home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jul 2025, 22:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jul 2025, 22:07 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23599
  0 Brugere, 754 Gæster Online.

Nyeste Bruger: milokdmenAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Rate mit hold FM12.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 20 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit hold FM12.  (Læst 72359 gange)
DonMambo
Reserveholdsspiller

Sv: Rate mit hold FM12.
« Svar #30: 02 Jan 2012, 23:35 »

Hugo bliver også smidt på kanten nogen gange Opstemt
Ellers kan du bruge pengene til øget lønbudget og finde nogle gratis eller bosman- spillere.. Smiley

blomvikings
Manager

« Svar #31: 03 Jan 2012, 09:07 »

Mit Wigan mandskab i starten af anden sæson, har stadig 50.000.000 at gøre godt med, men hvor synes i jeg skulle forstærkes?
Endte på en flot 13 plads sidste sæson Smiley

Brug for guds skyld Wilfried (Hvis altså det er ham fra Vitesse) og så sæt Hugo på kanten. Smiley

Ellers et udemærket hold, jeg synes altid det vigtigste er at målmanden og forsvaret præsterer! Så hvordan er det gået for dem?

bøvle
Manager

« Svar #32: 03 Jan 2012, 11:15 »

Vil gerne lige høre hvad folk siger om mit Aston Villa hold. Smiley

På billedet er min normale start 11'er, dog med den modifikation, at Niang oftest spiller ved siden af Agbonlahor.
Dette er stærkeste opstilling, mens som det ses har jeg også en hel del skader lige pt, men hvad siger i.

Hit me ! Opstemt

Det skal lige nævnes, at Hazard kommer til sommer Wink

Rettelse: Det navn man ikke kan se på bænken, er Jordan Henderson.

Enzo
Manager

« Svar #33: 03 Jan 2012, 12:00 »

På billedet er min normale start 11'er, dog med den modifikation, at Niang oftest spiller ved siden af Agbonlahor.
Dette er stærkeste opstilling, mens som det ses har jeg også en hel del skader lige pt, men hvad siger i.

Hit me ! Opstemt

Stærkt hold. Dog er jeg overrasket over at du har hentet Bendtner til klubben Smiley Og hvorfor har du ikke Ter-Stegen på målmandsposten? - Han er godt nok ung, men jeg vil da mene at han allered på nuværende tidspunkt er bedre end ham du har på mål, dog uden at have det store kendskab til ham. Wink

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

lejones
Landsholdsspiller

« Svar #34: 03 Jan 2012, 12:04 »

Hit me ! Opstemt

Hvad laver Mbaye Niang på bænken.. Ham må du endelig gi noget seriøs førsteholds fodbold.. selvom hans unge alder.. han bliver vild og er rigtig god allerede nu..

bøvle
Manager

« Svar #35: 03 Jan 2012, 12:10 »

Stærkt hold. Dog er jeg overrasket over at du har hentet Bendtner til klubben Smiley Og hvorfor har du ikke Ter-Stegen på målmandsposten? - Han er godt nok ung, men jeg vil da mene at han allered på nuværende tidspunkt er bedre end ham du har på mål, dog uden at have det store kendskab til ham. Wink

Jeg hentede Bendtner, da jeg stod og manglede en angriber og har så lagt mærke til, at han i de tidligere spil jeg har  haft har bombet for de klubber han nu har været i, også i arsenal. Så da han blev tilbudt for 44 mio sys jeg det var et okay køb til en okay pris, og han har da bestemt heller ikke skuffet Smiley

Hvad angår Ter-Stegen, så prøver jeg at give spilletid til dem begge, og også sørge for at Ter-Stegen får såvel liga- som CHL kampe Smiley Jeg fik ham på en fri transfer inden denne sæson, og han er ligeså god som min anden keeper, så lidt et luksusproblem ...

@Lejones: Som nævnt spiller Niang også for det meste ved siden af Agbonlahor, hvor de begge gør det helt outstanding Niang lå den første halvdel af sæsonen med et snit på ét mål pr. kamp, så han bliver brugt Smiley Men alle mine tre angribere er rigtig jævnbyrdige Smiley

FredrikLeander
Gæst

« Svar #36: 03 Jan 2012, 12:13 »

Et super hold du har fået dig der Thumbs Up

Hvordan ser dit pokalskab ud?

bøvle
Manager

« Svar #37: 03 Jan 2012, 12:18 »

Mange tak. Det ser lige pt ret tomt ud. To gange Community Shield inden denne sæson, der allerede har indbragt en ligacup titel, mens jeg med 7 runder igen er nummer 1 i ligaen. 3 point foran City, der har et væsentlig lettere kampprogram tilbage end jeg selv, så det ligger til City lige pt. Dog er vi to (City og jeg) stukket helt af i forhold til resten af ligaen - 12 point ned til nummer tre. Derudover har jeg lige overlevet inter i første knockoutrunde af CHL og har slået Bayern 5-1 i første kamp i kvarten, så burde gerne være klar til semifinalen, hvor CSKA eller Tottenham så venter. Så en stor sæson, og uden tvivl den bedste i karrieren, men stadig med udsigt til en meget svær slutning og måske titlen som den evige to'er bliver den letteste at få fingrerne i Wink

EDIT: Er også med i FA-cuppen, spiller semi mod Birmingham
« Seneste Redigering: 03 Jan 2012, 14:16 af bøvle » Logged

EmilHauge4
Gæst

« Svar #38: 03 Jan 2012, 13:06 »

Hvordan fungerer defensiven? Opstillingen ser rimelig offensiv ud. Men ellers et stærkt hold du har fået samlet Smiley

bøvle
Manager

« Svar #39: 03 Jan 2012, 13:20 »

Defensiven fungerer helt eminent denne sæson. Har lukket suverænt færrest mål ind. Efter 32 kampe i ligaen har jeg kun lukket 16 mål ind. 6 færre end City. Og har samtidig scoret 75, så det virker næsten for godt til at være sandt Smiley

bøvle
Manager

« Svar #40: 04 Jan 2012, 11:56 »

Men hvad angår snakken om Niang, så bomber han når han er med, men han er jo kronisk skadet den mand !! Smiley Han er lige kommet tilbage efter en skade på 2-3 måneder, og scorer 3 mål i 3 super vigtige kampe, for så at ryge ud i 4-5 måneder i kampen mod City !

blomvikings
Manager

« Svar #41: 04 Jan 2012, 11:59 »

Men hvad angår snakken om Niang, så bomber han når han er med, men han er jo kronisk skadet den mand !! Smiley Han er lige kommet tilbage efter en skade på 2-3 måneder, og scorer 3 mål i 3 super vigtige kampe, for så at ryge ud i 4-5 måneder i kampen mod City !

Det lyder helt sygt...
Jeg har ham også selv med Liverpool, dog spiller han ikke SÅ meget igen, men han har ikke været skade for mig endnu Smiley

bøvle
Manager

« Svar #42: 04 Jan 2012, 12:49 »

Ja det er super ærgeligt, klarede mig dog igennem et vildt program uden ham og sikrede mig stort set alt i sæsonen undtagen Fa-cuppen, der gik til Chelsea efter en scoring i det 87. minut Smiley

Vanvittig sæson, med outstanding angrebspræstationer !!  Peace

Agbonlahor: 56 kampe, 35 mål, Gns bed. = 7,51
Bendtner: 45 kampe, 29 mål, Gns bed. = 7,50
Niang: 27 kampe, 19 mål, Gns bed. = 7,45

blomvikings
Manager

« Svar #43: 10 Jan 2012, 12:51 »

Rate Smiley

Det skal lige siges, at dette er holdet inden jeg begynder på første sæson Smiley

NiklasV
Gæst

« Svar #44: 10 Jan 2012, 13:05 »

ss af transfer historie Smiley

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 20 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010