home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 793 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Rate mit hold FM12.
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit hold FM12.  (Læst 65738 gange)
SU
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold FM12.
« Svar #255: 24 Maj 2012, 19:51 »



Er selv godt tilfreds med mit Brøndby hold har prøvet at holde det så dansk/skandinavisk som muligt, Stancu var et panik køb da Ilsø blev solgt til Dortmund, kunne simpelthen ikke sige nej da de smed 35 mil på bordet. Emil Lyng er det bedste køb nogensinde, han blev købt for 1,6 mil og er nu 12 mil værd, og spiller på landsholdet og har udviklet sig rigtig godt.

Jeg spiller med den database hvor der er 18 hold i suppen
Det ville da være dejligt hvis du vil dele dit savegame med os andre da det ser meget interessant ud? Smiley
Logged

Spurs
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Rate mit hold FM12.
« Svar #256: 25 Maj 2012, 00:25 »

Jeg vil da gerne have lidt respons på mit Huddersfield hold. Der er dog kun to virkelige spillere tilbage på holdet(Connor Wickham og Christophe Berra), da jeg er nået til 2018, og derfor kommer der her ss af startelleveren.
Lidt info om holdet: Vi er forsvarende engelske mestre, efter en suveræn sæson, og spiller derfor denne sæson for første gang i champions league. Det har været en blandet fornøjelse, da det er blevet til et 5-1 nederlag på Bernabeu, men også en 5-1 sejr hjemme over Twente. Jeg kom selv til klubben i efteråret 2013, hvor de lå som bundhold i Championship. Før det havde jeg været engelsk landstræner og en meget kort periode i QPR.

Vi spiller en 4-3-1-2:

MM: Kris Riley
HB: Donald Welsh
CB: Pedro Aires
CB: Øyvind Heggelund
VB: Ole Vigebo / Mario Mallinson
HCM: Eddie Field
CM: Davor Cop
VCM: Robin Lyse
OM: Siro Ferretti
ANG: Zak Poole
ANG: Connor Wickhan - Han har godt nok været skadet et stykke tid, men er stadig en fremragende angriber.

Jeg fokuserer på unge spillere, og meget gerne britiske talenter. Flere spillere fra både England, Wales, Skotland og Irland venter da derfor også på at få gennembruddet på førsteholdet.
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold FM12.
« Svar #257: 25 Maj 2012, 00:31 »

Vanvittigt hold tager i betragtning, at det er Huddersfield. Jeg er især imponeret over Aires Smiley

Går ud fra, at du har leget en del med dine talentspejdere, ellers tvivler jeg på, at det ville være muligt. Hvad er dine kriterier? Under 20 år og britiske eller hvorledes?
Logged


slindj93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold FM12.
« Svar #258: 25 Maj 2012, 00:38 »

Spurs: For satan det er et vildt hold - og så med Huddersfield!  Opstemt

Er imponeret over hele linjen på holdet, men man kan ikke komme udenom din angriber Zak Poole! Han er sku enhvers managers drøm. Ham gad jeg satme godt have! Smiley
Logged

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

Spurs
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Rate mit hold FM12.
« Svar #259: 25 Maj 2012, 10:11 »

Vanvittigt hold tager i betragtning, at det er Huddersfield. Jeg er især imponeret over Aires Smiley

Går ud fra, at du har leget en del med dine talentspejdere, ellers tvivler jeg på, at det ville være muligt. Hvad er dine kriterier? Under 20 år og britiske eller hvorledes?

Jo tak  Wink
Jeg har efterhånden fået opbygget en god lille hær af scouts, som så er blevet fordelt rundt i det meste af verden. Men en god håndfuld af dem er sat til kun at lede efter britiske talenter. Mht. alderen så leder de fleste efter spillere på 18 eller derunder, og med et minimum potentiale på "meget god", altså tre en halv stjerne, så vidt jeg husker. Der er dog enkelte som kigger efter spillere op til 20 år.
Lige præcis Aires fandt jeg igennem spillersøgningen. En af mine scouts havde fundet ham i Frankrig og lavet en rapport, men syntes åbenbart ikke jeg skulle have besked omkring ham. Så heldigvis faldt jeg selv over ham lidt efter!

Spurs: For satan det er et vildt hold - og så med Huddersfield!  Opstemt

Er imponeret over hele linjen på holdet, men man kan ikke komme udenom din angriber Zak Poole! Han er sku enhvers managers drøm. Ham gad jeg satme godt have! Smiley

Poole er den ultimative stjerne! Som jeg også har skrevet i "Rate min Spiller" -tråden, så har han indtil videre scoret 75 mål i 57 ligakampe for klubben. Han har kun været i klubben i halvanden sæson efter Liverpool af uforståelige årsager ikke kunne bruge ham. Så jeg fik gjort ham utilfreds i klubben, og så var det intet problem at signe ham.
Samme metode har jeg faktisk brugt med Mallinson(Utd), Welsh(Arsenal), Field(Utd) og et par af reserverne, som også kommer fra de større engelske klubber.
Jeg venter nu også på Paulinho og Juan Luis der, som man kan se, kommer fra henholdsvis PSG og Barca. Så vi er tydeligvis ved at få en bedre tiltrækningskraft!  Smiley
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold FM12.
« Svar #260: 25 Maj 2012, 21:02 »

Logged


underbjergdk
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Rate mit hold FM12.
« Svar #261: 26 Maj 2012, 13:56 »

Er lige kommet ind i tredje sæson med mit Dortmund hold, vand første sæson og blev nummer to i anden. :-I

Weidenfeller

Kyle Walker---Neven Subotic---Mats Hummels---Leder stadig efter en til venstre backen

Christian Eriksen---Ilkay Gündogan

Di Maria---Gotze---Nani

Doumbia
Logged

hitman1989
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold FM12.
« Svar #262: 28 Maj 2012, 22:12 »

Logged

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold FM12.
« Svar #263: 28 Maj 2012, 22:40 »

Logged

Hala Madrid!

hitman1989
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold FM12.
« Svar #264: 28 Maj 2012, 22:47 »

De 11 jeg har skrevet er startopstillingen, i en 4-5-1  vil du se mere specifik taktik? er ikke helt med på hvad du mener med startopstilling Smiley
Logged

bobbefar
Gæst
 
Sv: Rate mit hold FM12.
« Svar #265: 28 Maj 2012, 22:53 »

De 11 jeg har skrevet er startopstillingen, i en 4-5-1  vil du se mere specifik taktik? er ikke helt med på hvad du mener med startopstilling Smiley

Tror bare han vil se et billede af holdopstilling Smiley
Logged

hitman1989
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold FM12.
« Svar #266: 28 Maj 2012, 23:02 »

Logged

jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold FM12.
« Svar #267: 08 Jun 2012, 18:58 »


- Mit PSG hold i 2. sæson, jeg er rigtig glad for. På toppen spiller Gamerio også en gang imellem, men Dembélé klarer det bedst. På højrekanten roterer Ménez og Willian også.
Logged

Nelzpn
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold FM12.
« Svar #268: 26 Jun 2012, 01:08 »

Mit Aston Villa hold i starten af 3 sæson:
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/HTW03428.png
Reserver: http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/iL103496.png
U-18: http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/EST03558.png
Transfer første sæson: http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/mns03654.png og
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/i1103708.png
Transfer anden sæson: http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/ed703796.png og
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/Ln603841.png
Transfer tredje sæson: http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/83h03891.png og
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/FXL03936.png
Første sæson endte med en 6 plads og røg hurtigt ud i begge cupper. Anden sæson blev jeg nummer 3 med 1 point op til Man City, vandt FA cuppen og røg hurtigt ud af ligacuppen.
Ris eller ros modtages gerne. Hvis I vil se andre SS, skal I bare sige til.

Hvordan kan det være at Bolton står med blå skrift under dine transfers i første sæson??
Logged

ELS
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Rate mit hold FM12.
« Svar #269: 26 Jun 2012, 06:56 »

Hvordan kan det være at Bolton står med blå skrift under dine transfers i første sæson??

Det er fordi at de rykkede ned i første sæson og blev min rugekasseklub fra anden sæson
Logged

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010