home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  0 Brugere, 245 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Wolverhampton Wanderers
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Wolverhampton Wanderers  (Læst 15747 gange)
NottsCounty77
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Wolverhampton Wanderers
« : 06 Nov 2011, 17:22 »

Nogle der er begyndt at spille med Wolves og har lyst til at dele nogle råd?
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wolverhampton Wanderers
« Svar #1: 14 Feb 2012, 17:38 »

Kan kun anbefale denne klub - er der ikke andre, der spiller med den? Smiley
Logged

The freak
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Wolverhampton Wanderers
« Svar #2: 07 Mar 2012, 10:09 »

Jeg er lige startet med Wolves. En god trup uden de store forventninger til placeringen i ligaen, og så har klubben ikke gæld.
Logged

mikkelnielsen96
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Wolverhampton Wanderers
« Svar #3: 07 Mar 2012, 19:09 »

Jeg har spillet lidt over en sæson med Wolves.
Min plan fra start var at satse ungt og overleve fra at rykke ned.
Købte Bl.a. Lucas Andersen og Yaya Sanogo.
Da jeg overraskende endte som nummer 8 i Ligaen fik jeg 178 mio. at købe for + 1,12 mio. ekstra i lønbudget. (for at slutte midt i tabellen)
Da jeg så så at en række klasse spillere var til salg, kunne jeg ikke lade være.
Antonio Valencia, Kyle Walker, Papiss Cisse, Martin Skrtel, Younes Kaboul, Fernando Gago og Frederik Sørensen er hentet permanent=237 mio.
Felipe Melo og Niklas Bendter er lejet uden at skulle betale løn eller betalings sum.

Mit mål for denne sæson er at komme med i Europa League, men tror det bliver hård med alle de nye indkøb. Dog realistisk efter min egen mening  Wink
Logged

The freak
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Wolverhampton Wanderers
« Svar #4: 08 Mar 2012, 09:15 »

Min start er gået over al forventning - jeg er nr. 3 efter ca. 8 kampe, hvor jeg kun har tabt til Tottenham og Man Utd.
Jeg vil også gerne satse på unge fremtidige spillere. I næste sæson skal specielt midtbanen og en del af forsvaret forstærkes.
Jeg går kraftigt efter at vinde Carling Cup, så jeg er sikker på at komme i Europa.
Logged

bobbefar
Gæst
 
Sv: Wolverhampton Wanderers
« Svar #5: 13 Mar 2012, 23:45 »

Jeg er også starter med Wolves. Kommer lige med en update når jeg har spillet lidt kampe i PRL.
Logged

bobbefar
Gæst
 
Sv: Wolverhampton Wanderers
« Svar #6: 14 Mar 2012, 21:30 »

Så har jeg spillet den første kamp Prl som resulterede i en 2-0 sejr hjemme mod Everton.
Jeg synes Wolves er et rigtig fedt save.
Af indkøb har jeg blandt andet købt, Lucas Andersen og Nile Ranger.
Logged

The freak
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Wolverhampton Wanderers
« Svar #7: 16 Mar 2012, 10:43 »

Jeg er nået til midt december i første sæson, og er stadig inde i kampen om CHL!!
Har købt Bressan som reserve og en anden hvisrussisk forsvarsspiller til startopstillingen.
Logged

DahlYNWA
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Wolverhampton Wanderers
« Svar #8: 17 Mar 2012, 20:55 »

Er lige startet med Wolves Smiley. Har for første gang i min manager tid begyndt at rodde med taktikken på den mere avancerede plan. I transfervinduet har jeg benyttet mig muligheden for at hente Erick Torres, Yaya Sanogo, Steven Davis, Lucas Andersen og Craig Dawson for et samlet beløb på 87,5 mio kr Smiley. Jeg har nu spillet 6 kampe i Premier League hvor det er blevet til 4 sejre, 1 uafgjort samt et enkelt nederlag. Har allerede leveret flere overraskelser, hvor den største er en 7-1 sejr på hjemmebane over Man. Utd :O. Desuden har jeg vundet 3-0 over Aston Villa samt hevet en 1-1 på Stamford Bridge mod Chelsea Smiley. Ser ud til at min taktik bære frugt fra start af! Smiley
Logged

Unknown
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Wolverhampton Wanderers
« Svar #9: 30 Mar 2012, 12:02 »

@ bøvle - fortsat fra Rate mit hold 2012.
Kan du specificere dit spørgsmål, så vil jeg besvare det så godt jeg kan! Peace
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wolverhampton Wanderers
« Svar #10: 30 Mar 2012, 12:04 »

Jeps, to sek så er jeg kommet hjem fra Uni Wink
Logged

Unknown
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Wolverhampton Wanderers
« Svar #11: 30 Mar 2012, 12:09 »

Jeps, to sek så er jeg kommet hjem fra Uni Wink
Iorden mate  Thumbs Up

EDIT: Jeg kommer nok til at komme med et svar senere hen på eftermiddagen, da fredags bajseren med klassen venter. Vi skrives ved!
« Seneste Redigering: 30 Mar 2012, 12:16 af Unknown » Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wolverhampton Wanderers
« Svar #12: 30 Mar 2012, 12:16 »

Tænkte på om du havde en klar prioritering af hvilke positioner på dit hold der skulle forstærkes når du er færdig med sæsonen. Om du måske spiller ud fra en tese om at først skal forsvaret være i orden og derefter midtbanen eller du satser på at score så mange mål at modstanderen gerne må score to i hver kamp, og du derfor satser på at købe gode angribere eller hvordan du generelt vil balance brugen af dit budget? Wink
Logged

Unknown
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Wolverhampton Wanderers
« Svar #13: 30 Mar 2012, 12:30 »

Tænkte på om du havde en klar prioritering af hvilke positioner på dit hold der skulle forstærkes når du er færdig med sæsonen. Om du måske spiller ud fra en tese om at først skal forsvaret være i orden og derefter midtbanen eller du satser på at score så mange mål at modstanderen gerne må score to i hver kamp, og du derfor satser på at købe gode angribere eller hvordan du generelt vil balance brugen af dit budget? Wink
Jeg går ind og kigger på hvor manglen er størst på holdet. Op til denne sæson, følte jeg forsvaret manglede et ordentligt los. Så der blev investeret en god pose penge. Ellers har jeg prioriteret billige spillere, der er sat til salg, primært fra de store hold i ligaen, for her er spillerne allerede spillet ind i ligaen og kan sproget osv.
Hvis jeg kan score 4 mål, og kun lukke 2 ind. Så ja, så er jeg tilfreds. For så er 3 point smidt ind på kontoen. Selvfølgelig er det fedt at banke det ene hold med 3-0, 4-0 osv. Men jeg går efter pointene primært, som jeg tror størstedelen af os gør.
Mit primære næste spillermål, må være at hente en god boldvindende midtbanespiller support, der føler jeg virkelig at jeg mangler en spiller der kan sætte sig igennem. Joe Allen, som jeg har hentet fra Swansea, har ellers gjort et godt stykke arbejde, men jeg mangler en gedigen backup. For at svare på dit spørgsmål konkret, balancere jeg budgettet, altid sørgende for at have et godt plus på transfer og løn kontoen, for at have midlerne til evt. at hente et panik køb, eller hvis nu en must-have spiller pludseligt bliver tilbudt.
- Håber det var brugbart!  Rullende Øjne
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wolverhampton Wanderers
« Svar #14: 30 Mar 2012, 12:42 »

Det var super brugbart, og det var også bare for at høre hvordan i andre gør det, men lyder til vi er meget enige hvad det angår. Når jeg kommer til en klub er økonomien også altid i fokus.

Jeg er dog af den overbevisning, ligesom alle andre selvfølgelig, at pointene er det vigtigste, men jeg tror på at et stærkt forsvar er nøglen til mange point, især mange enkelte point at hente. Altså at spille uafgjort i stedet for at tabe. Når forsvaret så er på plads arbejder jeg mig gerne fremad.

Jeg står også og mangler en central midtbane. Eller mangler ikke direkte, men har lidt en vild drøm om at der kommer en ung Gerrard eller Lampard som jeg kan få fingerne i. En god to-vejs-spiller der er sindsyg effektiv i og lige udenfor feltet. Så er jeg for alvor ved at være der ! Smiley
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010