home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 428 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Miniportrættet - talenterne
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Miniportrættet - talenterne  (Læst 1365 gange)
rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Miniportrættet - talenterne
« : 05 Nov 2011, 22:54 »

Spillerportrættet!
  - Miniportrætter om de nye stjerner.

Jeg vil prøve noget nyt, som jeg endnu ikke har nogen idé om bliver en succes eller ej. Jeg vil med denne tråd opfordre folk til at lave mini portrætter af de kommende stjerner i spillet, og derefter poste disse portrætter heri denne tråd.
Jeg fik ideen efter at have hakket et utal af talent-tråde igennem, som kun bestod af 117 forskellige lister, fra forskellige personer, med hver 20 spillere i, hvoraf mange af spillerne i hver liste var gentagelser. Der er ingen substans i disse tråde, og man finder absolut ikke det man leder efter.
Derfor opfordrer jeg nu jer om at lave disse mini portrætter, hvori talentet præsenteres på den bedste facon muligt, dog uden at skrive en hel artikel. Det behøver desuden ikke nødvendigvis være Neymar eller Balotelli alle skriver om, det kan også være et "mindre" talent.

Jeg vil forsøge at opdatere denne tråd så godt som muligt, og linke til de forskellige portrætter her på forsiden.

Målmænd:
N/A

Centerforsvar:
N/A

Back:
N/A

Defensiv Midt:
N/A

Central Midt:
Federico Casarini

Offensiv Midt
N/A

Winger:
N/A

Stærk/Høj Angriber:
N/A

Hurtig/teknisk Angriber:
N/A


Husk til sidst, kodeordet er kvalitet frem for kvantitet.
« Seneste Redigering: 06 Nov 2011, 13:00 af rolighed99 » Logged




PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Miniportrættet
« Svar #1: 05 Nov 2011, 23:13 »

God ide Smiley
Logged


rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Miniportrættet
« Svar #2: 05 Nov 2011, 23:19 »

Jeg starter naturligvis Smiley


Federico Casarini

Facts:
Alder: 21 (07/08/1989)
Nationalitet: Italien
Position: MC/(OMC)
Klub: Bologna


Federico Casarini er et talent jeg, i mit Inter save, faldt over i Bologna, som er feeder klub til Inter, hvor han fik 4 potentielle stjerner af mine spejdere. Han er en udpræget teknisk og defensivt orienteret midtbanespiller, som dog er blevet sat til at kunne spille enten Central midt eller Offensiv midt.

Hvis man tager et kig på hans start stats, kan man tydeligvis se at hans styrker ligger i det defensive, det tekniske og farten. Han halter lidt i det offensive, hvilket gør at han imo ikke egner sig som offensiv midt, alt i alt er han dog god all-around.
Jeg er af den overbevisning, at han spiller bedst som enten Boldvindene midt (support), felt til felt (support) eller Dybdeliggende playmaker (support), på den centrale midtbane.

I mit Inter save, købte jeg meget billigt halvdelen af ham. Jeg har både brugt som boldvindene og dybdeliggende playmaker, og begge positioner har han gjort det ret godt alt taget i betragtning.

Eftersom han er 21, er det ikke en spiller man skal købe til sit u-hold, men samtidig er han heller ikke god nok til at gå direkte i start opstillingen, hos de helt store klubber. Skal man få mest ud af ham, skal man derfor kun købe ham, hvis man har tænkt sig at bruge ham, enten direkte i start opstillingen, som regelmæssig back-up eller vil leje ham ud til en klub der vil bruge ham.
« Seneste Redigering: 05 Nov 2011, 23:33 af rolighed99 » Logged




PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Miniportrættet
« Svar #3: 05 Nov 2011, 23:20 »

Vil du egentlig have billeder af dem, fra starten af spillet - eller senere hen? Så folk kan se hvad de bliver til?
Logged


rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Miniportrættet
« Svar #4: 05 Nov 2011, 23:25 »

Vil du egentlig have billeder af dem, fra starten af spillet - eller senere hen? Så folk kan se hvad de bliver til?

Hvis man har begge må man hjertens gerne ligge det med, så man kan se hvor godt de udvikler sig. Men eftersom jeg kun er nået 1½ sæson hen i mit spil, ser jeg ingen grund til at poste et billede mere af ham. Jeg vil dog poste et senere, når jeg når længere hen i spillet Smiley
Logged




Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010