home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 1044 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Drengene fra Milano.
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Drengene fra Milano.  (Læst 3622 gange)
Guffenn
Førsteholdsspiller

Drengene fra Milano.
« : 04 Nov 2011, 20:27 »

INTRO

Jeg har valgt at starte en blog eftersom der er kommet nyt spil. Jeg fik kastet mig ud i et par blog forsøg i FM11 – Uden større succes, så nu prøver jeg igen. Denne gang vil jeg starte en blog omkring mit Italienske yndlings hold – F.C. Internazionale. Det kører jo ikke fantastisk i den rigtig Seria A og med det materiale som de ligger inde med så er det hvertfald noget som man sagtens kan lave om på.

Jeg har valgt at køre min blog således at hvert blog indlæg kommer til at omhandle et halvt år af gangen. Det har jeg valgt at gøre fordi, da jeg lavede blogs i mit FM11 spil så synes jeg skriveriet fyldte mere tid end det gjorde at spille spillet og så mistede jeg lysten til at skrive mine blogs. Selvfølgelig vil der komme små blogs omkring transfers og store nyheder i ligaen og i klubben Smiley
Jeg har heller ikke tænkt mig at lægge vægt på det mit design af bloggen, da jeg har erfaring med at mine billeder plejer at fucke helt op.

Jeg håber i vil læse med.
« Seneste Redigering: 07 Nov 2011, 10:36 af Guffenn » Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller

Sv: F.C. Internazionale.
« Svar #1: 04 Nov 2011, 21:05 »

OPTAKT – SÆSON 2011 | 12.7.2011

Forberedelserne til den kommende sæson er gået rigtig godt. Der blev holdt møde med staben omkring holdet og dets mangler. Lige pt. er det ikke fordi der er store mangler på holdet, men mange af stamspillerne er over 30 år gamle og det er noget der skal laves stille og roligt om på, så vi i fremtiden har et ungt og stærkt Inter hold. Men Andrea Poli var lejet til klubben fra Sampdoria, så jeg tænkte at gøre opholdet fast og smed 60 millioner for Poli, det blev accepteret og jeg fik skrevet under med den unge midtbanespiller. Så dukkede der en ung fransk angriber op, mange kender ham nok, Mbaye Niang. Og da talentspejderne havde afleveret en rapport omkring spilleren, hvori der blev beskrevet at han kunne have potentialet til at blive en nøglespiller for klubben, så smed jeg 120 kroner for ham og det blev accepteret. Det er de eneste spiller der er ankommet til klubben, og der kommer nok heller ikke flere i denne omgang.

VENSKABEKAMPE

Den første træningskampe er næsten altid mod ens reserver og det var vores også. Det blev til en nem sejr på 5-1, hvor reserverne ikke havde meget at sige. Så blev det lidt mere seriøst da vi fik besøg af det portugisiske hold Benfica. Vores lejede spiller Mauro Zárate spillede en fremragende kamp, og det var en af de afgørende faktorer for at hans leje ophold ikke blev annulleret. Mauro scorede 3 mål i kampen mod Benfica og blev banens bedste spiller. Kampen vandt vi 4-0 og kampens 3 mål blev scoret af Wesley Sneijder.
Derefter skulle vi en tur til Tyrkiet hvor vi skulle op imod stor holdet Besiktas, den kamp endte uafgjort 0-0.
Selvom vi kun har haft 3 venskabskampen regner jeg med at det er nok forberedelse inden den nye sæson går i gang.

SUPERCUP FINALE | 6.8.2011

Endnu engang stod dette års Super Cup finale i mellem A.C. Milan og Internazionale. Kampen blev spillet på National Olympic Stadium ’Bird’s Nest’ i Beijing. 80.000 tilskuer havde fundet vej til det store stadion denne formiddag. Lucio bragte Inter foran efter blot 7 minutters spil og det gav naturligvis et chok i A.C. lejren, men de fik udlignet lige før pausen da Ambrosini scorede. Kampens sidste mål tilhørte Inter og Wesley Sneijder, da midtbane spilleren bragte Inter foran 2-1 og dette var også slut resultatet.
Internazionale vinder årets Super Cup Finale.

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller

« Svar #2: 05 Nov 2011, 23:51 »

Jeg har brug for noget hjælp til kode værk. Hver gang jeg prøver at bruge denne kode "<div style="float: right; margin: 2ex;"><span style="color: Blue;">ligastilling:</span>
<span style="color: Black;">Chelsea 25p
Arsenal 23p
WBA 23p
------------
Wolves 6p
Swansea 5p
Sunderland 3p</span></div>" Så viser den bare kode, den viser ikke hvordan det rigtig skal se ud, sådan ude i højre side.
Det pisser mig virkelig af, har haft problemet i alle mine blogs, håber nogen som ved hvordan den bruges kan hjælpe mig.
Fatter ikke hvorfor den ikke duer, jeg gør ikke andet end bare at kopiere den fra en anden blog.

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

rolighed99
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 05 Nov 2011, 23:58 »

først: ULTRA FEDT hold du vælger at give dig i kast med Smiley

dernæst: Jeg er ikke sikker på at FMF forummet "forstår" lidt mere avanceret koder som din, jeg er bange for at du enten må holde dig til det lidt mere basiske, eller dele din kode op i flere kasser.

EDIT: så lige at du bruger <> og den type bruges ikke på et phpbb forum, der skal man i stedet bruge []  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 06 Nov 2011, 00:00 af rolighed99 » Logged

Guffenn
Førsteholdsspiller

« Svar #4: 06 Nov 2011, 00:01 »

Så kan det være det der er galt. Men jeg havde ellers bare kigget på de forskellige blogs kilde koder og så kopieret koderne fra dem. Men jeg vil da lige prøve og se om det virker ved at skifte til [] Smiley
Tak for hjælpen!

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

rolighed99
Førsteholdsspiller

« Svar #5: 06 Nov 2011, 00:05 »

Så kan det være det der er galt. Men jeg havde ellers bare kigget på de forskellige blogs kilde koder og så kopieret koderne fra dem. Men jeg vil da lige prøve og se om det virker ved at skifte til [] Smiley
Tak for hjælpen!

aaaah derfor, den kode man skriver ind, bliver, så vidt jeg ved, oversat til en C baseret kode, så derfor kan man ikke "stjæle" noget fra sidens kilde kode og sætte det ind i sit post, men nok snak om det tekniske, den her guide kan sikkert hjælpe dig lidt på vej: http://fmfreaks.dk/index.php?action=guides;group_id=20;start=0;guide_id=35 Smiley

Guffenn
Førsteholdsspiller

« Svar #6: 06 Nov 2011, 12:45 »

RESULTATER
Vs. Atalanta . 2-0
Vs. Roma . 1-0
Vs. Shakhtar . 1-1
Vs. Palermo . 0-0
Vs. Udinese . 4-0
Vs. Novara . 2-0
Vs. Rosenborg . 4-1
Vs. Parma . 1-0
Vs. Catania . 0-0
Vs. Basel . 4-0
Vs. Fiorentina . 3-2
Vs. Genoa . 1-1
Vs. Cagliari . 1-0
Vs. Basel . 3-0
Vs. Lazio . 3-0
Vs. A.C. Milan . 2-1
Vs. Shakhtar . 6-1
Vs. Juventus . 1-1
Vs. Bolonga . 3-0
Vs. Rosenborg . 1-0
Vs. Cesena . 0-1
Vs. Lecce . 1-0
Vs. Napoli . 1-1

Serie A | 28.8.2011
Efterårets kampe er færdig spillet, og Internazionale ligger lige nu på en sikker førsteplads i ligaen. Det italienske hold har virkelig kørt en god stil igennem halvåret, hvor det kun er blevet til et nederlag og få uafgjorte kampe.

En ny manager er altid spændt på hvordan den første rigtige kamp for ens hold vil gå. Vi skulle i første kamp spille ude mod Atalanta, det blev dog en nem kamp hvor vi styrede det meste af kampen og vandt den sikkert 2-0, og så var stilen ellers lagt for efteråret. Der skulle gå 20 kampe, inklusiv Champions League kampe, inden vi tabte vores første kamp. Vores største sejr var ude mod Udinese, hvor vi styrede kampen fra start af. Vi fik tildelt et straffe i det 17 minut, men Forlán brændt sparket, men det slog ikke holdet ud af kurs. I anden halvleg fik vi banket 4 kasser ind og vandt kampen 4-0, virkelig en god kamp.

Den mest spændende og nervepirrende kamp, var kampen mod rivalerne fra A.C. Milan. De styrede kampen hårdt fra start og vi fik ikke mange chancer eller overhovedet lov til at røre bolden. Men vi kom heldigvis foran efter 16 minutter, hvor Pazzini fik bolden efter forsvarsfejl fra Thiago Silva og fik skudt bolden sikkert i mål. De udlignede dog hurtigt, efter 20 minutter, ved mål af Seedorf. Efter kampen lå boldbesiddelsen på 56% til dem og 44% til os, samtidig havde de haft 17 skud hvor 8 af dem var inden for mål rammen. Vi havde i alt 6 skud på mål, hvor 2 af dem var inden for målrammen og det var de 2 mål vi fik. Walter Samuel var nemlig manden bag det sidste mål, efter 68 minutter.
Det var utroligt heldigt at vi vandt den kamp. A.C. Milan var blevet spået som klare favoritter inden kampen, men vores spillere kan være stolte over at have hevet sådan en sejr hjem!

Vores ene nederlag i efteråret, må siges at være et af de mere overraskende nederlag. Vi mødte Cesena i 3 sidste spillerunde og jeg var egentligt sikker på at vi ville vinde over vores modstander, som pt. ligger på en 7 plads i ligaen. Men den gamle angriber Adrian Mutu stod for kampens enlige mål i det 35 minut, og de kæmpede virkelig for at få sejren i hus, og da vi ikke kunne komme tilbage i kampen måtte vi tabe.

Champions League, Gruppe D | 13.8.2011
I Champions League kom vi i en af de lette grupper. Vi endte i Gruppe D sammen med Shakhtar Donetsk, Rosenborg og Basel og vi var spået til at være store favoritter til førstepladsen. I første kamp skulle vi til Rusland, hvor Shakhtar ventede. Jeg regnede med at vi kunne få en smal sejr med hjem til Italien, men vi måtte nøjes med et uafgjort resultat. Det var et svært sted at spille, så det var jeg tilfreds med. I den næste kamp kom norske Rosenborg på besøg, og det var et hold vi skulle slå, fordi vi er klasser over dem. Vi lagde stærkt ud og bare efter 20 minutter var vi foran 3-0 og havde hevet sejren hjem. Forlán scorede vores 4 mål i kampen lige inden pausen og Rade Prica scorede deres ene mål efter 84 minutter. Sejren over Rosenborg gav holdet god selvtillid i Champions League.
Så skulle vi på udebane op imod Basel, jeg indrømmer at jeg ikke rigtig havde nogen kendskab til Basel inden vi skulle op imod dem, men vi vandt kampen sikkert 4-0 og kunne endnu engang tage 3 point med hjem til kontoen i Italien.
De 3 første kampe er nu spillet og vi ligger på en sikker første plads med 7 point.
I anden omgang mødte vi i første kamp Basel hjemme og igen led de noget af et nederlag, da de blev sendt hjem med samme cifre som i første kamp, 4-0. Dernæst skulle Shakhtar på besøg her i Milano, og denne kamp blev vores største sejr i gruppen. Pazzini lagde ud med kampens første mål efter blot 6 minutter, Walter Samuel bragte os på 2-0 efter 25 minutter og de to sidste mål inden pausen blev scoret af Thiago Motta og Sneijder.
Efter små 20 minutter ind i anden halvleg blev Maicon smidt ud, men det slog ikke holdet ud af kurs. Anden halvleg var Diego Forláns halvleg. Han scorede 2 mål, i henholdsvis 86 og 90+1 minut. Detinho scorede Shakhtars ene mål i kampen.
I sidste kamp skulle vi til Norge og møde Rosenborg. Vi vandt kampen 1-0.

« Seneste Redigering: 06 Nov 2011, 13:38 af Guffenn » Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller

« Svar #7: 06 Nov 2011, 15:57 »

Transfer vinduet åbent |2. januar
Transfer vinduet er åbnet, økonomien er ikke alt for god, men der er alligevel blevet fundet penge til forstærkninger til truppen. Samtidig bankede jeg på døren hos bestyrelsen for at få et møde med dem om flere penge til transfers, men med den økonomi vi ligger inde med var det ikke muligt at finde flere penge. Jeg ville ellers gerne have hentet Yann M’vila til klubben da han er sat til salg efter eget ønske og har prisen 250 millioner. Edison Cavani som fik prisen for årets spiller i Serie A så ville jeg også gerne have hentet ham til klubben, men det vad der ikke råd til.

Jeg har ihærdigt prøvet at få solgt både Chivu og Luc Castaignos men ingen bed på krogen og ville købe de to spillere. En spiller jeg fik solgt var Yotu Nagatomo til Fiorentina for 22 millioner.

Første mand som blev hentet til klubben, blev købt for 150 millioner i Everton. Leighton Baines hedder den nyt Internazionale spiller. Baines er jo venstre back og han blev hentet til klubben da Nagatomo blev solgt, Chivu er ikke god nok, og så er der Zanetti til sidst og han er ved at være for gammel, så en ny spiller på venstre backen var nødvendigt. Så kom endnu en franskmand til klubben og han blev endda hentet til klubben fra sammen klub som Niang. Denne gang var det Lenny Nangis som blev købt fra 65 milloner. Til sidst faldt jeg over en Tyrkisk angriber som spillede for Leverkusens U19 hold, jeg måtte smide 15 millioner for spiller, og jeg er sikker på at det er et godt køb.

Niang har fået spille tid på første holdet og især i Champions League, men det er mening at Nangis, Samed Yesil og Niang skal spille på reserve holdet da de er for unge til førsteholdet, så de skal lige udvikles og blive ældre.

« Seneste Redigering: 06 Nov 2011, 15:58 af Guffenn » Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller

« Svar #8: 06 Nov 2011, 21:03 »

Vs. Real Madrid . 4-3
Vs. Real Madrid . 2-0
Vs. Napoli . 2-1
Vs. Napoli . 2-2

Champions League 1. knockout runde. | 22.2.2012
Efter gode resultater og en første plads i Gruppe D, kom vi sikkert videre til 1. knockout runde. Vores modstander var en af de største klubber i verden. Vi skulle op imod mægtige Real Madrid og første kamp skulle spille på Santiago Bernabéu i Madrid. Jeg havde ikke store forventninger inden kampen og jeg håbede vi måske kunne få et uafgjort resultat. Kampen udviklede sig efter vores planer, og efter 2 minutter scorede Pazzini et meget vigtigt mål i kampen. Desværre udlignede Ronaldo blot et par minutter senere.  Det var en meget lige kamp og chancerne bølgede frem og tilbage. I starten af anden halvleg bragte Sneijder, Inter foran 2-1. Iker Casillas lavede et dumt selvmål i det 76. minut og kun et par minutter senere scorede Pazzini sit andet mål i kampen, og vi førte nu 4-1, sikke et resultat. I de sidste minutter af kampen slog Gonzalo Higuaín til og scorede to mål. Kampen ender 4-3 til Inter. Virkelig en spændende kamp.

Retur opgøret blev selvfølgelig spillet i Milano, og vi havde en stor chance for at gå videre til 2. knockout runde. Kampen blev ikke lige så spændende som det første opgør, men igen var vi bedst. Forlán bragte Inter foran efter 33 minutter og Sneijder scorede vores andet mål i det 68 minut. Ronaldo havde chancen for at scorede for Real Madrid da de blev tildelt et straffespark, men han brændte fælt. Kampen slutter 2-0 og vi er videre til 2. knockout runde.

Champions League 2. knockout runde. | 28.3.2012
I 2. knockout runde skulle vi op imod vores liga venner fra Napoli. Det er jo et hold som vi kender meget godt fra vores indbyrdes kampe i ligaen og nu ville vi have en lidt større chance for at gå videre til semifinalerne. Wesley Sneijder bragte Inter foran efter 21 minutter. Virkelig en god start for os. Efter et kvarter scorede Thiago Motta og bragte os foran med to. Marek Hamsik skulle tage straffespark i det 74. minut, men Júlio César var sikker i målet og reddede sparket, desværre røg bolden ud i spil igen og Ezequiel Lavezzi opsnappede bolden og udlignede for Napoli. Kampen ender 2-1.

Returen blev spillet på udebane. Selvom vi kom foran hurtigt, efter 10. minutter ved mål af Forlán på straffe var det ikke rigtig vores kamp. Cavani var kampens helt store spiller og udlignede for Napoli efter 45 minutter og han scorede endnu engang efter 73 minutter. Nu skulle der et mål til for at vi ville komme sikkert videre, og da tiden var ved at løbe ud blev det mere og mere usikkert, men Forlán nåede at redde os efter 1 minut inden i overtiden og kampen ender 2-2 og vi er videre til semifinalen hvor vi skal op imod engelske Chelsea.

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Korzika
Gæst

« Svar #9: 06 Nov 2011, 22:05 »

Det går da udemærket for dig. Du får da købt din del af unge angribere. Og de har potentialet til at blive klasse angribere, så dit angreb kan meget vel blive meget giftigt i fremtiden! Dine resultater er også fine. Du kan meget vel vinde Serie A, mens det måske bliver mere vanskeligt i CL.

Hvis jeg skulle komme med forbedringer til din blog, så ville det måske være en ide at gøre den mere "livlig". Måske en ny overskrift kombineret med noget grafik. Fx et topbanner.

Guffenn
Førsteholdsspiller

« Svar #10: 06 Nov 2011, 22:21 »

Jo tak for kommentar og kritik. Jeg håber da jeg kan vinde Seria A og vil kæmpe stærkt i Champions League. Smiley

Jeg har tænkt på en ny overskrift, jeg har bare ikke så mange forslag lige nu. Tager gerne imod forslag.
Og topbanner vil helt sikkert være en god idé, så skal jeg lige ind i og spørge i designer tråden, for jeg har ingen erfaringer om det selv.

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller

Sv: Drengene fra Milano.
« Svar #11: 07 Nov 2011, 17:43 »

RESULTATER
Vs. Siena . 5-1
Vs. Siena . 4-1 (Pokal)
Vs. Chievo . 3-0
Vs. Atalanta . 1-1
Vs. A.C. Milan . 3-0 (Pokal Kvartfinale)
Vs. Roma . 2-1
Vs. Palermo . 4-1
Vs. Udinese . 3-0
Vs. Padova . 1-0 (Pokal Semifinale)
Vs. Novara . 4-0
Vs. Parma . 0-0
Vs. Catania . 2-0
Vs. Fiorentina . 8-0
Vs. Genoa . 1-0
Vs. Cagliari . 3-0
Vs. Padova . 1-0 (Pokal Semifinale)
Vs. Lazio . 1-1
Vs. Napoli . 2-1 (Champions League)
Vs. Napoli . 2-2 (Champions League)
Vs. Juventus . 2-1
Vs. Bologna 1-0
Vs. Casena . 5-1
Vs. Chelsea . 0-0
Vs. Lecce . 1-0
Vs. Chelsea . 0-2
Vs. Napoli . 1-0
Vs. Genoa . 1-0 (Pokal Finale)
Vs. Siena . 2-1
Vs. A.C. Milan . 5-0
Vs. Cheivo . 1-0

Serie A | 7.1.2012
Så er Seria A færdig spillet for denne gang. Vi bragede igennem ligaen og vandt den med 24 point ned til andenpladsen hvor Napoli ligger, og det skyldes deres stjerne angriber Edison Cavani. Fremragende spiller. Men der kom flere overraskende og vilde resultater igennem foråret. Vi vandt ikke kun ligaen, vi genvandt også den Italienske Pokalturnering hvilket gav lidt selvtillid og glæde i truppen efter vi var røget ud til Chelsea i semifinalen i Champions League, men de var bare bedre over de to kampe.

Utroligt nok fik vi kun et nederlag i foråret, og det var kampen mod Chelsea, og så fik vi 4 uafgjorte kampen og efter min egen mening så synes jeg virkelig at vi kan være stolte over den måde vi har spillet på og bare hevet sejrene hjem.

Af store sejre og spændende kampe er der hvert fald et par stykker at hive frem og fortælle om. I vores første kamp i det nye år mødte vi Siena. Jeg var bange for om vi kunne holde vores niveau fra foråret, og da vi allerede kom bagud efter 16 minutter, så sted min angst med et par grader, men Lúcio udlignede efter 34 minutter og så gik det ellers bare fremad for os. Vi ender med at vinde kampen 5-1, efter mål af Sneijder (34), Thiago Motta (48), Claudio Terzi (64 selvmål) og til sidst Diego Fórlan (90+1). Efter den præsentation blev angsten fjernet og glæden kom frem, nu var jeg mere sikker på at vi kunne holde niveauet.

Senere hen mødte vi Fiorentina og man er altid spændt på store kampe i Serie A, men den måde kampen udviklede sig på og det resultat som stod på måltavlen efter kampen, havde jeg aldrig drømt om ville ske. Diego Fórlan startede vores mål show efter 6 minutter. Denne kamp var vores angribers kamp, de strålede virkelige igennem. Vores anden angriber, Fórlans navnebror, Diego Millito scorede vores andet mål efter 22 minutter, blot 3 minutter efter scorede Fórlan endnu engang og så stod der 3-0. Inden halvleg nåede begge angriber at score et mål hver, så ved pause står der 5-0 og truppens selvtillid er i høj kurs og nu kan vi egentligt bare gå ud og slappe af, for det kan jo ikke gå galt. I det 52’ne minut scorede Millito igen, derefter scorede Wesley Sneijder i det 58’ne minut. Kampen sidste mål blev leveret af Fórlan efter 86 minutter. Vi vinder 8-0 og kan være super stolte.

I anden sidste kamp skulle vi møde A.C. Milan hjemme. Pazzini scorede vores første mål efter 3 minutter og så var stilen ellers lagt. Cambiasso score vores andet mål, blot 7 minutter efter Pazzinis mål. I start opstillingen var der blevet plads til vores unge lejede angriber Mauro Zárate og han spillede fantastisk og leverede et flot hattrick. Hans mål faldt efter i det 22 minut, efter 47 minutter på et flot straffespark og det sidste blev leveret efter 57 minutter.
Helt utroligt at vi vinder 5-0 over vores rivaler. Så kan man kun være en stolt manager!

Champions League | 28.3.2012
Efter at have slået Napoli ud af Champions League skulle vi op imod engelske Chelsea. En kamp jeg vidste, ville blive meget svær for os, fordi Chelsea er så fandens gode. Første kamp blev spillet hjemme i Milano. Kampen var ikke den mest spændende kamp vi havde spillet i foråret og den endte 0-0. Det var en utrolig tæt kamp og alt i alt blev der kun skudt 6 mål inden for målrammen. Det siger lidt om hvor tæt det var.

I returen var de favoritter eftersom de var på hjemmebane. Det gik allerede imod os efter 8 minutter hvor Nicolas Anelka scorede englændernes første mål. Vi kæmpede for at komme tilbage, men heldet var ikke med os, så efter 53 minutter bragte Torres Chelsea på 2-0, som var kampens resultat. Vi ryger ud til et bedre hold, og det er til at acceptere.

Italienske Pokalturnering | 10.1.2012
I pokalturneringen havde ikke så mange problemer. I første runde smadrede vi Seina 4-1. I kvartfinalen skulle vi op imod en sværere modstander da rivalerne fra A.C. Milan stod klar, og igen var jeg lidt bange for om vi allerede skulle smides ud af turneringen, men nej, dem tævede vi 3-0. I semifinalen skulle vi op imod en uventet modstander, Padova som ligger nummer 9 i Serie B. Utroligt at de var kommet så langt. Vi vandt begge kampe med 1-0, og de var en lidt hårdere modstander end jeg havde forventet.

Finalen blev spillet i Rom, på Olimpico. Det var en kedelig kamp, der var nok af chancer, men ikke nok mål. Kampen ender 1-0 til Inter, mål af Wesley Sneijder. Vi fik smidt noget selvtillid i truppen til resten af sæsonen.

Alt i alt har det været en fantastisk første sæson for mig som ny manager i Internazionale. Næste sæson går vi efter det hele!

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010