Gosser---> Hvis du kigger i dit spejl kan du se mit face.  Lets get back to topic. Rocco styrer! he makes sticky beaver juice 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bobby Charlton
Gæst
|
|
Rocco styrer! he makes sticky beaver juice  It tastes good. I love it!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ramos 4
|
|
It tastes good. I love it!
Roccos mother was a very wise man! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Overvejer at købe et Memory Card til min telefon. Bare et 512 MB card. Men ét er at finde dem på nettet til en fin pris, men er der nogen, som ved om de alle passer til en D600E??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|