home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 404 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Maze's - Play Like Real
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Maze's - Play Like Real  (Læst 17386 gange)
Dolce
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Maze's - Play Like Real
« Svar #15: 10 Nov 2011, 00:04 »

Har nu spillet en sæson med ajax med denne taktik, og det resulterede i en super overlegen førsteplads i ligaen, og røg videre fra gruppespillet i CL i en meget svær gruppe, men røg så ud til barcelona i næste runde.. har dog lavet en defensiv version af taktikken til de store svære kampe..
Logged

Fink
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Maze's - Play Like Real
« Svar #16: 15 Nov 2011, 10:54 »

Med en lidt ændret version af  denne taktik, vandt jeg OL med Brasiliens U23-hold.. De to  defensive midtbanespillere blev sat frem som centrale midtbanespillere og fik rollen fremskudt playmaker(angreb) begge to. Endte med en  samlet målscore på  30-3 over 6 kampe. Neymar  blev topscorer med 9 mål.. Han spillede den venstre fløj/inderste angriber.. Så det er  bestemt en god taktik, hvis man har spillerene til det.. Mine erfaringer er at "flair" er en af de vigtigste  egenskaber hos de spillere, på  et hold som benytter  denne taktik..
« Seneste Redigering: 22 Nov 2011, 09:39 af Fink » Logged

"Pain is temporary, glory...lasts forever!"
-George Best

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Maze's - Play Like Real
« Svar #17: 15 Nov 2011, 11:22 »

Det virker lidt vildt at sætte attacking the overload... er det mod alle hold eller skal den sættes ned mod bedre hold?
Logged

Math9229
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Maze's - Play Like Real
« Svar #18: 15 Nov 2011, 11:35 »

Hvor skal den gemmes Peace Føler mig lidt noob Wink
Logged

Stolt fan af:

HB Køge og Tottenham <3 <3 <3

supersupp
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Maze's - Play Like Real
« Svar #19: 15 Nov 2011, 13:25 »

læg filen hvor du vil .. ingame : håndter taktik og find filen hvor du gemte den
Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Maze's - Play Like Real
« Svar #20: 15 Nov 2011, 13:50 »

Det virker lidt vildt at sætte attacking the overload... er det mod alle hold eller skal den sættes ned mod bedre hold?

Da jeg brugte den med Real Madrid havde jeg den mod alle hold.. så hvis man er bedre eller lige med holdet kan den sagtens forblive der..

Med liverpool har jeg erfaringer med at det er godt at sætte den til offensiv med lidt bedre hold..
Logged

dreamdrea
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Maze's - Play Like Real
« Svar #21: 15 Nov 2011, 17:36 »

er det meningen at spillerne skal have så lidt kreativt frihed?
Logged

dreamdrea
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Maze's - Play Like Real
« Svar #22: 15 Nov 2011, 17:38 »

og at man skal spille decideret langsomt?
Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Maze's - Play Like Real
« Svar #23: 15 Nov 2011, 21:34 »

er det meningen at spillerne skal have så lidt kreativt frihed?

De offensive spillere har højt kreativ frihed, f.eks. er OMC's kreative frihed på max!

Angriberens er dog meget lav, fordi han jo bare skal være iskold og laver kasser ikke meget andet Wink

og ja, man skal spille langsomt Wink fungere overraskende godt Opstemt
Logged

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Maze's - Play Like Real
« Svar #24: 17 Nov 2011, 16:56 »

Må sige at denne taktik er fuldstændig fantastisk. Flot arbejde du har lagt i den, og den virker.

Har spillet med 2 sæsoner med Vitesse hvor jeg brugte denne taktik, hvor jeg i begge sæson scorede 80+ mål desværre fik jeg ikke defensiven til at fungere så godt hvor jeg lukkede henholdsvis 46 og 32 mål ind i ligaen.

Særligt kontra spillet er jeg begejstret for, utroligt så mange mål der kommer. Man sidder ikke med følelsen af at man skal være bange når andre er i angreb, for man ved at med stor sandsynlighed havner bolden i kassen nede i modstanderens mål.
Logged

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Maze's - Play Like Real
« Svar #25: 17 Nov 2011, 17:53 »

Nu spiller jeg med Liverpool, og jeg er også startet ud med taktikken. Jeg har dog rettet den MEGET til hen over mine 2 første sæsoner med Liverpool, sådan jeg nu føler den fungerer perfekt for mig. Udgangspunktet er godt og ros til kreatøren, men fra min stol krævede den en del tilretninger.
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Maze's - Play Like Real
« Svar #26: 17 Nov 2011, 17:54 »

De offensive spillere har højt kreativ frihed, f.eks. er OMC's kreative frihed på max!

Angriberens er dog meget lav, fordi han jo bare skal være iskold og laver kasser ikke meget andet Wink

og ja, man skal spille langsomt Wink fungere overraskende godt Opstemt

Jeg har så haft noget større succes med at sætte kreativitet helt i top for både min angriber og mine 2 wings. Især de 2 wings skal have frie tøjler, da du har sat dem til at løbe med bolde.
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

dreamdrea
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Maze's - Play Like Real
« Svar #27: 17 Nov 2011, 18:14 »

heheh det fandt jeg ud af. det en vanvittig taktik jo Smiley
Logged

Bioand
Gæst
 
Sv: Maze's - Play Like Real
« Svar #28: 18 Nov 2011, 12:01 »

Denne taktik er helt fantastisk god.
Jeg har spillet 22 kampe med mit inter milano hold og vundet 21 og spillet en uafgjort. Jeg har ændret mentaliteten til kontrol, sat den defensive linie 2 hakker længere mod venstre og tilføjet de indstillinger som plutonium har skrevet i denne trådhttp://fmfreaks.dk/index.php?topic=31382.0. Plutonium's indstillinger har medført minimalt med skader og at mine spillere stort set er friske til hver eneste kamp, jeg har 8 spillere der har været med i 85 % eller mere af alle kampe.
Det er helt vildt så godt det har fungeret, jeg har gang i en stime, hvor der ikke er scoret mod mig, indtil videre er det 15 kampe.
Mange tak for en fantastisk taktik.
Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Maze's - Play Like Real
« Svar #29: 18 Nov 2011, 12:09 »

Denne taktik er helt fantastisk god.
Jeg har spillet 22 kampe med mit inter milano hold og vundet 21 og spillet en uafgjort. Jeg har ændret mentaliteten til kontrol, sat den defensive linie 2 hakker længere mod venstre og tilføjet de indstillinger som plutonium har skrevet i denne trådhttp://fmfreaks.dk/index.php?topic=31382.0. Plutonium's indstillinger har medført minimalt med skader og at mine spillere stort set er friske til hver eneste kamp, jeg har 8 spillere der har været med i 85 % eller mere af alle kampe.
Det er helt vildt så godt det har fungeret, jeg har gang i en stime, hvor der ikke er scoret mod mig, indtil videre er det 15 kampe.
Mange tak for en fantastisk taktik.

Ja, der kommer snart en version 2.0 hvor den er gjort lidt mindre offensiv, og med en hjørnesparks taktik i også Wink

kan være jeg skulle kigge og få implementeret  Plutonium indstillinger Wink
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010