Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
30 Okt 2024, 07:58
Kenitho
Challenges
The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45
Svartowiz
Skadestuen
Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
Antal Registrerede Brugere:
23444
0 Brugere, 1118 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
keiraupton91
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2012
Kategori: Blogs
[6] A.C. Milan
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
[
1
]
2
Forfatter
Emne: [6] A.C. Milan (Læst 4129 gange)
nln777
Reserveholdsspiller
[6] A.C. Milan
«
:
06 Nov 2011, 18:33 »
Jeg har nu siden FM12 udkom startet en masse spil. Jeg har også sluttet de fleste af dem, inden sæsonen rigtig var begyndt. Jeg har allerede prøvet hold lige fra Gateshead til Manchester United, men ingen af holdene fangede mig rigtigt. Milan derimod synes jeg er et rigtig spændende hold. De har i forvejen et rigtig godt hold, men der er stadig mange ting der kan forbedres. Det største problem med holdet er, efter min mening, klart alle de gamle spillere, som skal have rigtig meget i løn. Der vil derfor blive skiftet meget ud på holdet. De fleste ældre og løntunge spillere vil blive solgt, og der skal hentes yngre erstatninger. Man kan derfor forvente en blog med mange transfers lige fra starten!
Dette er min første rigtige blog, så jeg tager selvfølgelig meget gerne imod
konstruktiv
kritik. Der vil blive en del grafik i bloggen. Og det er både almindelige billeder og screenshots. Jeg regner med at komme med månedlige updates, og der vil også komme en update efter hver sæson. Jeg kan ikke love at der kommer updates dagligt, men jeg vil prøve at komme med updates så ofte som muligt.
Listen over updates og truppen vil være at finde i det næste indlæg
«
Seneste Redigering: 09 Nov 2011, 19:22 af nln777
»
nln777
Reserveholdsspiller
Sv: A.C. Milan
«
Svar #1:
06 Nov 2011, 18:35 »
Updates:
1. Update
2. Update
«
Seneste Redigering: 08 Nov 2011, 17:27 af nln777
»
nln777
Reserveholdsspiller
«
Svar #2:
07 Nov 2011, 21:16 »
1. Ny træner
Så blev jeg præsenteret som ny træner i AC Milan. Det første jeg gjorde, var at bede en del af de ældre spillere om at pakke deres ting, da der skulle yngre spillere til. Salgene er gået over forventning, og de fleste af de spillere jeg ikke vil have mere er blevet solgt. Mathieu Flamini var den første spiller jeg solgte. Selvom han ikke ligefrem er den ældste spiller på holdet med hans 27 år, var hans løn på 1,1 million om ugen alt for meget. Han blev solgt for 32 millioner til nyrige PSG. Gianluca Zambrotta blev også solgt. En gammel spiller som aldrig ville kom ind omkring startopstillingen, men samtidig skulle have over 700.000 i løn skulle bare afsted. En anden spiller jeg også kom af med var Antonio Cassano. Egentlig en rigtig god angriber, men jeg mener bare at jeg kan få noget yngre og bedre til pengene. Han blev solgt til Real Madrid for 105 millioner, hvor jeg får 22 millioner, når han har scoret 20 ligamål. Den sidste spiller der blev solgt i Juli måned var Clarence Seedorf. Jeg var egentlig ikke meget for at sælge ham, og der kommer højst sandsynligt ikke en erstatning før næste sæson, da alle de rigtig gode playmaker typer ikke vil skifte til Milan på nuværende tidspunkt. Jeg ved ikke helt om jeg vil sælge flere spillere i August måned, men jeg skal i hvert fald til at købe ind. Jeg har også allerede fået accepteret et bud, på hvad jeg vil kalde den næste 10 års defensive midtbanespiller. I næste update vil der stå hvem det er.
Angående taktikken har jeg ikke helt valgt hvordan jeg vil spille. Jeg regner med at ændre tatikken så det bliver en 4-2-2-2 med kanter. Der er ikke noget jeg bedre kan lide, end to kanter der hele tiden kan være farlige.
Der har også været spillet nogle træningskampe. Den første vi spillede var mod Colorado, hvor vi fik hevet en 2-1 sejr hjem, selvom det var en meget lige kamp. Jeg stillede bare med et reservehold, da jeg så vidt muligt, vil forsøge at spille alle spillerne ind på holdet. I den sidste træningskamp i Juli tabte vi med 1-0 til Chicago. En dårlig præstation af hele holdet, som må tage sig sammen, hvis de skal vinde over Inter i Super Cup finalen om 5 dage.
«
Seneste Redigering: 07 Nov 2011, 21:24 af nln777
»
Nees
Førsteholdsspiller
«
Svar #3:
07 Nov 2011, 22:18 »
Ser spænende ud, jeg kigger med
Spænende at se hvem du henter ind
nln777
Reserveholdsspiller
«
Svar #4:
08 Nov 2011, 16:02 »
Citat af: Nees 07 Nov 2011, 22:18
Ser spænende ud, jeg kigger med
Spænende at se hvem du henter ind
Tak - dejligt med nogen der kigger med
Der kommer en update inden for de næste 30 minutter
Enzo
Manager
«
Svar #5:
08 Nov 2011, 16:03 »
Jeg følger da klart
- God skrivelyst...
Citat af: verdenskrig 04 Okt 2012, 22:39
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
nln777
Reserveholdsspiller
«
Svar #6:
08 Nov 2011, 16:14 »
Citat af: Enzo 08 Nov 2011, 16:03
Jeg følger da klart
- God skrivelyst...
Mange tak
nln777
Reserveholdsspiller
«
Svar #7:
08 Nov 2011, 16:14 »
2. Sejr i Super Cuppen
Så blev August måned spillet færdig. Det blev en meget travl måned med både transfers og kampe.
Transfers
Der blev lavet 3 indkøb i løbet af August måned. Den første spiller jeg fik hentet kom på en lejeaftale. Det blev den centrale midtbanespiller Ross Barkley, som kommer fra Everton. En god midtbanespiller, som har potentiale, til at blive en af de rigtig gode midtbanespillere i fremtiden. Den anden spiller jeg fik hentet bliver med sikkerhed en af klubbens vigtigste spillere mange år frem. Det er den defensive midtbanespiller Yann M'Vila, som blev hentet for 240 millioner i franske Rennais. Den sidste spiller jeg fik hentet blev Hulk. Jeg søgte længe efter en rigtig god fløj, og da jeg så Hulk, var der ingen tvivl om, at det skulle være ham. Han kan både spille højre og venstre wing, og han kan også spille angriber. Han blev hentet for 190 millioner i Porto. Både M'Vila og Hulk er blevet hentet med månedlige afdrag. 48 måneder ved M'Vila og 24 ved Hulk. Jeg overvejede om jeg skulle hente en spiller mere, men der var ikke andre, jeg bare måtte have i dette transfervindue.
Kampe
Super Cup: AC Milan - Inter
Der var lagt op til et brag af en kamp, da vi skulle op imod Inter. Føste halvleg var meget lige, og de bedste chancer der kom, var nogle halvdårlige langskud. I anden halvleg så det længe ud til at blive lige så kedeligt som i første. Der var nemlig ikke en eneste chance før det 66. minut, hvor Pato spillede bolden ud til Taiwo på venstrekanten. Han tog et træk ned mod baglinien og lavede et fladt indlæg. Bolden blev dog afrettet af Maicon på vejen, og så stod der 1-0 til Milan. Der skulle dog hurtigt blive
udlignet, for 15 sekunder efter Inter havde givet bolden op, lå den i vores mål. Der skete ikke særlig meget indtil overtiden. Begge holds spillere syntes at være trætte og bare vente på forlænget spilletid. Dog havde Pato stadigvæk lidt energi. Han tog en flot dribletur i venstre side, hvorefter han lagde et fladt indlæg til Robinho, som havde let ved glide bolden i mål. 2-1 til Milan og sådan sluttede kampen.
AC Milan 2-1 Inter
(Maicon s.m. 66, Robinho 90+3, Muntari 68)
Serie A: AC Milan - Lazio
En kamp hvor vi Lazio dårligt nok havde en chance. Mit Milan hold havde 17 skud mens Lazio kun havde 4. I første halvleg fik vi spillet os frem til nogle fine chancer og Zlatan bragte os foran efter 28 minutter på et hovedstød. Den føring kunne sagtens være blevet udbygget inden pausen. Kort inde i anden halvleg fik vi to skader. Mari Yepes, som var med i stedet for en skadet Nesta, blev skadet. Og så blev holdets stjerne, Zlatan Ibrahimovic, og skadet. Der kom ikke særlig mange chancer i anden halvleg. Og så blev Pato skadet 12 minutter før tid. Dog blev sejren næsten sikret, da Lazio blev reduceret til 10 mand kort før slutfløjtet.
AC Milan 1-0 Lazio
(Ibrahimovic 28)
Yann M'Vila
Ross Barkley
Hulk
krølle
Reserveholdsspiller
«
Svar #8:
08 Nov 2011, 16:15 »
spændende - du har vel forhåbentlig beholdt ambro og gattuso?
hvad taktikken angår, ville jeg anbefale en 4-5-1 med zlatan alene frem og robinho og pato på hver sin kant, ambro som oprydder, og boateng sammen med nocerino/van bommel centralt.
... U ain't got a minute.
nln777
Reserveholdsspiller
«
Svar #9:
08 Nov 2011, 16:28 »
Citat af: krølle 08 Nov 2011, 16:15
spændende - du har vel forhåbentlig beholdt ambro og gattuso?
hvad taktikken angår, ville jeg anbefale en 4-5-1 med zlatan alene frem og robinho og pato på hver sin kant, ambro som oprydder, og boateng sammen med nocerino/van bommel centralt.
Jo jeg har beholdt Ambrosini og Gattuso. Dog har jeg valgt en lidt anden opstilling end den du foreslår. Min assistent giver nemlig kun Pato 1,5 stjerner som kantspiller. Og jeg har kan meget bedre lide at spille med to angribere, så min taktik ser lige nu sådan her nu.
Taktik
nln777
Reserveholdsspiller
Sv: [2] A.C. Milan
«
Svar #10:
08 Nov 2011, 17:50 »
3. Middelmådig start
Den første kamp i September var ude mod Fiorentina. En kamp som helst skulle vindes, men bestemt ikke en let kamp. Det startede rigtig godt, da Kevin-Prince Boateng bragte os foran efter 3 minutters spil. Og da Zlatan Ibrahimovic scorede til 2-0 efter 18 minutter, lignede det en sikker sejr. Dog reducerede Fiorentina til 2-1 efter 28 minutter. Resten af kampen var meget lige og der var chancer til begge hold. Uheldigvis for os fik Fiorentina scoret til 2-2 efter 81 minutter, og vi kunne ikke få scoret det afgørende mål til sidst.
Kampe
vs Fiorentina (u)
2-2
vs Man City (u)
1-1
vs Novara (u)
0-4
vs Atalanta (h)
2-0
vs Chievo (u)
2-0
vs Real Madrid (h)
1-2
Den næste kamp var en meget svær udekamp i Champions League mod Manchester City. Vores Champions League lodtrækning er i øvrigt nok den værst tænkelige, da vi er kommet i gruppe med Real Madrid, Manchester City og Trabzonspor. Første halvleg var én stor City dominans. Agüero fik fortjent scoret til 1-0 for City efter 13 minutter. I anden halvleg spillede vi meget bedre, og med et kvarter igen, lykkedes det Robinho at få scoret, efter et glimrende oplæg af Zlatan. Det endte noget ufortjent 1-1.
Den næste kamp var i ligaen imod Novara. Det skulle være en klar sejr, og det blev det også. Der var ikke mange chancer i starten af kampen, men Zlatan fik da scoret til 1-0 efter 26 minutters spil. I anden halvleg var det meget lige, og der var store chancer til begge hold. Kampen blev dog nogenlunde afgjort, da Hulk scorede til 2-0 efter 50 minutter. Zlatan lukkede af med to mål indenfor den sidste halve time, og vi kunne tage glade hjem, med en 4-0 sejr i bagagen.
Den næste kamp var hjemme mod Atalanta. Det blev en kamp hvor vi dominerede fra start til slut. Og selvom Yann M'Vila blev vist ud efter 58 minutters spil, hev vi en sikker 2-0 sejr hjem.
Den næste kamp var ude mod Chievo. Det skulle helst have været en sikker sejr. Sådan blev det dog slet ikke. Chievo havde flere chancer end os og vandt fortjent 2-0.
Den sidste kamp i måneden var hjemme mod Real Madrid. Det startede forfærdeligt, da Albiol headede bolden ind efter 2 minutters spil. Vi kom dog hurtigt tilbage, da Hulk udlignede efter 23 minutter. Real Madrid dominerede anden halvleg, og Cristiano Ronaldo scorede sejrsmålet efter 56 minutter. Dog kunne det sagtens være blevet til en sejr til os, hvis vi bare havde været lidt mere effektive. Dårlige resultater og en Pato der er skadet et par uger endnu er ikke særlig godt. Dog skulle vi helst få 6 point hjemme mod Udinese og ude mod Palermo.
nln777
Reserveholdsspiller
Sv: [3] A.C. Milan
«
Svar #11:
08 Nov 2011, 19:52 »
4. Fantastiske Hulk
I oktober måned blev det til fire sejre, en uafgjort og et enkelt nederlag. Den første kamp var hjemme mod Udinese. Pato var blevet skadet igen, og det kunne mærkes. Det blev en meget kedelig kamp som endte 0-0. Den næste kamp var ude imod Palermo. Det startede rigtig godt for os, da Pato scorede efter 5 minutters spil. Palermo fik dog hurtigt svaret igen, da Abel Hernandez efter 24 minutter bragte balance i regnskabet. Men så ville Hulk også lige være med. Han fik bolden efter 33 minutters spil ude på højrefløjen. Og med et par hurtige træk havde han elegant driblet forbi to modspillere og var fri til skud. Og skuddet fra de 25 meters afstand fejlede ingenting. Et fantastisk hug lige op i nærmeste kryds. Resten af kampen kørte vi den egentlig
Kampe
vs Udinese (h)
0-0
vs Palermo (u)
1-2
vs Trabzonspor (h)
3-2
vs Bologna (h)
2-0
vs Genoa (u)
2-1
vs Cesena (h)
3-0
bare hjem. En dejlig udesejr mod Palermo. SÅ gjaldt det Champions League igen. Denne gang hjemme mod Trabzonspor. Vi havde en del chancer i starten, og vi kom også fortjent foran 1-0 ved Pato efter en halv times spil. Trabzonspor fik dog udelignet fem
minutter efter. Men vi svarede hurtigt igen, og efter 44 minutter score Kevin-Prince Boateng til 2-1. Dog sov forsvaret i overtiden af første havleg, og Trabzonspor kunne igen få lov at udligne. I anden halvleg spillede vi heller ikke særlig godt. Dog kom vi til en del chancer i slutningen af kampen. Og det var da også fortjent at vi fik scoret til 3-2. Hulk scorede målet på hovedstød efter et godt indlæg. Den næste kamp var hjemme mod Bologna. Det skulle være en sikker sejr, men spillet fungerede overhovedet ikke. I første halvleg havde vi ikke nogen ordentlige chancer, og det endte hele tiden bare med nogle ringe langskud. Anden halvleg var lidt bedre, og efter 73 minutter fik Zlatan Ibrahimovic bragt os foran. Og da Mikael Antonsson fem minutter efter scorede et klodset selvmål, var kampen afgjort. Den næste kamp var ude imod Genoa. Begge hold havde en del chancer i starten af kampen. Efter 19 minutters spil fik Genoa tilkendt et meget tyndt straffespark. Andreas Grandqvist skulle sparke. Han sparkede næsten midt i målet, og Abbiati kunne let redde den. Andreas Grandqvist tog dog revanche, da han scorede to gange inden for tre minutter. 42 minutter spillet og 2-0 til Genoa. Dog ville Andreas Grandqvist lige score igen, og heldigvis for os var det i hans egen ende. Vi spillede ikke særlig godt resten af kampen, og den endte 2-1 til Genoa.
Sidste kamp i måneden var mod Cesena. Selvom de havde fået en god sæsonstart burde det være en sikker sejr. Det startede glimrende da Hulk allerede efter 3 minutters spil bragede bolden ind. Og da han igen gjorde det efter 34 minutter, var kampen lukket. I anden halvleg blev kampen bare kørt sikkert hjem, og Kevin-Prince Boateng fik lov at lukke til 3-0 med en halv time igen.
nln777
Reserveholdsspiller
Sv: [4] A.C. Milan
«
Svar #12:
09 Nov 2011, 15:52 »
Blandet måned for Milan
Den første kamp i November måned var i Champions League. Jeg skulle på udebane møde bundholdet i gruppen, Trabzonspor. Det blev en let kamp, som vi hele tiden havde kontrol over. To scoringer af Pato efter 30 og 48 minutter gav os en sikker 2-0 sejr. Så skulle vi tilbage til ligaen. Denne gang en svær udebanekamp mod AS Roma. Dog var mit Milan hold i hopla den dag, og da vi scorede tre mål fra 28. til det 34. minut, var sejren allerede hjemme. Hulk scorede det ene, mens Pato scorede de to sidste. I Anden halvleg fik Pato lov til at fuldende sit hattrick, da han scorede til 4-0 efter 53 minutter. En vigtig sejr i hvad der eller godt kunne være blevet en svær kamp. Den næste kamp var imod 1. pladsen Inter. En svær kamp som ellers startede godt, da Zlatan Ibrahimovic bragte os foran allerede efter 7 minutter. Diego Forlan fik dog udlignet efter 32 minutter. I anden halvleg havde vi klart flest chancer, vi var bare ikke effektive nok. Og så skete det, som altid sker når man ikke er effektiv nok. Lucio scorede på hovedstød efter hjørnespark i det 75. minut. Til sidst i kampen sendte jeg alle mand frem, og det kostede, da Diego Forlan kunne score hans andet mål fire minutter inde i overtiden. Den næste kamp var i Champions League mod Manchester City. I første halvleg skete der ikke meget, og den sluttede 0-0. I anden halvleg havde vi meget af spillet, og kom også frem til fornuftige
Kampe
vs Trabzonspor (u)
0-2
vs Roma (u)
0-4
vs Inter (h)
1-3
vs Man City (h)
0-1
vs Cagliari (h)
1-0
chancer. Men igen var vi ikke effektive nok, og det kostede, da Sergio Agüero tog en solotur fra midten og scorede. Det endte med at vi tabte 1-0, og vi er så godt som ude af Champions League efter en meget uheldig lodtrækning. Den næste kamp var i ligaen på udebane mod Cagliari. Vi dominerede hele kampen, og da var også fortjent, at Hulk bragte os foran 1-0 efter 26 minutter. Resten af kampen var et stort stormløb mod Cagliaris mål, men der blev ikke scoret mere, og kampen endte 1-0 til os.
Jeg regner med at handle ind til januar. Jeg føler virkelig at vi mangler en rigtig playmaker, og da Marek Hamsik er utilfreds hos Napoli, ville det være et oplagt valg. Jeg tror dog at jeg bliver nødt til at sælge en spiller eller to for at få råd til ham. Desuden gik bestyrelsen med til at købe vores stadion, så vi selv kan eje det. Det skulle gerne blive gjort færdigt til sommer, så det glæder jeg mig til. I ligaen ligger vi på en 4. plads. Dog har vi samme antal point som nummer 3 og 2. Inter som har 1. pladsen ligger tre point foran, så selvom vi har mistet point i mange kampe, kan de sagtens indhentes. Den næste måned skulle meget gerne indbringe en del point i ligaen, da vi skal møde Lecce på hjemmebane, Napoli på udebane, Parma på hjemmebane og Catania på udebane.
krølle
Reserveholdsspiller
Sv: [5] A.C. Milan
«
Svar #13:
09 Nov 2011, 15:54 »
hamsik er ihf fantastisk.. ham bliver man altid glad for
... U ain't got a minute.
nln777
Reserveholdsspiller
Sv: [5] A.C. Milan
«
Svar #14:
09 Nov 2011, 16:28 »
Citat af: krølle 09 Nov 2011, 15:54
hamsik er ihf fantastisk.. ham bliver man altid glad for
Har godt nok ikke prøvet at have ham i 12'eren endnu, men da jeg havde ham i 11'eren var han altid en af de bedste på mit United hold i år 2019
Sider:
[
1
]
2
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »