home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 582 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Valencia C.F., S.A.D.
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Valencia C.F., S.A.D.  (Læst 2637 gange)
terry-92
Lilleputspiller
*

Valencia C.F., S.A.D.
« : 25 Sep 2006, 15:30 »

Inden jeg går igang, skal i lige vide, at det er første gang jeg prøver at lave en blog

INDSTILLINGER:
DB: Stor
Lande/Ligaer: Spanien-Primera división, Italien-Serie B-TIM og opad, England-BarcleyS premiership!
Load alle spillere fra, Brasilien, Norge.

___________________ ___________________ ___________________ ___________________ __________________

Valencia C.F., S.A.D.!

Pressemøde:
Idag gik der chokbølgerer igennem helle Valencia, da Bestyrelses formand Juan Solar valgte at ansætte den ukendte danske manager Matias S. Skov.

Matias Skov havde tidligere trænet fodbold i hjembyen Give, som ligger i den danske serie 5.

Juan solar sagde på pressemødet følgende: Jeg ved godt at det er et farligt træk, men jeg ville prøve noget nyt, og da Matias Skov klarede sig glimrende i det danske har jeg valgt at ansætte ham. Grunden til at jeg ville prøve noget nyt er, at jeg vil have det spanske mesterskab tilbage til mestella, hvilket Flores ikke formåede ,og det er for mig skuffende.Jeg siger velkommen til Matias Skov, og håber på en god fremtid med ham som manager!

Journalist:Kan vi få et par ord fra dig om, hvad du forventer af klubben, og hvad du har tænkt dig med salg og indkøb?

Skov:Selvfølgelig, for det første forventer jeg det, som solar gør, det spanske mesterskab! jeg forventer også at vi kommer langt i CL, men først og fremmest er det ligaen der tæller. Mht. salg og indkøb, har jeg endnu ikke de store kommentarer, men jeg vil have forstærket den offensive midtbane og have købt mig en backup til Villa og Morientes. mere har jeg ikke at sige lige nu!

Journalist:
Tak skal du have, og held og lykke her i valencia.

Skov: Tak
___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ___________________ _

Senere den dag får Skov præsenteret sin trup:

Målmænd:

- Cañizares!

- Mora!

Forsvarere:

- Ayala!

- Miguel!

- Moretto!

- Navarro!

- Torres

Forsvarere/defensiv midt:

- Albiol!

- Marchena!

Defensive midtbanespillere:

- Albelda!

- Baraja!

midtbanespillere:

- Edu!

- Joaquín!

- Viana!

- Vicente!

Midtbane/angriber:

- Tavano!

- Angulo!

Angribere:

- Villa!

- Morientes!

Forventet startopstilling indtil videre:

___________________ ___________________ ___________________ ___________________ _______________

Historie:Valencia CF er en fodboldklub, som spiller i den spanske Primera-division. Klubben har kendte spillere som Santiago Canizares, Edu, Ruben Baraja, David Villa og Vicente Rodriguez Guillen. Hjemmebanen hedder Mestalla og den kan rumme 55.000 tilskuere.

Klubben blev grundlagt i 1919. Klubben har vundet ligaen 6 gange (1941/42, 1943/44, 1946/47, 1970/71, 2001/02, 2003/04) og den spanske pokalturnering 6 gange (1941, 1949, 1954, 1967, 1979, 1999). Derudover vandt De UEFA-Cuppen i 2003/04.

___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ________

Venskabskampene blev spillet mod:

New Zealand Knights 0:8 Valencia
(5,27) Villa, (22,40,72,76) Morientes, (37,86) Joaquin

Melbourne 0:2 Valencia
(14)Tavano, (45) Morientes

Newcastle Jets 0:5 Valencia
(7,25,29) Villa, Joaquin(33,36)

Sydney 0:2 Valencia
(26) Villa, (90) Miguel

Terrassa 1:2 Valencia
(10,69)Tavano
(87)Jonathan Torres

Alicante 0:4 Valencia
(5)Baraja, (24) Del Horno, (62,79) Villa

Giv gerne kommentarer, ris/ros og konstruktiv kritik.

Jeg opdaterer løbende!

« Seneste Redigering: 25 Sep 2006, 17:53 af terry-92 » Logged

niels1711
Reserveholdsspiller

Sv: Valencia C.F., S.A.D.
« Svar #1: 25 Sep 2006, 15:40 »

Lyder rigtig fedt.. Glæder mig vildt meget til næste update..

Jeg er ikke den bedste til at give Ros og Ris, så det håber jeg du får fra andre! Wink

Thumbs Up

cube
Manager

« Svar #2: 25 Sep 2006, 15:51 »

Dine SS' bliver ikke forstørret når man klikker på dem, så får ikke så meget ud af dem :/

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

terry-92
Lilleputspiller
*

« Svar #3: 25 Sep 2006, 15:55 »

Dine SS' bliver ikke forstørret når man klikker på dem, så får ikke så meget ud af dem :/

Hvorofr gør de egentlig ikke det? og hvordan laver jeg det om?

Ronal-Hatt
Førsteholdsspiller

« Svar #4: 25 Sep 2006, 16:06 »

ja det er ireterende man kan slet ikk se noget

B.I.F for altid!!!!!

Læs min oddsblog: http://20kligeilommen.blogspot.com/

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #5: 25 Sep 2006, 16:34 »

Hvorofr gør de egentlig ikke det? og hvordan laver jeg det om?

Du skal når du oploader dem på Imageshack ændre størrelsen Imageshack skal ligge dem på. Dvs. hvis din skærm kører i 1280*1024, så skal de ændres til det..

- Men et lækkert hold, med massere af muligheder i.. Smiley - Held og lykke.. Smiley

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Marchena
Landsholdsspiller

« Svar #6: 25 Sep 2006, 16:54 »

Altid spændene at læse om Valencia Wink KUTGW

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

terry-92
Lilleputspiller
*

« Svar #7: 25 Sep 2006, 17:54 »

Du skal når du oploader dem på Imageshack ændre størrelsen Imageshack skal ligge dem på. Dvs. hvis din skærm kører i 1280*1024, så skal de ændres til det..

- Men et lækkert hold, med massere af muligheder i.. Smiley - Held og lykke.. Smiley

Kerm

Så er det ordnet  Wink

Guldbrand
Gæst

« Svar #8: 25 Sep 2006, 17:57 »

Ser ud til at det kan gå hen og blive en god blog.. Wink Og kan også godt lide dit klub valg da det nok er Valencia jeg holder med i Spanien, hvis jeg endelig skulle holde med nogen  Peace

Men forsæt det gode arbejde, og held og lykke med at vinde det spanske mesterskab og CL, selvom det nok bliver meget svært..  crazy

Niko
Gæst

« Svar #9: 25 Sep 2006, 18:00 »

Opstemt

terry-92
Lilleputspiller
*

« Svar #10: 25 Sep 2006, 18:01 »

Opstemt

hva skal det betyde? Huh

F.C.K.
Gæst

« Svar #11: 25 Sep 2006, 20:01 »

Ganske Lovende Blog Må Jeg Sige !

terry-92
Lilleputspiller
*

« Svar #12: 25 Sep 2006, 21:27 »

Bolddk.com skriver:

Skov får debut

Skov fik idag sin debut imod det tyske hold Hamburger sport-verein i Champions league 3. kval runde

Valencia vandt kampen, men både Canizares og David Villa blev skadede i kampen.

Allerede efter 2 minutter bragte Valencia sig i spidsen, på at langskud af David Albelda.
Målet kom efter et indlæg fra Vicente der lagde et indlæg, som ikke blev ordenlig clearet af HSV, og røg lige ud i fødderne af Albelda der lavede et smukt "langskudslob".

Efter 2 minutter, altså i det 4. minut scorede den portugisiske højreback Miguel et mål.Del Horno havde skudt på overlæggeren på frispark, og vupti, der stod miguel og med en sikker inderside bragte han Valencia på 2-0.

Efter 13 minutter blev tyskernes angriber Benjamin Lauth slemt skadet da han fik et ribbensbrud og må sidde ude i mellem en måned og 2.
Ligeså slemt gik det for Valencias målmand Cañizares der også er ude i en måned til 2, med en brækket finger.
Valencias angrebs-es david Villa blev også skadet og må sidde ude i 2 uger pga. en skadet albue, og må også sætte over i returkampen.

___________________ ___________________ ___________________ ___________________ __________

Kampen spiller Miguel sagde efter kampen: Det er selvfølgelig dejligt at vi vinder og holder målet rent, men det er også trist med de 2 skader der både holder dem (læs: David Villa og Cañizares) ude af returopgøret og starten af La Primera.

___________________ ___________________ ___________________ ___________________ _________

Mål:David albelda (2)
Mål:Miguel(4)
Skade: Lauth (13)
Skade: Cañizares (37)
Skade: D. Villa (47)

Valencia CF 2:0 HSV
« Seneste Redigering: 25 Sep 2006, 21:51 af terry-92 » Logged

terry-92
Lilleputspiller
*

« Svar #13: 26 Sep 2006, 14:33 »

Returkampen!

I returkampen mod HSV i CL Kval'en startede Valencia igen som lyn og torden.
Allerede efter 4 minutter havde Valencia bragt sig i spidsen, på et mål af nyindkøbet Morientes.
Angulo var fri med målmanden, men målmanden redede, og bolden røg ud i fødderne af jorge lópez, der lagde et indlæg som Morientes fik hovedet på og sendte den op i nettaget.

Efter 22 minutter blev Angulo skubbet af Reinhardt på kanten af fæltet og fik frispark. Baraja lavede et hårdt skud og satte den sikkert ind i venstre side.

I det 37 minut lavede HSV et smukt angreb, som endte med at Rafael Van Der Vaart lavede et bananskud fra kanten af fæltet. Mora havde ingen chance!

Men Van Der Vaart var ikke færdig med at score! efter 47 minutters spil scorede han et lidt heldigt mål, hvor Guerrero havde lavet et indlæg der ramte en forsvarsspiller på benet og røg lige ud i fødderne af Van Der Vaart. Van Der Vaart skød på mål og ramte også en forsvarsspiller og det snød fuldstændig Valenias målmand Mora!

I det 76. minut skubbede Reinhardt igen. denne gang i feltet, og der blev dømt straffespark. Vicente omsatte det sikkert til mål.

Efter kampen blev kampen spiller Van Der Vaart spurgt om hvad han syntes om resultatet.

Van Der Vaart: Jeg er en smule skuffet. Især over over Reinhardt i denne kamp, men vi vidste allerede inden kampen at det ville blive utroligt svært for os, fordi vi jo allerede var bagud 2-0. Men nu kommer vi i UEFA Cuppen og så ma vi jo bare klare os godt der!

Skov blev spurgt om det samme

Skov: Jeg er utrolig glad for at vi går videre, og at vi scorede 5 mål mod HSV på 2 kampe er godt klaret!

Kampens spiller Van Der Vaart scorede 2 mål, men hans hold gik ikke videre til Champions League!

HSV 2:3 Valencia
mål: 0-1 Morientes(4)
Mål: 0-2 Baraja(22)
mål: 1-2 Van Der Vaart(37)
mål: 2-2 Van Der Vaart(47)
mål: 2-3 Vicente(str. 76)
« Seneste Redigering: 26 Sep 2006, 20:06 af terry-92 » Logged

terry-92
Lilleputspiller
*

« Svar #14: 26 Sep 2006, 18:39 »

Kan i ikke give nogle kommentarer hvad jeg kan gøre for at det bliver bedre. Det gør det også sjovere at skrive hvis man får nogle kommentarer Wink

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010