home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:29:46 warmon Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 286 Gæster Online.

Indlæg: 1132758 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  DM i FM - My Games!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: DM i FM - My Games!  (Læst 6495 gange)
JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
DM i FM - My Games!
« : 03 Nov 2011, 14:17 »

DM I FM
My Games by JeppeA


; Som I fleste nok har set på siden kører der i øjeblikket en konkurrence, hvor den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 skal findes på Fmfreaks, Managerlife eller FmDanmark(DM i FM - Info + Challenges). Det skal selvfølgelig være en fra FmFreaks og jeg vil gøre mit forsøg!
Bloggen vil omhandle mine spil, der skal sikre mig så mange points som muligt, i håb om at vinde titlen!
Både Wester og Jeg leger med kan vi selvfølgelig vinde titlen, men derimod ikke præmierne.

Som man kan se på DM i FM - Stillingen har jeg allerede optjent flere point, hvor jeg har haft gang i et Liverpool og Anzhi save. Anzhi var en af de challenges der er i konkurrencen, men det viste sig at være svært for min side. Derfor er der ikke postet de endelige resultater, da jeg måske prøver krafter med dem igen og forhåbentlig opnår flere point.

Selve opbygningen af de kommende mange updates vil være korte tekster med få billeder eller videoer. Grunden til det er, at jeg ikke ser mig som den store "digter" og derfor ikke kan skrive disse lange spændende tekster, som mange andre herinde kan. 

Med denne blog vil jeg nu kaste mig ud i det! Jeg vil starte med challenge 1: Tilbage på sporet, hvilket I vil høre mere om næste update!


« Seneste Redigering: 21 Nov 2011, 18:47 af JeppeA » Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: DM i FM - My Games! #2
« Svar #1: 03 Nov 2011, 15:28 »

Challenge 1 – Tilbage på sporet! #2


Sæson 1: Før en nedrykker tilbage til landets bedste række.

Sæson 2: Undgå nedrykning

Sæson 3: Bide dig fast i ligaen


; Klubben der skal tilbage på sporet er……. Blackpool!

Blackpool vandt i sidste sæson mange fodboldfans’ hjerter, da de kæmpede bravt og spillede rigtig flot fodbold, som man ellers ikke forventer af oprykkere i Premier League. Sidste års Premier League var utrolig tæt sidste år, hvor flere hold kæmpede om liv eller død i sidste runde. Blackpool var desværre ét af de fem hold der trak det korteste strå i denne kamp og måtte tilbage i Championsship.
Jeg, som Liverpool tilhænger, var imponeret af den energi og til tider smukke fodbold de leverede på banen. Derfor vil jeg tage den opgave på mig og få dem tilbage, hvor jeg mener de hører til, nemlig Premier League!

Selvom de har en medieprognose til en 13. plads mener jeg, at de har en trup der kan gøre sig gældende i toppen. Samtidig har de en økonomi der betyder, at de kan spytte en god slat pund ud til transfers. Jeg fik et transferbudget på 37 mio. kr.

Fire spillere er blevet hentet, hvor en enkelt har taget afsked:
Ind: Rafael Tolói (23 mio.), Mauricio Molina (7 mio), Ricardo Fuller (7,75 mio) og John Fleck (lejet)
Ud: Alex John-Baptiste (20 mio)


Næste update: Taktik, spillerstatistik og ligatabel



« Seneste Redigering: 03 Nov 2011, 23:10 af JeppeA » Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: DM i FM - My Games! #2
« Svar #2: 03 Nov 2011, 22:30 »



Som man kan se på DM i FM - Stillingen har jeg allerede optjent flere point, hvor jeg har haft gang i et Liverpool og Anzhi save. Anzhi var en af de challenges der er i konkurrencen, men det viste sig at være svært for min side. Derfor er der ikke postet de endelige resultater, da jeg måske prøver krafter med dem igen og forhåbentlig opnår flere point.



Og derfor ender titlen hos Wester og Managerlife  Djævel
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: DM i FM - My Games! #3
« Svar #3: 03 Nov 2011, 23:09 »

Challenge 1 – Tilbage på sporet! #3

Step One - Oprykning


; En halv sæson er nu spillet og det ser ganske fornuftigt ud trods en dårlig start. Jeg havde især svært ved at finde den rigtige taktik, hvor jeg i starten var en tand for offensiv. Jeg startede med en 4-5-1, hvilket gik rigtig fint de først ti kamp, men dernæst helt af helved til! Derfor blev jeg nødt til at gøre noget. Problemet var at modstanderne splittede mit forsvar fuldstændig ad. Jeg gik derfor om til en 4-1-4-1, der resulterede i 6 ligasejre i træk efter kun 3 sejre i 13 kampe. Jeg kravlede hurtigt op i tabellen igen og lå efter 25 kampe på en 3. plads.

Nyindkøb
Min lejesvend, John Fleck har især gjort sig bemærket på venstrekanten med 5 oplæg og 5 mål. Mit dyreste indkøb, Rafael Tolói, har haft en del problemer med at tilpasse sig, men har de seneste kampe spillet sig gevaldig op. Mauricio Molina har ligesom Tolói haft problemer med de engelske kulisser, men har så småt fundet sin plads på højrekanten. Det er blevet til 3 mål og 4 assists for ham. Den tidligere Stoke spiller Ricardo Fuller har haft mange skader, men har vist sig at være et dyr, som den targetman han nu er. Han har primært sikftet med Ormerod på toppen, som har stået for 9 af klubbens 38 mål indtil videre.

Ligatabel – Wester? Skulle West Ham ikke have en utrolig god trup? Wink


Næste update: Liga Cup, FA Cup og Championsship eller Premier League?
« Seneste Redigering: 04 Nov 2011, 16:06 af JeppeA » Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: DM i FM - My Games! #2
« Svar #4: 03 Nov 2011, 23:12 »

Og derfor ender titlen hos Wester og Managerlife  Djævel
Nu må vi se Wester Opstemt Konkurrencen er jo noget hårdere her på FmFreaks Wink
Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: DM i FM - My Games! #2
« Svar #5: 03 Nov 2011, 23:20 »

Nu må vi se Wester Opstemt Konkurrencen er jo noget hårdere her på FmFreaks Wink

Jo jo måske er konkurrencen hårdere men challenges med Anzhi er vel den samme for os alle  Smiley
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: DM i FM - My Games! #2
« Svar #6: 03 Nov 2011, 23:27 »

Jo jo måske er konkurrencen hårdere men challenges med Anzhi er vel den samme for os alle  Smiley
Det er selvfølgelig rigtig! Wink Men du får ingen "fifs" af mig nu hvor det gik så godt Peace
Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: DM i FM - My Games! #4
« Svar #7: 04 Nov 2011, 13:11 »

Challenge 1 – Tilbage på sporet! #4


; The Seasiders rykker op!

Efter et par nervepirrende runder til sidst i ligaen ventede der endnu et par kampe. Blackpool sluttede på en 5. plads, der betød, at vi skulle i play-off kampe for at rykke op den bedste række. Crystal Palace, West Ham og Ipswich var de andre hold der skulle spille med.

Lodtrækning
Blackpool – Ipswich
West Ham – Crystal Palace

Efter første opgør på Bloomfield Road stod vi til at være klare favoritter efter en sikker 2-0 sejr. Dog skullle vi komme på prøve i returopgøret, da der allerede stod 1-0 til værterne. Ikke nok med det fik vi smidt en man ud, hvilket krævede en stor indsats af spillerne de sidste 80 minutter. Det gjorde de i den grad, da 1-0 også blev slutresultatet.
West Ham gik også videre og skulle derfor besejres på Wembley. Efter 19 minutter tog vi føringen, hvor begge hold havde deres chancer. PAUSE! Manglende opdækning på et hjørne resulterede i en udligning med 20 minutter igen. Kampen var så tæt at vi skulle helt ud i straffesparkskonkur rence.


Straffesparkskonkur rence
R. Fuller scorer
M. Noble brænder
B. Ferguson scorer
M. Taylor brænder
I. Evatt brænder
R. Sartre scorer
B. Djordjic brænder
C. Cole brænder
S. Crainey


Vi rykker op efter have vundet 3-1 på straffe!


Ligacup
1. Runde: Blackpool – Rotherham 2-0 (K. Phillips, I. Evatt)
2. Runde: Blackpool – Sheffield Utd 0-0 (4-2 på straffespark)
3. Runde: Blackpool – Bristol City 1-1 (3-2 på straffespark)
4. Runde: Blackpool – Readin 4-1 (J. Fleck, M. Molina, B. Khumalo sm, R. Fuller)
Kvartfinale: Blackpool – Totteham 0-1 

FA Cup
3. Runde: Scunthorpe – Blackpool 0-4 (J. Fleck 2, B. Ormerod 2)
4. Runde: Blackburn – Blackpool 1-4 (R. Fuller 3, R. Nelsen sm)
5. Runde: Blackpool – Aston Villa 1-1 (J. Fleck)
5 Runde omkamp: Aston Villa – Blackpool 2-1 (K. Phillips)

Kampen mod Blackburn medførte de første point. Nemlig achivement challengen: David against Goliath
Mål: Slå et hold fra Premier League ud i den engelske FA Cup, med et hold der ikke spiller i Premier League.



Næste update: Sommertransfers og opstart i Premier League
Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: DM i FM - My Games! #4
« Svar #8: 04 Nov 2011, 16:34 »

Challenge 1 – Tilbage på sporet! #5

Step Two - Undgå nedrykning


; Nu til det spændende – transfers.
Med et transferbudget på 180 mio. kr. skulle der nu handles. Min strategi var dog klar – finde billige spillere der kan begå sig på første holdet allerede nu! Først sikrede jeg min
Overblik
John Fleck – 36 mio.
Kyle Walker – 30 mio.
Tim Krul – 29 mio.
Steven Taylor – 24 mio.
Mbaye Niang – 80 mio.
David Trezeguet – Fri transfer
Papa Bouba Diouf – Fri transfer
Romário - Leje
lejesvend, John Fleck. Den kæde jeg helst så blive forstærket var bagkæden. Der skulle heller ikke gå lang tid før jeg havde sikret mig 3 spillere der havde Premier League erfaring, hvor alle havde defensive positioner. Kyle Walker kunne ikke bruges i Tottenham – jeg slog til. Dernæst blev der handlet i Newcastle, hvor Tim Krul og Steven Taylor blev hentet. Mbaye Niang der er et af de største talenter indenfor fodbold blev også hentet til klubben, som jeg havde høje forventninger til.
Blackpool’s tilhængere kunne herefter hilse på to velkendte ansigter, da David Trezeguet og Papa Bouba Diouf blev hentet på frie transfers. Få dage før transfervinduet lukkede fik Romario arbejdstilladelse og kunne skifte til The Seasiders på en lejeaftale.

Kampe

Stilling

Næste update: Bliver vi oppe?
« Seneste Redigering: 08 Nov 2011, 19:41 af JeppeA » Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: DM i FM - My Games! #6
« Svar #9: 08 Nov 2011, 19:14 »

Challenge 1 – Tilbage på sporet! #6

Step Two – Undgå nedrykning – Check!


; Vi tager lige et af de længere spring. Første sæson i Premier League er færdigspillet, og ledelsen kan glæde sig over en 15. plads. Dermed sikrer The Seasiders endnu en sæson i Premier League.

Det blev en sæson som forventet, hvor vi især skulle koncentrere os om kampene mod de andre nedrykningskandidat er. Kampene mod storholdene blev der selvfølgelig også sat fokus på, men de øvrige kampe blev prioriteret højere. Med en medieprognose på en 19. plads var vi sammen med Reading og Norwich de største kandidater til nedrykning.
De fleste nyindkøb gik direkte ind i start 11’eren,
Premier League 2012/13
11 sejre
11 uafgjort
16 nederlag
57:67 målscore
og derfor skulle der gå et lille stykke tid før truppen var sammenspillet. Det blev en sæson med forventede og skuffende resultater, men en sæson hvor vi faktisk aldrig lå under nedrykningsstregen. Newcastle, Birmingham og Norwich var de hold der lå under den frygtede streg efter 38 kampe. Alt i alt var der 11 point mellem os og Newcastle der var det tætteste hold på den gode side af stregen, hvilket må siges at være tilfredsstillende.

Ligacuppen blev en kort fornøjelse for vores vedkommende, da vi ikke nåede længere end 4. runde. Det var endda på Bloomfield, da Birmingham besejrede os. Øv, men så kunne vi koncentrerer os mere om ligaen.

Blackburn tog revanche ved at besejre os i FA cuppen efter to kampe i 5. runde. Inden da var Barnsley og Bristol City besejret. Endnu en lille skuffelse, men igen, så kunne vi koncentrerer os om ligaen.


Næste update: Vi begynder at etablere os i ligaen
Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: DM i FM - My Games! #7
« Svar #10: 09 Nov 2011, 00:17 »

Challenge 1 – Tilbage på sporet! #7

Step Two – Bide dig fast i ligaen


; Igen tager vi et af de længere skridt. Anden sæson i Premier League er nemlig færdigspillet og må indrømme, at det ikke er gået som forventet. Jeg har ikke kunne hente spillere der ikke rigtig kunne gøre en forskel for os. Derfor måtte vi nøjes med en 14. plads. Ren pointmæssig ikke godt, men point er point og forhåbentlig skraber jeg flere point sammen i de andre challenges.

Alt i alt blev det til 4 point:
- 1 point for slutplaceringen I Premier League 2013/14
- 3 point for Achivement Challengen: David against Goliath

Nu er denne challenge slut og jeg vil gå i tænkeboks. Vil jeg fortsætte denne positive udvikling med The Seasiders? Det får I af vide i morgen!
Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: DM i FM - My Games! #7
« Svar #11: 09 Nov 2011, 20:07 »

Challenge 2 & 8 #7

EM - Eriksen vs. Laudrup


; Må indrømme at jeg til sidst gik lidt træt i sidste save og derfor vil jeg gå videre med en ny challenge. En challenge hvor der ikke kun skal koncentreres om klubbens resultater, men den enkelte spiller. Christian Eriksen, der pt er Danmarks største talent, er ikke gået ubemærket igennem hos SI Games
Christian Dannemann Eriksen
19 år
MC/OM C
FC Barcelona
og derfor har et kæmpe potentiale i denne udgave af Football Manager. Det skal jeg jeg opnå og derfor går jeg i gang med Challenge 8: Eriksen vs. Laudrup. I den anledning har jeg valgt at kombinere den med Challenge 2: EM, hvor jeg skal føre Danmark så langt som muligt ved den kommende EM-slutrunde.
Jeg starter som manager for FC Barcelona, hvor jeg henter Christian Eriksen og en anden manager til det danske landshold.
Dette er anden gang jeg prøver, da Christian Eriksen efter 1 måned brækkede foden og derfor var ude i 7-8 måneder. Derfor startede jeg forfra.

På de følgende screenshots, kan i se hvad jeg indtil videre har gjort for at udvikle Christian Eriksen til en fremragende spiller:

Christian Eriksen – fra starten, så må man følge udviklingen i hans stats.
Individuelle træningsprogram – Individuelt træningsfokus = driblinger
Stjerner i træningen – har hentet trænere så kvaliteten på den offensive træning er steget.
Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: DM i FM - My Games! #8
« Svar #12: 09 Nov 2011, 21:06 »

DANMARK - NORGE

2                        1


; Kunne det bliver bedre? Ja, det kunne da være lidt sjovere at tæske dem 8-0, men skulle man absolut vinde med én kunne det ikke gøres på en bedre måde! Det var uden en Christian Eriksen på banen der bar rundt på en småskade.
Lasse Schöne gik direkte ind og erstattede Eriksen. Det gjorde han på fornem vis, da han efter 7 minutters spil sagde "ja tak", da Rune Jarstein smed bolden direkte ned til Schönes fødder efter et frispark. 1-0! Vi skulle helt til det 88. minut før der faldt endnu scoring igen. Efter rodet spil på et hjørne endte bolden lige foran Hæstad, der ikke kunne sparke ved siden af. 1-1 og Parken var gået i chok. Dog varede der ikke længe før det lød endnu et brøl! Bendtner tog sagen i egen hånd og driblede forbi forsvaret og lagde den elegant bag målmanden. Danmark vinder 2-1 og ses nu som favoritter i EM-kvalens Gruppe H!


Gruppe H
« Seneste Redigering: 16 Nov 2011, 14:46 af JeppeA » Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: DM i FM - My Games! #9
« Svar #13: 10 Nov 2011, 14:12 »

Danmark er EM klar!


; Efter et noget så skuffende resultat i Cypern, der lige så godt kunne have endt med et nederlag. Selvom vi var bagud 3-1 til pausen fik vi alligevel vendt det til 4-3..... indtil det 92. minut. Cypern scorede til 4-4, der også blev kampens resultat. Vi skulle nu have en sejr for at kvalificere os til EM.

Danmark – Portugal 2-1 (Carvalho sm, Bendtner)
Tilskuere: 38.071

Det blev en nervepirrende kamp, men man må sige, at de danske roligans bar os videre til Polen og Ukraine. Med denne sejr kvalificerede vi os direkte, hvor Portugal skulle i play-off. Disse play-off kampe blev afgjort og der skulle landene skulle fordeles ud i grupper:

Gruppe A
Hviderusland
Ukraine
Sverige
Grækenland
Gruppe B
Irland
Tyskland
Polen
Danmark
Gruppe C
Montenegro
Skotland
Frankrig
Spanien
Gruppe D
Italien
Tyrkiet
Portugal
Holland


En forholdsvis overkommelig gruppe, hvor vi blot skal besejre Irland og Polen for at gå videre.
« Seneste Redigering: 16 Nov 2011, 14:46 af JeppeA » Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: DM i FM - My Games! #10
« Svar #14: 10 Nov 2011, 14:45 »

Eriksen får sit gennembrud!

Klub-VM


; Der var ikke meget modstand i de øvrige hold fra de forskellige kontinenter, da Barcelona hev trofæet for Klub-VM hjem. Christian Eriksen spillede den store rolle i semifinalen mod Al-Sadd fra Qatar. Med 2 assists samt en kasse selv blev han kampens spiller! I finalen skulle Barcelona op imod brasilianske Santos, der i virkeligheden var det eneste hold der kunne give lidt modstand - og dog. Efter slutfløjtet stod der 6-1 på tavlen i Barcelona's favør. Spillerne satte ét gear eller to op, hvorefter Santos ikke længere kunne følge med.
Målscorere: Piqué, Fontás, Messi, Villa, Sánchez og Eriksen

Christian Eriksen kan tilføje på sit CV:
Vundet VM for klubhold
Kåret til den bedste spiller i turneringen VM for klubhold

« Seneste Redigering: 16 Nov 2011, 14:46 af JeppeA » Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010