home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
11 Jul 2025, 22:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 805 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Rate mit hold FM12.
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 20 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit hold FM12.  (Læst 72464 gange)
Damse1994
Landsholdsspiller

Sv: Rate mit hold FM12.
« Svar #105: 24 Feb 2012, 22:20 »

Jaeh, både og. Cech stod en del sæsoner for mig og var genial. Nu er han dog begyndt at falde i niveau og derfor har El Amrani overtaget pladsen. Jeg har dog et par stykker i kikkerten, men prisskiltene på dem afskrækker mig lidt, da jeg er over 200 mio for begge og omkring de 100 mio., som jeg er villig til at betale, så er der pt ikke nogen, som har alderen med sig og som er klart bedre end min nuværende målmand.

Det må jeg alligevel sige overrasker mig, ved godt der ofte mangler kvalitets målmænd, men jeg ville da tror der ville være nogen 6 sæsoner inde i spillet.

Søgaard
Gæst

« Svar #106: 24 Feb 2012, 22:22 »

Det må jeg alligevel sige overrasker mig, ved godt der ofte mangler kvalitets målmænd, men jeg ville da tror der ville være nogen 6 sæsoner inde i spillet.
Jeg har hvert fald ikke været i stand til at finde en rigtig god keeper, udover nogle få, som allerede er skiftet til større klubber, som altså kræver rigtig mange penge for relative unge og stadigvæk uprøvede målmænd.

Tavares
Manager

« Svar #107: 24 Feb 2012, 22:32 »

Mit Villa hold, i starten af 16/17 sæsonen. Har stået i spidsen for holdet i 2½ år, og har vundet Europa Cuppen og Carling Cuppen (Inklusiv en tabt finale mod City). Sluttede på 6 pladsen i Premier League, sidste sæson.
Holdet + Start 11
Amr Hassan - Talent #1
Roy Quiroz - Talent #2

Bruno Caboclo. Siger det bare.

bøvle
Manager

« Svar #108: 27 Feb 2012, 16:52 »

Her er mit Wolves hold op til starten på 2. sæson. Er selv ret godt tilfreds. Som i kan se har forsvaret haft den klare førsteprioritet, da jeg helt klart synes det var her holdet haltede mest. I første sæson blev det til en sensationel 5. plads, da jeg i sidste runde slog Chelsea og dermed rykkede forbi Arsenal, der samtidig tabte. 2 kampe før sæsonafslutningen var jeg i stor fare for at misse europæisk, da det hele var meget tæt. Det skal nævnes, at Shawcross var utilfreds med managers teamtalk i stoke og sluttede sig derfor til truppen i Januar for 75 mio - Regulært scoop for en klub som Wolves, hvis i spørger mig.

Men tjek holdet og kom gerne med en masse kommentarer. Både ris, ros og neutrale kommentarer modtages med kyshånd ! Opstemt

Rate rate rate ! Wink

ELS
Ynglingespiller

« Svar #109: 27 Feb 2012, 17:50 »

Her er mit Wolves hold op til starten på 2. sæson. Er selv ret godt tilfreds. Som i kan se har forsvaret haft den klare førsteprioritet, da jeg helt klart synes det var her holdet haltede mest. I første sæson blev det til en sensationel 5. plads, da jeg i sidste runde slog Chelsea og dermed rykkede forbi Arsenal, der samtidig tabte. 2 kampe før sæsonafslutningen var jeg i stor fare for at misse europæisk, da det hele var meget tæt. Det skal nævnes, at Shawcross var utilfreds med managers teamtalk i stoke og sluttede sig derfor til truppen i Januar for 75 mio - Regulært scoop for en klub som Wolves, hvis i spørger mig.

Men tjek holdet og kom gerne med en masse kommentarer. Både ris, ros og neutrale kommentarer modtages med kyshånd ! Opstemt

Rate rate rate ! Wink

Et udemærket hold, men lidt for få englændere, men det er jo smag og behag og et spørgsmål om økonomi. Kan jeg se et ss af Cosic og hvordan ser din økonomi ud?

bøvle
Manager

« Svar #110: 27 Feb 2012, 17:57 »

Kan godt følge det du siger med englændere. Men antallet er ikke bragt ned siden ankomsten Smiley

Har hentet Shawcross og skilt mig af med Johnson. Derudover og Mulgrew jo hentet til venstre back, han er dog skotte. Men det med englænderene skyldes nok, at mange at spillerne i forvejen er nordirske og ikke engelske, som på de andre hold Smiley

Cosic:

http://gupl.dk/674767/

Økonomi:

http://gupl.dk/674769/

Jeg kører nogenlunde i 0 hver måned, så det meget pænt. Sidste sæson kørte jeg med et lille overskud på mellem 2 og 3 mio hver måned..

EDIT: Der er reelt set kun tre spillere i start 11'eren, der ikke er fra GB/UK ....
« Seneste Redigering: 27 Feb 2012, 17:59 af bøvle » Logged

ELS
Ynglingespiller

« Svar #111: 27 Feb 2012, 20:31 »

Kan godt følge det du siger med englændere. Men antallet er ikke bragt ned siden ankomsten Smiley

Har hentet Shawcross og skilt mig af med Johnson. Derudover og Mulgrew jo hentet til venstre back, han er dog skotte. Men det med englænderene skyldes nok, at mange at spillerne i forvejen er nordirske og ikke engelske, som på de andre hold Smiley

Cosic:

http://gupl.dk/674767/

Økonomi:

http://gupl.dk/674769/

Jeg kører nogenlunde i 0 hver måned, så det meget pænt. Sidste sæson kørte jeg med et lille overskud på mellem 2 og 3 mio hver måned..

EDIT: Der er reelt set kun tre spillere i start 11'eren, der ikke er fra GB/UK ....
Cosic ser god ud. Økonomien ser også god og fornuftig ud. Havde ikke lige set at der var en del fra GB. Hvad gav du for Cosic?

bøvle
Manager

« Svar #112: 28 Feb 2012, 18:49 »

Cosic handlen var noget af en historie. Den kan blandt andet findes i argh-tråden Wink

Men endte med at give 52,5 og vinde kontraktkrigen mod Real Madrid, ved at tilbyde ham nøglespillerstatus og mere i løn Wink

Så alt i alt rigtig rigtig godt tilfreds med den handel ! Smiley

Enzo
Manager

« Svar #113: 29 Feb 2012, 21:05 »

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/AwR45895.png

Hvor og hvordan skal der forbedres? Jeg har 200 millioner Smiley

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Robberman
Landsholdsspiller

« Svar #114: 29 Feb 2012, 21:08 »

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/AwR45895.png

Hvor og hvordan skal der forbedres? Jeg har 200 millioner Smiley

Jeg ville mene forsvaret Smiley

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Enzo
Manager

« Svar #115: 29 Feb 2012, 21:14 »

Jeg ville mene forsvaret Smiley

Med hvilke spillere? Smiley

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Robberman
Landsholdsspiller

« Svar #116: 01 Mar 2012, 08:02 »

Med hvilke spillere? Smiley

Dine 2 midterforsvarer  Peace

Den ene er ikke naturlig på pladsen, og ham fra Tottenham har jeg haft dårlige erfaringer med  Peace

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

bøvle
Manager

« Svar #117: 02 Mar 2012, 11:39 »

Ikke andre, der har lyst til at bruge denne fantastiske tråd, til at dele deres sikkert rigtig spændende hold?? Smiley

de stijl
Ynglingespiller

« Svar #118: 02 Mar 2012, 11:44 »

Jeg har ikke mulighed for screensshots her, men jeg vil lige poste mit Udinese hold her pr. 011113. Holdet er på en fjerdeplads i ligaen, grundet meget uheldige nederlag til Lazio og Juventus.

Antonio Di Natale
                     Adam Johnson                                            Antonio Valencia                                    
                                             K. Asamoah    Lassana Diarra
                                                           Mascherano
                    Neuton              Benatia          Kara              Isla
                                                            Handanovic

Bænken
Sime Vr.
A. Cassano
Niang
Batra
De Silvestri
Schelotto
Nocerino

Ude for truppen
Lidt overskudsspillere.

bøvle
Manager

« Svar #119: 02 Mar 2012, 11:47 »

Det ser rigtig spændende ud. Er vild med din midtbane ! Smiley

Forbedringer i midterforsvaret vil være næste investeringspunkt hvis du spørg mig, men hvordan ser din egen strategi ud? Og hvordan har økonomien det? Smiley

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 20 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010