home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 528 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Esbjerg Fb
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Esbjerg Fb  (Læst 5723 gange)
SU
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Esbjerg Fb
« : 06 Nov 2011, 18:39 »

Nogen der har startet med Nedrykkerne fra Esbjerg, synes nemlig det kunne være spændende, har dog ikke fået spillet endnu, men får det i morgen så ville lige høre om i har nogen råd angående holdet? Smiley
Logged

Møller
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Esbjerg Fb
« Svar #1: 06 Nov 2011, 18:47 »

Jeg har gang i et spil med Esbjerg fB Smiley Jeg rykkede op på andenpladsen primært med den trup der stod til rådighed fra starten af spillet. Dog lejede jeg Tobias Mikkelsen i FCN og et par forsvarer i Odense Oliver Larsen og Kasper Larsen. Økonomien sejler mildest talt, jeg havde ikke mulighed for at forlænge med Demba grundet økonomien i klubben. Men helt vildt spændende projekt da du er et af de bedste hold i divisionen, men økonomien tillader ikke at blive en sæson mere.
Logged

SU
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Esbjerg Fb
« Svar #2: 06 Nov 2011, 18:50 »

Tak, ville også have startet et med Vejle sidste år hvor jeg byggede det op fra bunden, det følte jeg ikke helt for, men da det nu er mit yndlingshold bliver det nok lidt nemmere for mig Smiley
Logged

Christoffer
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Esbjerg Fb
« Svar #3: 09 Nov 2011, 17:56 »

Er selv også lige begyndt, har kun spillet nogle venskabs kampe indtil videre. I for lige en opsummering om hvordan det er gået Smiley

Esbjerg fB 3 - 3 FC Midtjylland
- En meget lige kamp, hvor man ikke kan diskutere om resultatet er unfair.

Esbjerg fB 1 - 1 Aab
-igen en lige kamp

FC Nordsjælland 2 - 0 Esbjerg fB
- Spillede med mange af reserverne for at få dem i form, derfor syntes jeg resultatet er acceptabelt.

Esbjerg fB 1 - 6 Werder Bremen
-Satsede for offensivt for at få angriberne igang, men ikke en tilfredsstillende kamp, desværre

Greve 1-4 Esbjerg fB
- God kamp for at få reserverne igang.

Esbjerg fB 1-0 PSV
- Rigtig god kamp, hvor jeg havde overtaget i kampen, og Lukas stod fantastisk og blev man of the match.

Esbjerg fB 2-2 Ajax
- Havde overtaget i kampen, men de scorede lige til sidst, men okay resultat og god holdindsats.

Alt i alt syntes jeg indtil videre at kampene har været acceptable.
Jeg spiller venskabs kampe mod store hold for at få lidt penge i kassen, og hjælpe økonomien der er rimelig stram, tjener vidst 400k på de store kampe Smiley

men på grund af økonomien har jeg ikke føjet nogle spillere til klubben, da jeg ikke har råd til lønnen, så jeg ville høre om nogle af jer har nogle forslag til et par spillere, eller nogle jeg skal sælge? (sælger Fribrock pga. lønnen) Smiley

« Seneste Redigering: 10 Nov 2011, 18:27 af Christoffer » Logged

Traditionsklub siden 1924

Christoffer
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Esbjerg Fb
« Svar #4: 13 Nov 2011, 10:59 »

Jeg er nået til semifinalen i pokal turneringen nu, med en overbevisende 4-1 sejr mod Brøndby i forlænget spilletid Smiley
Logged

Traditionsklub siden 1924

kaki
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Esbjerg Fb
« Svar #5: 16 Feb 2012, 19:30 »

Jeg solgte Kian Hansen i starten af spillet og lejede Jerper Bøge fra FCM. Det var den eneste ændring jeg lavede. Jeg er i første vinterpause og ligger komfortabelt på 1. pladsen. Nu er Rieks blevet solgt for 13 mill til Rangers og jeg har fået et knap så godt indkøb ind i norske Jim Johansen..
Logged

slowjoe
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Esbjerg Fb
« Svar #6: 23 Mar 2012, 22:49 »

Jeg har nu spillet 3 sæsoner med EfB, som er gået ganske udemærket!

Vinder første sæson i 1.division.  Spillede stort set med den trup der var til rådighed. Da jeg aldrig kunne li Jesper lange, startede Mikkel Agger inde i en del kampe, og lavede 10 basser.

Anden sæson slutter jeg på en 6.plads i superligaen som jeg var ganske godt tilfreds med.

Højdepunktet kommer i så min 3.sæson hvor jeg sluttede på 2.pladsen, og nu skal til og spille ChL kval, hvilket jeg selv synes er rimelig vildt Smiley

Af større transfers har jeg solgt Søren Rieks, eller dvs min bestyrelse gjorde, for 15 mil til Nice.
Samt Mate Simao, som jeg fik ind på fri, og solgte for 11 mil et halvt år senere til FCM Smiley

Min start 11 ser sådan ud.

................... ................... ..................J uan Wiley (USA)................... ................... ...............
Tiny Van Hoeven(lån, Ajax)...........Abdallah Yaisien(Fri fra PSG),,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Johan Larsson(Sverige)
................... ................... ....Vendelbo/Retov...........Risgård/Retov.......................................
Jonas Knudsen............ .............Martin Rauschenberg......D an Thomassen.......... ....Anders Randrup
................... ................... ................... .....Hradecky...... ................... ..........
« Seneste Redigering: 23 Mar 2012, 22:55 af slowjoe » Logged

rynke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Esbjerg Fb
« Svar #7: 18 Jul 2012, 02:29 »

På tide denne tråd bliver bragt til live igen!

Vi er en del buddies der er begyndt på Esbjerg spil for at se om vi kan overgå hinanden! Vi spiller vist alle med Update

Vi måtte ikke bruge andres taktikker(Grid taktikken=forbudt), så jeg besluttede mig for at lave en 4-2-3-1 taktik som skulle handle om min angriber Jesper Lange. ALT skulle op til ham, så han ku fyre nogle kasser ind. Det er lykkedes meget godt i en almindelig non-classic taktik. Så må sige den har været en succes indtil videre! En del af successen er dog os pga. cornertaktik :-)

Jeg spiller en offensiv taktik med korte, sikre afleveringer, langsomt tempo med normal bredde+defensiv linje, ogmed fokus igennem midten og kontraangreb. Og en masse individuelle settings som sørger for indlæg til min angriber fra dyb :-)



Mine spillere gør det udemærket, bl.a har Jesper Lange scoret 14 mål i 11 kampe, Soukouna 9 i 9 kampe Smiley




Det tog 10~ (med venskabskampe), så var taktikken kørt rimelig godt ind og sejrene begyndte at komme i strømme. Se resultaterne her: http://gyazo.com/6e51c5c8cdef3829f2b2329040b487be

Indkøb: http://img827.imageshack.us/img827/2532/efb3.jpg

Skal dog siges økonomien er lidt poop, så har jo desværre kun fået fat på gratis spillere nærmest.
Men hvis man nu kan komme i CHL gruppespil ved at vinde ligaen, så håber jeg den bliver lidt mere stabil!

Håber på at kunne køre ligaen hjem og så få gjort EFB til en topklub, det ku være fedt! Smiley

Vil godt uploade taktikken igen, hvis der nu sku interesserede :-)


Noooooo røg ud af Pokalturneringen til OB i kvartfinalen. Lange var skadet, så det kostede mig en 2-0 sejr Skuffet


« Seneste Redigering: 18 Jul 2012, 10:33 af rynke » Logged

Det bedste manager der har været, er cm 0102 Smiley

rynke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Esbjerg Fb
« Svar #8: 18 Jul 2012, 13:22 »

efter 25 kampe med minimum antal nederlag gav fcm mig godt en flad.. Skuffet

Logged

Det bedste manager der har været, er cm 0102 Smiley

rynke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Esbjerg Fb
« Svar #9: 18 Jul 2012, 14:20 »

Sådan!!

Fuldstændig vanvittig underdogstaktik jeg har fået smækket sammen her!

Suppen vundet med 3 kampe igen - jeg har dog os været heldig, da Fck har ligget og rodet nede lige over stregen, da de solgte N'Doye i starten.

http://gyazo.com/0166cea0ca0a677cc8cd7a0a80bdbe26

Fuldstændigt sindssygt spil Smiley

godkendt sæsonafslutning: http://gyazo.com/0a3d95fe209a4fd6df2de4158290483a
« Seneste Redigering: 18 Jul 2012, 15:05 af rynke » Logged

Det bedste manager der har været, er cm 0102 Smiley

rynke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Esbjerg Fb
« Svar #10: 19 Jul 2012, 02:00 »

2. sæson blev super spændende, fordi Fck gav mig vild kamp til stregen, de vandt alt i starten.. det gik dog ned af bakke for dem til sidste, og jeg endte med at kæmpe med Aab om titlen. Men jeg vandt heldigvis min 2. sidste kamp over fck, imens Aab tabte til et stærkt spillende OB hold, så titlen blev sikret med hele 9 points, da Aab også tabte deres sidste kamp.

Jeg tabte desværre pokalfinalen til BIF 3-0.. de besluttede sig lige pludseligt for at være gode  ticked off

CHL.. det havde jeg ikk holdet til.. røg ud med et pladask fra gruppespillet.. men har kvalificeret mig direkte igen!  Thumbs Up



og mine taktik gav bonus, Lange har fyret for hårdt:



Jesper Lange gik fra at være 3.5mio til 18mio på en sæson, udemærket præstation med 48 mål over en hel sæson.
 crazy


Holdet og taktikken brugt hele vejen igennem:




Bestemt endnu en godkendt sæson, og taktikken har virkelig bevist at være intet mindre end fantastisk til et underdog team som EFB Smiley

Stil endelig spørgsmål, håber på at inspirere andre til at prøve at føre Esbjerg FB frem til glory and honor etc  Thumbs Up
Logged

Det bedste manager der har været, er cm 0102 Smiley

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Esbjerg Fb
« Svar #11: 19 Jul 2012, 02:17 »

Det er rigtig flot, Rynke!

Du går fra at være oprykker i Superligaen og til at vinde guld i samme sæson, som du er kommet i landets bedste række. Well played. Esbjerg er faktisk et rigtig spændende hold, og det kunne være, at jeg skulle prøve med den engang igen. Havde et godt save med dem i 11'eren, så vidt jeg husker rigtigt.

At Lange laver 40 basser er også hjernedødt. Han er også en god spiller, men det er meget imponerende, at du kan få ham til at skyde så skarpt.
Logged

rynke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Esbjerg Fb
« Svar #12: 19 Jul 2012, 10:21 »

Ja, Esbjerg har faktisk et rigtigt spændende hold. Især Hradecky og J. Lange! Smiley

Ja.. det er bestemt en taktik jeg gemmer til senere brug, for at kunne få spillerne til at præstere på den måde, det har været for fedt!

Logged

Det bedste manager der har været, er cm 0102 Smiley

rynke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Esbjerg Fb
« Svar #13: 19 Jul 2012, 12:39 »

Starten af 3. sæson er os gået ok, selv med et hold hvor 80% af start-11'ern er byttet ud Smiley

Start-11 ser således ud:



Jesper Langes erstatning Musona er allerede godt igang:



Mine transfers: http://img12.imageshack.us/img12/8682/transiu.jpg

Overvejer dog at gøre truppen breddere, jeg har kun 1 decideret angriber.. mit talent Gray er desværre ikke helt passende til min taktik hvor der kræves en hurtig angriber!

Men på trods af så store udskiftninger i truppen er sæsonstarten da ikke gået helt skidt til!



Mon EFB skal ha' thedouble denne sæson, nu da jeg var så tæt på sidste sæson?

Hvis folk har nogen forslag til en erstatning for Hradecky som 2.mål og en ekstra angriber til erstatning Musona under skadeperioder, let me know! Wink

Overvejer Igboun, men han er en halvdyr herre til 34mio.. har godt nok 50mio tilbage til indkøb!


Logged

Det bedste manager der har været, er cm 0102 Smiley

rynke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Esbjerg Fb
« Svar #14: 19 Jul 2012, 15:59 »

og rivalen vil ha' del af successen:




men jeg havde jo en opgave i efb, så jeg takkede pænt nej  Thumbs Up
Logged

Det bedste manager der har været, er cm 0102 Smiley

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010