home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 678 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Bilbao
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Bilbao  (Læst 1752 gange)
Jensen218
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Bilbao
« : 07 Nov 2011, 18:07 »

Hey Guys. vil skal selvfølgelig også have en tråd om Bilbao..    Det er en stor udfordring med denne baske klub da man KUN have baske spillere.           Jeg har spillet 8 kampe ligger nr 2, Har haft med stor succes.     

I hører mere fra mig når jeg kommer længere.     håber i også spiller med denne fantastiske klub !  Wink

Logged

kevinkvist
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Bilbao
« Svar #1: 07 Nov 2011, 21:52 »

Spændende Wink
Logged

Helbo
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Bilbao
« Svar #2: 10 Nov 2011, 12:38 »

Hvor langt er du nået? Jeg er selv startet med dem og er næsten færdig med 2. sæson
Jeg blev nr. 3 i 1. sæson, tabte pokalfinalen til Atletico, og røg ud i kvartfinalen i EL til Dortmund
Jeg mangler ca. 10 kampe i 2.sæson, ligger nr. 4 i ligaen, har lige tabt 3-1 hjemme mod Bayern i CL kvartfinale, så gætter på jeg ryger ud nu, og er i pokalfinalen mod Valencia

Har du købt nogle? Jeg har købet Benat, Estrada og Susaeta samt en masse regen talenter

Jeg vil give dig ret i det er udfordrene, jeg vil gerne have nogle bedre wings, men det er umuligt at få når de skal være baskere
Logged

NottsCounty77
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Bilbao
« Svar #3: 10 Nov 2011, 14:15 »

Hvad er det præcist reglerne er for køb af spillere med Athletic?
Logged

krølle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Bilbao
« Svar #4: 10 Nov 2011, 14:26 »

det er egentlig ikke regler, det er en intern politik, der siger at bilbao kun vil købe baskere - dette skyldes naturligvis at " pais de vasque" vil løsrives fra resten af spanien og dette er en måde at vise det på...men i spillet er det en regel..
Logged

... U ain't got a minute.

Jensen218
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Bilbao
« Svar #5: 10 Nov 2011, 20:11 »

Jamen jeg er gået lidt i stå, da jeg har haft meget at lave så har ikke spillet så meget. Har spillet 25 kampe ligger nr 2 real nr 3,    fører kun med 1 point ned til real. 
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bilbao
« Svar #6: 23 Jan 2012, 17:44 »

Jeg er også startet med Athletic Bilbao. Jeg har fulgt holdet i en del år efterhånden, og har altid beundret dem. SÅ nu skulle det være! Jeg får dog ikke spillet så meget for tiden, men jeg skal nok opdatere i tråden, når jeg får spillet lidt. :-)

Jeg har hentet to unge spillere indtil videre, Moises fra Villarreal og Alejandro Roy fra Sociedad. Begge fremtidens mænd med deres 16 år.
Jeg har to spillere, som jeg rigtig gerne vil have på et tidspunkt. Alvaro Vadillo og Azpillicueta!

Ingen andre der spiller med Bilbao?
Logged

Arsenal <3

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Bilbao
« Svar #7: 24 Jan 2012, 15:04 »

Jeg er også lige startet med Athletic Smiley Jeg opdaterer en af dagene Smiley
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bilbao
« Svar #8: 08 Apr 2012, 19:56 »

Hvis i spiller med athletic bilao hvordan får i så nye spiller, kun gennem ungdommen?
Og hvad når man har debatmøde med personalet, så kommer de vel ikke med alle mulige udenlandske man ikke kan få anyway?
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010