home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:35:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 602 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Rate mit hold FM12.
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 20 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit hold FM12.  (Læst 72550 gange)
bøvle
Manager

Sv: Rate mit hold FM12.
« Svar #165: 30 Mar 2012, 10:58 »

Det ser også lækkert ud!
Havde selv valget om at hente Henderson til 20 mio.  Shockeret
- Jeg valgte dog at lade ham gå til Aston Villa, da jeg ikke havde behovet for ham.
Men lækkert hold du har, synes bare du lacker lidt på angrebspladsen, nu ved jeg selvfølgelig ikke hvordan dine regens ser ud? Smiley
At du stadig har Ebanks Blake er mig en gåde  Rullende Øjne - men igen, hvis har har gjort det godt hos dig, så har du jo din grund.
Hvordan ser dine placeringer og økonomi ud?
Kan se du køre med skævt 4-4-2, og 2 skarprettere? Har det været succesfuldt for dig? For jeg overvejer det selv? Smiley

Blakes er udelukkende hevet op fra reserveholdet til den pågældende kamp netop pga. de mange skader. Han var ikke muligt at sælge, for tro mig, jeg prøvede inden sæsonen. Indtil sidste sæson har han dog været særdeles værdifuld og faktisk spillet super godt, så derfor han ikke er røget før nu.

Derudover har Doyle været fuldstændig outstanding med over 20 ligamål i hver sæson so far. Mine placeringer har været 5,6,5,og 10 sidste sæson, hvor både forsvaret sejlede og mine angribere var hamrende ineffektive. Dog er det fint nok nu, da det giver mig mulighed for at satse 100 % på ligaen og komme i CHL som er målet, da det er der pengene ligger. Angående økonomien, så ligger den pt på +100 mio, hvilket forventes at stige når præmiepengene kommer ind efter sæsonen, hvor jeg desuden ikke forventer at hente ret mange spillere.
Lige efter dette SS blev taget, blev Shawcross skadet og Loic Remy ude for resten af sæsonen, så det er lidt op ad bakke lige pt.

Mine to angrebs-regen er rigtig gode. Hurst er et wonderkid og det var Cocoda også inden han blev skadet i 8 måneder...

Opstillingen fungerer som sådan okay, men det kræver du har en stærk back i den side, hvor du skubber din wing frem. Jeg regner med at spille en flad 4-4-2 når engang Johnson er tilbage fra skade igen. Og så ham på venstre kant og Gylfi på den anden.. Smiley

bøvle
Manager

« Svar #166: 30 Mar 2012, 10:59 »

Ikke enig. Abel Hernandez er af højeste klasse, og et super indkøb.  Smiley

Enig, han har også scoret 11 mål i 12 kampe i denne sæson. Sidste sæson var han dog direkte pinlig og ineffektiv, så har haft meget svært ved at få ham igang, men det ser ud til at køre nu. Han er en super individualist ! Smiley

Unknown
Ynglingespiller

« Svar #167: 30 Mar 2012, 11:06 »

Ikke enig. Abel Hernandez er af højeste klasse, og et super indkøb.  Smiley
Jeg er også enig i Abel Hernandez købet, men nu har man jo 2 angrebspladser i denne pågældende situation. Hvilket vil sige man burde være i besiddelse af 4-5 klasse angribere i tilfælde af skader etc.

bøvle
Manager

« Svar #168: 30 Mar 2012, 11:08 »

Præcis. Og blakes er 5. valg og normalt på reserveholdet. Doyle og Hernandez er de to etablerede spillere, mens jeg har to unge kometer på vej op. Derfor vil jeg mene at endnu en god angriber er uholdbart, da han med garanti vil blive utilfreds.. Smiley

Unknown
Ynglingespiller

« Svar #169: 30 Mar 2012, 11:13 »

Præcis. Og blakes er 5. valg og normalt på reserveholdet. Doyle og Hernandez er de to etablerede spillere, mens jeg har to unge kometer på vej op. Derfor vil jeg mene at endnu en god angriber er uholdbart, da han med garanti vil blive utilfreds.. Smiley
Nu havde jeg ikke lige set du havde en så stor succes med Doyle. Ja, talentudvikling er godt, en masse førsteholdserfaring . Men det kan samtidig også være farligt, at sætte sin lid til en 16-17 årig knægt i en af verdens 2 bedste ligaer, især hvis man vil spille med om CHL pladserne Smiley
BTW - fedt at Doyle har præsteret så godt  Thumbs Up

bøvle
Manager

« Svar #170: 30 Mar 2012, 11:27 »

Hvordan planlægger du din kommende sæson?

På hvilke positioner og med hvilke spillere regner/håber du på at kunne forstærke dig med? Smiley

Unknown
Ynglingespiller

« Svar #171: 30 Mar 2012, 11:57 »

Hvordan planlægger du din kommende sæson?

På hvilke positioner og med hvilke spillere regner/håber du på at kunne forstærke dig med? Smiley
Er den henvendt til mig?  Rullende Øjne

bøvle
Manager

« Svar #172: 30 Mar 2012, 11:58 »

Check Wink

Unknown
Ynglingespiller

« Svar #173: 30 Mar 2012, 12:00 »

Check Wink
Skal vi ikke lige hive denne debat over i Wolverhamtpon Klubsøgning tråden?  Peace

bøvle
Manager

« Svar #174: 30 Mar 2012, 12:01 »

Jo god ide, godt du kan overholde trådene in here - skide fedt ! Wink

Unknown
Ynglingespiller

« Svar #175: 30 Mar 2012, 12:03 »

Jo god ide, godt du kan overholde trådene in here - skide fedt ! Wink
Jeg prøver så godt jeg kan!  Cool

Robberman
Landsholdsspiller

« Svar #176: 30 Mar 2012, 15:02 »

Målet for sæsonen var: Ligaen + Mulig cup.

Nu går jeg så også efter Champions Leauge.
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/ASA12492.png

Hvis der er nogen spillere i ønsker uddybet så skriver i self. bare Smiley

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Anfield Road
Manager

« Svar #177: 30 Mar 2012, 15:19 »

Målet for sæsonen var: Ligaen + Mulig cup.

Nu går jeg så også efter Champions Leauge.
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/ASA12492.png

Hvis der er nogen spillere i ønsker uddybet så skriver i self. bare Smiley

er det ikke en rimelig smal trup?

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Robberman
Landsholdsspiller

« Svar #178: 30 Mar 2012, 15:48 »

er det ikke en rimelig smal trup?

Jo, men direkte elsker smalle trupper, og fortvivl ej, har lige hentet 1 spiller mere  Thumbs Up

EDIT: Han blev så skadet i 2 måneder i første kamp, i 90+3 minut ... Dommeren havde kun lagt 1 minut til  ticked off ticked off

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Unknown
Ynglingespiller

« Svar #179: 30 Mar 2012, 16:15 »

Jo, men direkte elsker smalle trupper, og fortvivl ej, har lige hentet 1 spiller mere  Thumbs Up

EDIT: Han blev så skadet i 2 måneder i første kamp, i 90+3 minut ... Dommeren havde kun lagt 1 minut til  ticked off ticked off
Er det ikke en meget offensiv taktik? (2x fremskudt playmaker=rolle angreb)? Eller er det bare mig? Peace

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 20 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010