home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 597 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Valencia C.F., S.A.D.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Valencia C.F., S.A.D.  (Læst 2641 gange)
Guldbrand
Gæst

Sv: Valencia C.F., S.A.D.
« Svar #15: 26 Sep 2006, 18:59 »

Det vil være en god ide, hvis du før hver kamp lige skriver hvem du skal møde og hvilken turnering/liga det er i og hvad resultatet blev.

F.eks.   Valencia 2-0 HSV - Champions League 3. kval. Runde   eller noget ligende.. Bare så man ikke behøver at læse det hele for at finde ud af hvad resultatet blev..

Rooland
Manager

« Svar #16: 26 Sep 2006, 19:44 »

Syntes du gør det rigtig godt.
Jeg syntes bare,at du skulle gøre således :

Returkampen!

I returkampen mod HSV i CL Kval'en startede Valencia igen som lyn og torden.
Allerede efter 4 minutter havde Valencia bragt sig i spidsen, på et mål af nyindkøbet Morientes.
Angulo var fri med målmanden, men målmanden redede, og bolden røg ud i fødderne af jorge lópez, der lagde et indlæg som Morientes fik hovedet på og sendte den op i nettaget.

Efter 22 minutter blev Angulo skubbet af Reinhardt på kanten af fæltet og fik frispark. Baraja lavede et hårdt skud og satte den sikkert ind i venstre side.

I det 37 minut lavede HSV et smukt angreb, som endte med at Rafael Van Der Vaart lavede et bananskud fra kanten af fæltet. Mora havde ingen chance!

Men Van Der Vaart var ikke færdig med at score! efter 47 minutters spil scorede han et lidt heldigt mål, hvor Guerrero havde lavet et indlæg der ramte en forsvarsspiller på benet og røg lige ud i fødderne af Van Der Vaart. Van Der Vaart skød på mål og ramte også en forsvarsspiller og det snød fuldstændig Valenias målmand Mora!

I det 76. minut skubbede Reinhardt igen. denne gang i feltet, og der blev dømt straffespark. Vicente omsatte det sikkert til mål.

Efter kampen blev kampen spiller Van Der Vaart spurgt om hvad han syntes om resultatet.

Van Der Vaart: Jeg er en smule skuffet. Især over over Reinhardt i denne kamp, men vi vidste allerede inden kampen at det ville blive utroligt svært for os, fordi vi jo allerede var bagud 2-0. Men nu kommer vi i UEFA Cuppen og så ma vi jo bare klare os godt der!

Skov blev spurgt om det samme

Skov: Jeg er utrolig glad for at vi går videre, og at vi scorede 5 mål mod HSV på 2 kampe er godt klaret!

Áltså sætte to linjer så man ved hvad der er kamp og kommentar eller eks. bare skrive over kommentarene

Kommentarer :

Efter kampen blev kampen spiller Van Der Vaart spurgt om hvad han syntes om resultatet.

Van Der Vaart: Jeg er en smule skuffet. Især over over Reinhardt i denne kamp, men vi vidste allerede inden kampen at det ville blive utroligt svært for os, fordi vi jo allerede var bagud 2-0. Men nu kommer vi i UEFA Cuppen og så ma vi jo bare klare os godt der!

Skov blev spurgt om det samme

Skov: Jeg er utrolig glad for at vi går videre, og at vi scorede 5 mål mod HSV på 2 kampe er godt klaret!

Ellers en ret god blog.
« Seneste Redigering: 26 Sep 2006, 19:51 af Rooland » Logged

terry-92
Lilleputspiller
*

« Svar #17: 26 Sep 2006, 19:46 »

2 ind 3 ud for valencia!

Valencia bekræftede idag købene af den brasilienske midtbane Alex fra fenerbahce som de har købt for 90 millioner, og købet af den urugayanske angriber Richard Núñez fra Cruz Azul. ham har de fået for 7,5 millioner

Valencia har også solgt spillere.
Det er Sisi som er blevet solgt til Wigan for 27 millioner, Jaime Gavilán der er solgt til Alavés for 34 millioner og til sidst har de solgt Miguel Albiol til Frederikstad for 20 millioner.

Ind:
Alex - 90 millioner
Núñez - 7,5 millioner

Ud:
Sisi - 27 millioner
Gavilán - 34 millioner
Albiol 20 - millioner

Alex er indkøbt til at gå direkte ind i startopstillingen på den offensive midtabane

Núñez er købt som backup til angrebet

Hvordan kan det være mine billeder kommer til at se så udtværede ud? der hvor jeg finder billederne er de slet ikke så brede? PLZ hjælp!

« Seneste Redigering: 26 Sep 2006, 20:43 af terry-92 » Logged

terry-92
Lilleputspiller
*

« Svar #18: 26 Sep 2006, 20:07 »

Det vil være en god ide, hvis du før hver kamp lige skriver hvem du skal møde og hvilken turnering/liga det er i og hvad resultatet blev.

F.eks.   Valencia 2-0 HSV - Champions League 3. kval. Runde   eller noget ligende.. Bare så man ikke behøver at læse det hele for at finde ud af hvad resultatet blev..

For fremtiden vil jeg skrive det nederst så kan man bare scrolle ned og kigge hvis man ikke vil læse det hele  Thumbs Up

Mikkellas
Gæst

« Svar #19: 26 Sep 2006, 23:06 »

Her er der en guide til hvordan man får billederne til at være i den rigtige størrelse - http://www.fmfreaks.dk/index.php?action=guides;group_id=1 Thumbs Up

terry-92
Lilleputspiller
*

« Svar #20: 26 Sep 2006, 23:38 »

Valencia Vs. Villareal!

Valencia skulle idag møde de gule fra Villarreal i den første ligakamp i sæsonen.

- Holdopstillinger

Valencia kunne ikke stille i stærkeste opstilling da både Villa, Cañizares og Joaquín var skadede!
Villarreal derimod havde ingen skader og stillede i absolut stærkeste opstilling, og inden kampen havde Matias skov og pelligrini(læs: Villarreals manager) allerede været i totterne på hinanden, da Pelligrini havde sagt, at han ikke troede på skov's evner som manager.

Da en journalist spurgte skov hvad han  havde at sige til det svarede han, at han var sikker på at hans hold(Valencia) ville vinde kampen, fordi pelligrini ikke har nogen taktiske evner!

Kampen blev næsten ligeså hed som optagten. den endte godt nok kun 1-0, men spillerne var meget i totterne på hinanden!

Lige inden pausen bragte Valencias nyindkøb Alex hans hold i front.
Målet blev skabt af Asier Del Horno der lavede et smukt langt indlæg i dybten til Alex der sikkert scorede.
Efter pausen kom Ayala og Fórlan op og skændes over en hændelse. Ayala overreagerede og slog Forlan i "gulvet", og fik et direkte rødt. efter det skete der ikke mere i kampen.

Ayala raser efter dommer Víctor José Esquinas Torres, efter han viste ham det røde kort.

Interviews!

Journalist:Skov, hvad har du at sige til kampen idag?
Skov: jeg er meget glad for at vi vinder!
Journalist: Hvad har du at sige om Ayalas opførsel?
Skov: Jeg er meget skuffet over Ayala, han burde vide bedre med den erfaring han har.
Journalist: Vil det få konsekvenser for ham?
Skov: Ingen kommentarer.
Journalist: okay. Hvad har du så at sige om dit nyindkøb Alex?
Skov: Jeg er meget tilfreds med hans præstation! Han gør lige nødagtig det vi købte ham for, ligger gode bolde i dybden er selv målfarlig og er en god holdkammerat!
Journalist:Tak for svarene

Journalist: Du scorer i din debut og spiller flot! er du tilfreds med dit nye hold og din egen præstation?
Alex: Selvfølgelig er jeg tilfreds med min præstation! jeg bliver kåret til kampens spiller og jeg scorer kampens enlige mål. Det er den perfecte debut!
Journalist: Det har du ret i! Tak for dine svar.
Alex: Det var så lidt.

Alex fik en perfekt debut hvor han scorede et mål og blev MoM!

Valencia 1:0 Villarreal - Primera Division

1-0 Alex(45)
Udvisning: Ayala(57)

kampens spiller: Alex (Valencia)

« Seneste Redigering: 27 Sep 2006, 15:37 af terry-92 » Logged

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #21: 27 Sep 2006, 11:46 »

Jeg kunne godt tænke mig lidt mindre tekst til hver enkelt kamp, også istedet for at komme med en opdate hver gang du har spillet en kamp, så fx. når du har spillet en måned eller lignende. Det andet er for kedeligt - Også synes jeg også indgangsvinkler fra journalist-sidde er kedelige at læse.

- En blog som jeg synes er perfekt skrevet er Dustys Genoa - Juve/Danmark-blog.. Smiley - Prøv evt. at hent nogle ideer derfra. Smiley

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Mijitrix
Førsteholdsspiller

« Svar #22: 27 Sep 2006, 12:11 »

og måske beskære billed eller køre det mindre

Come On You Spurs
COYS

lurking

terry-92
Lilleputspiller
*

« Svar #23: 27 Sep 2006, 15:41 »

Jeg kunne godt tænke mig lidt mindre tekst til hver enkelt kamp, også istedet for at komme med en opdate hver gang du har spillet en kamp, så fx. når du har spillet en måned eller lignende. Det andet er for kedeligt - Også synes jeg også indgangsvinkler fra journalist-sidde er kedelige at læse.

- En blog som jeg synes er perfekt skrevet er Dustys Genoa - Juve/Danmark-blog.. Smiley - Prøv evt. at hent nogle ideer derfra. Smiley

Kerm

Det er kun lige her i starten jeg ville gøre det med at beskrive hver kamp, fordi det var kval til CL og den første kamp i ligaen. Men jeg vil prøve at læse noget af den blog du siger og få idéer derfra.
og måske beskære billed eller køre det mindre

Det var pga. en "kodefejl"  Smiley

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010