|
ZaZZal
|
|
Der er har været virkelig mange gode målmænd gennem tiderne .. meeen Schmeichel var jo ren klasse .. !!  Men elsker også Gordon Banks' redning af "Pele's" hovedstød ved VM 1970 ..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dolle
|
|
Helt klart Schmeichel og Dino Zoff .. To store målmænd 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mikkellas
Gæst
|
|
Der er ingen tvivl: The Great Dane og Dino Zoff er og bliver de største! Ingen over, ingen ved siden af.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
F.C.K.
Gæst
|
|
Oliver Kahn.., Men han skulle ha stoppet da han ikk var god mere !!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thore
|
|
|
|
|
|
|
|
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
det er jo som at se mig selv på mål  ej spøg til side.. han er sgu' go'! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ElGuapo
|
|
Buffon:-) Men det er svært at sige sige, hvem der er/har været bedst, da der har været så mange fremragende målmænd.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|
Sepp Maier var sku også en god kepper
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
I har da glemt LEV YASHIN.. han kunne da tage de mest UMULIGE bolde.. hvordan kan man forbigå sådan en STOR STOR LEGENDE ?? 
|
|
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?! 
|
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|
I har da glemt LEV YASHIN.. han kunne da tage de mest UMULIGE bolde.. hvordan kan man forbigå sådan en STOR STOR LEGENDE ??  Han er rent faktisk blevet nævnt. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
UPS.. Min fejl 
|
|
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?! 
|
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|
UPS.. Min fejl  Kan du skamme dig. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
ja..  :$
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
Hvem syntes i så der var den største forvsarer gennem tiderne?
Personligt syntes jeg at der var Baresi eller Beckenbauer(staveplade)!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mickelborg