home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 467 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Portsmouth
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Portsmouth  (Læst 1918 gange)
ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Portsmouth
« : 03 Nov 2011, 22:14 »

Hej gutter,

Jeg spiller med Portsmouth og har totalt overraskende vundet Championship i den først sæson!
Portsmouth er klub med rådden økonomi, alligevel starter man med 12 mio.

Jeg købte følgende spillere, hvor specielt Michael Lumb spillede fortringeligt:


Jeg bruger to forskellige taktikker:

4-1-2-2-1 og en 2-3-2-3

Andre der har spillet med Pompey? Smiley
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Portsmouth
« Svar #1: 27 Nov 2011, 11:31 »

Dejligt at der fandtes en tråd om Portsmouth!

Jeg startede selv i går med holdet som jeg altid har holdt en smule med. Sikke en smal trup man har, og økonomien er ikke voldsom god.
Nå, men til mit spil. Jeg har lavet en masse transfers. Jeg syntes, at Dave Kitson var alt for dyr i løn, så jeg valgte at skille mig af med manden for blot 2. mio. til Middlesborough. Ind er kommet en masse spillere, hovedsageligt på fri transfers og på lejeaftaler.
I ligaen er det gået over forventing. Medieprognosen sagde 15, og mit mål er da også bare, at undgå nedrykning og efter et par sæsoner at komme tilbage i Premier League. Men efter 8 kampe, hvor jeg bl.a. har smadret Cardiff 6-1 på udebane, ligger jeg overraskende på en 6 plads med 14 point. Der er stadig mange kampe igen, men kan vi holde takten, så tror jeg på en top 10 placering.

Ligaen:


Transfers:


Ingen andre der spiller med Portsmouth? Kan kun anbefale det. Det er bestemt en udfordring, og hvis man kan lide at starte i de "lidt lavere rækker" så er Portsmouth da holdet!
 
« Seneste Redigering: 27 Nov 2011, 11:36 af Seller95 » Logged

Arsenal <3

Stimorol
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Portsmouth
« Svar #2: 05 Apr 2012, 18:50 »

Jeg er startet med Portsmouth, hvilket er en udfordring, da de starter med -10 pts. Jeg har kun spillet 1 kamp (venskabskamp) som jeg vandt 1-0 over skotske Hearts, en kamp jeg let kunne have vundet 4 og måske endda også 5-0, men kampen blev altså 1-0. Jeg har taget lidt af Wester's Gung-Ho taktik, hvilket virkede godt for mig i Hearts-kampen..
Logged

Liverpool, Dortmund, AGF

Millivie
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Portsmouth
« Svar #3: 16 Aug 2012, 17:41 »

Jeg er lige startet med Portsmouth også.  Det er SFO noget af en udfordring.
-10 point. Klubben er under administration og selvsagt er økonomien elendig.

En lortetrup. For unge eller for gamle spillere som ingen vil have.

Det er dog lykkedes mig at vinde nogen kampe og efter 15 kampe ligger jeg på en lun 8. Plads.

Jeg håber meget på at klubben kan blive købt af en gal milliadær. Mit lønbudget er lige nu på 750 DKK om ugen. Altså ikke 750 tusind. Men 750 kroner.

Jeg har svært ved at se mig selv rykke op i år. Derudover er jeg ikke selv herre over om bud bliver accepteret eller ej.

Er der nogen der har en Portsmouth solstråle historie. Nogen som ikke har givet op og rent faktisk har præsteret med klubben?

Satan, det er et sjovt spil. Regnet med at bruge hele weekenden i selskab med pompeys.

Håber at nogen kan bidrage med fifs eller lidt håb.
funny
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Portsmouth
« Svar #4: 16 Aug 2012, 17:47 »

http://fmfreaks.dk/index.php?topic=33472.0

Prøv denne her tråd  Wink Vil nok ikke hjælpe dig ud af krisen, men det er mit bedste fif. Men jeg kan godt se at den er svær med kun 750 kroner til rådighed  Grin
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010