home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  2 Brugere, 930 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 103997 gange)
ponmani
Juniorspiller
**

Sv: Brøndby IF
« Svar #360: 25 Maj 2012, 00:50 »

Efter, at have tvivlet lidt og gået rundt med tanken om, at tag over og få styr på Bif, har jeg nu valgt, at starte et forhåbentligt langt og fedt save med Brøndby.

Jeg vil få dem ud af den økonomiske og spillemæssige krise, få solgt ud af de løntunge spillere og få trænet unge som på sigt kan komme på landsholdet og videre ud til de store klubber.

Vil have et meget realistisk spil, så i starten handler det om, at komme ud af den økonomiske krise, samt give spilletid til flere unge, så jeg kan få udviklet dem til et evt. salg.

I starten vil jeg også primært handle i Skandinavien.

Jeg skal have etableret Brøndby som en fast inventar i toppen af dansk fodbold. Håber, at jeg med lidt lodtrækningsheld kan komme hele vejen i EL gruppespillet men det bliver nok svært.

Målsætningen til sæsonen er EL kval via ligaen.

Jeg vil nu gå i gang og løbene opdatere herinde.

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #361: 26 Maj 2012, 15:04 »

Jeg har aldrig fået noget i et BIF til at fungere, har ellers haft over 10 styks i FM 12 og det piner mit Gule hjerte ikke at kunne gøre det Skuffet

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #362: 26 Maj 2012, 15:21 »

Jeg har aldrig fået noget i et BIF til at fungere, har ellers haft over 10 styks i FM 12 og det piner mit Gule hjerte ikke at kunne gøre det Skuffet

Brug Westers Diablo taktik så vinder du guld!
Har et spil kørende med Vitesse intet mærkværdigt mandskab, men flækker ligaen fuldstændigt. Prøv den!

Thaurat al Shabab

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #363: 26 Maj 2012, 15:33 »

Tro mig den bruger jeg altid baer ikke i BIF Wink

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #364: 29 Maj 2012, 04:45 »

ADVARSEL: Wall of text incomming.

Jeg har startet mig et nyt save op med Brøndby, tanken var først at starte et hvor jeg var hende i februar, gå på ferie til sommeren og overtage et hold der havde ligget i bunden af ligaen, desværre var det altid kun midterplaceringer eller topplaceringer jeg kunne finde med start februar (sverige 2012 + ferie til midten af Maj).

Da jeg ikke fik dette til at fungere besluttede jeg mig for i stedet at starte fra sommeren 2011 som altid, planen blev lagt, jeg ville køre med 3 opstillinger (egentlig 4, men den 4. regner jeg ikke med at bruge før jeg finder nogle solide backs med god udholdenhed. Der er tale om en 4-5-1 med en centreret offensiv midtbane, med to offensive wingbacks. Indtil da, holder jeg mig til en 4-1-2-2-1 med en ankermand som bindeled mellem midtbane og angreb, denne blev brugt 3 gange, en 3-2 sejr over HSV i en venskabskamp, en 2-0 sejr hjemme over FCK samt en 2-1 sejr ude over FCN i min første kamp, mest brugt i denne grundet skaden i starten på Krohnen, som gjorde han ikke var kampklar. Opstilling to er en klassiker, 4-4-2, brugt i Pokalen og mod små hold. Den vigtigste er dog min 4-2-3-1, ja ja bevares, Morten Olsen kalder det en 4-3-3, men come on, der er ikke angribere nok til det i det danske land, denne bruges til stort set alle kampe, desværre kostede den også pladsen i EL gruppespillet, selvom dette ikke var et personligt mål at nå.

Mine mål ved start: Ende i top 5 første sæson.
Tjene flere penge på salg, end jeg bruger på køb (løbende mål, vil altid gerne opnå dette!).
Få Makienok til at fungere i front.

Mine indkøb:
Sebastian Svärd, fri transfer, midtbane bredde og mulig afløser til højreback.
Jimmy Nielsen, 1,400,000 fra Kansas City, købt som første keeper og rutineret ræv.

det var meningen at jeg ville satse på unge spillere, så Patrick Olsen, Frederik Holst, Kristian Andersen, Ricardo Gray, Dario Dumic og Riza Durmisi blev revet op i førsteholds truppen. Det viste sig dog at jeg havde gabt over for meget med dette, så efter at have afsluttet samarbejdet med alle klubber, skaffede Bjerregaard og jeg et samarbejde med Nordvest FC, det var et spørgsmål om enten dem, et svensk, et norsk eller et islandsk hold, og jeg mener der er mest fremtid i at mine spillere er i den danske liga for nu, da de talenter jeg har alligevel ikke er gode nok til topfodbold i de andre lande endnu, med undtagelse af Island som jeg bare ikke ser som stærke nok. Dette medførte at Gray, Andersen, Dumic og Durmisi tog turen til Nordvest FC, og efterlod mit forsvar, min midtbane og mit angreb lidt tyndt.

Derfor kom yderligere 3 spillere til, den første sidst i Juli og den sidste den 1. September.
Fredrik Semb Berge, Odd for 1,500,000
Mohamed Bangura, Apollon L. 2,750,000
Julius Wobay, Xäzär, 2,750,000

Sidstnævnte er lige nu ligaens bedste spiller, han har klaret sig fortryllende, han kom forøvrigt kun til, da jeg efter købet af Bangura besluttede mig for at droppe 4-4-2 med mindre der er tale om små hold, så for at Bangura skulle acceptere en bænkplads, spurgte jeg ham til råds om en spiller at hente, til midtbanen, og der foreslå han så Wobay, som blev købt i sidste øjeblik.

Salg:
Jan Kristiansen, 900,000 ADO Den Haag (TAK!)
Brent McGrath, 6,750,000 Watford, tror ikke på ham og syntes jeg har mere brug for de penge akut end for endnu et talent uden ben i næsen.
Mikael Nilsson, 1,800,000 Hibernian.

Wobay har derfor overtaget venstrekanten, min ideal opstilling ser derfor således ud:
Tørnes
Randrup - Goodson - Stenderup - Frederiksen
Femi - Thygesen
Rommedahl - Krohn-Dehli - Wobay
Makienok

Holdet har spillet godt, rigtigt godt faktisk, de kampe jeg har tabt har alle været med Nielsen på mål, det har kostet ham sin plads, hvilket gør jeg føler min 2. keeper er overbetalt, han får 15k om ugen, imens Tørnes trækker 8.5k, Tørnes har spillet til 7.22 i de 12(1) kampe han har spillet, hvilket lander ham på 6. pladsen over de bedst bedømte spillere i ligaen, samme liste som Wobay med 7.58 dominerer. Rommedahl ligger nr. 3 på assists listen, mens wobay og Tørnes begger ligger på en delt 2. plads over kampens spiller med hver 2 gange (1. pladsen er delt af Ken Fagerberg, Lasse Nielsen, Lasse Kryger og Nicklas Helenius.

mine fokuspunkter: Jeg tror ikke på jeg kan holde på Krohn-Dehli ret meget længere, jeg fik forlænget med ham, frem til 2015, hvor jeg fik forhøjet hans frikøbsklausul til 60,000,000, desværre trækker han nu 97,500 om ugen i løn, dog sparer jeg penge ved ikke at skulle betale pr. kamp for ham, han får nu kun 5,000 for mål scoret, samt han skal have 1 million så frem han scorer 15 mål i sæsonen (lige nu er han på 5) samt 250,000 for en plads på årets hold. Ved tab af krohnen som lurer tungt, med hold som Sunderland, Wolfsburg og Hoffenheim konstant i nakken, har jeg skrevet kontrakt med Andreas Laudrup, til den dyre sum af 9 millioner, fordelt over 4 år. han skal dog kun have 12,500 om ugen i løn samt 4k for mål scoret. Bernburg har gjort nogle gode indhob som har skaffet ham en aftale med Bielefeld, hvortil han skifter 1. Januar 2012, for 3,750,000 hvilket jeg glæder mig meget til.

Jeg er derfor på udkig efter 2 nye backspillere, og sætter samtidigt svagt jagten ind på en ny central spiller, som kan spille tovejs bold på midtbanen, jeg tror og håber på at Thygesen kan rykkes op på Krohn Dehlis plads og Mike Jensen kan tage felt til felt rollen på midtbanen, mens at Laudrup ligger sig på bænken og laver indhop i begge sider af banen.

Planen er at lade Frederiksens kontrakt udløbe til sommer, for så at bruge Durmisi som backup for en ny venstreback, jeg har lidt kig på Brian Hamalainen, som virker til at være det mest realistiske bud på en ny Brøndby mand lige nu.

Min ligatabel:
1. Aab 38 pts (35/17/+18)
2. BIF 37 pts (35/20/+15)
3. FCN 31 pts (33/23/+10)
4. AGF 31 pts (26/26/0)
5. OB 30 pts (23/21/+2)
6. SIF 29 pts (29/24/+5)
7. ACH 29 pts (27/25/+2)
8. FCK 27 pts (26/22/+4)
9. FCM 24 pts (29/26/+3)
10. SønderjyskE 21 pts (25/34/-9)
11. Lyngby 17 pts (23/32/-9)
12. HB Køge 5 pts (11/52/-41)

Jeg er mest overrasket over FCK, men ikke pga. deres placering, den har de egentlig fortjent med det spil de har leveret, men overraskelsen kom af at CV blev fyret her før 19. spillerunde, og de så har ansat en manager som jeg selv er meget imponeret over. Det drejer sig om den nu tidligere FC Porto manager, tidligere træner for Inter, talentspejder for FC Porto og Chelsea samt kortvarrigt manager for Chelsea, som den 28. November 2011 skrev under på at blive ny manager for FCK. André Villas-Boas. Jeg må indrømme han skræmmer mig lidt, en fandens dygtig mental træner og fantastisk offensivt orienteret.

Jeg tager gerne imod forslag til mine backs, skal nævnes at jeg har rygter sivende over hovedet omkring et konsortium som vil overtage mit hold, der er sågar kommet et transferforbud for 9 dage siden, så jeg håber på en snarlig afklaring, inden vinterens transfervindue, hvis jeg da beholder mit job. Min målsætning var europæisk bold, så en 2. plads må vel siges at være godkendt. Truslen hedder at Michael Laudrup eller Sven-Göran Eriksson skulle overtage mit job :/. Jeg har 60,000 til lønninger samt 6 millioner til indkøb af mine nye backs, samt eventuelt hvad der trækkes på Krohnen, ville dog helst undgå at sælge ham, til efter sommeren således det salg kan bruges til at modregne nye indkøb der, da jeg frygter for et indsnævret budget til den tid - med mindre dette konsortium faktisk får lov at overtage holdet og lader mig blive.

Edit: Glemte den detalje at jeg i et lille 2 ugers skadeshelvede hvor jeg manglede Krohnen, Femi, Stenderup, Makienok og Bangura mødte FCM 2 gange og tabte begge, den ene desværre i pokalen. Så der er kun liga guld tilbage at spille for!
« Seneste Redigering: 29 Maj 2012, 04:50 af BelthazorDK » Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Tomaten
Juniorspiller
**

« Svar #365: 31 Maj 2012, 21:23 »

Nogen der har gode erfaringer med Langerman i Brøndbytrøjen?

blomvikings
Manager

« Svar #366: 01 Jun 2012, 08:19 »

Nogen der har gode erfaringer med Langerman i Brøndbytrøjen?

Nope, men han præsterer altid godt for Silkeborg.

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #367: 13 Jun 2012, 11:48 »

Så er jeg startet med Projekt Brøndby, for gud ved hvilken gang, men denne gang bliver anerledes, da jeg har besluttet udelukkende at bruge egne spillere, hvilket vil sige at de eneste der må hentes til klubben udefra er personale. Så alle penge går til at forbedre økonomien og talent/trænings afdelingen, så jeg på et tidspunkt kan vinde mesterskabet, med spillere som udelukkende er skabt i min egen klub Smiley

sebbe
Reserveholdsspiller

« Svar #368: 23 Jun 2012, 20:21 »

Så er jeg også startet med Brøndby IF. På det seneste har jeg haft nogle lidt kedelige saves, men jeg håber at mit Brøndby save kan lave om på det. Umiddelbart er det startet godt da jeg lige har slået Schalke ud i fjerde kvalrunde til Europa League, hvilket betyder at jeg kommer med i gruppespillet. Jeg vandt på reglen om udebanemål, hvor Bernburg scorede til 3-3 samlet, tabte 2-3 ude og vandt 1-0 hjemme.
Ligger i øvrigt nummer 3 i ligaen, efter Horsens og f*ck.

maUnit
Reserveholdsspiller

« Svar #369: 23 Jun 2012, 20:49 »

Så er jeg også startet med Brøndby IF. På det seneste har jeg haft nogle lidt kedelige saves, men jeg håber at mit Brøndby save kan lave om på det. Umiddelbart er det startet godt da jeg lige har slået Schalke ud i fjerde kvalrunde til Europa League, hvilket betyder at jeg kommer med i gruppespillet. Jeg vandt på reglen om udebanemål, hvor Bernburg scorede til 3-3 samlet, tabte 2-3 ude og vandt 1-0 hjemme.
Ligger i øvrigt nummer 3 i ligaen, efter Horsens og f*ck.

Hvis du mangler en god venstre back, så kan jeg varmt anbefale brian hamalainen..... han gjorte det helt fantastisk for mig, han var fast mand i 8 sæsoner Smiley

sebbe
Reserveholdsspiller

« Svar #370: 23 Jun 2012, 21:02 »

Hvis du mangler en god venstre back, så kan jeg varmt anbefale brian hamalainen..... han gjorte det helt fantastisk for mig, han var fast mand i 8 sæsoner Smiley
Jeg har lige spejdet Hamalainen og hans potentiale er bestemt ikke dårligt. Eftersom han lige er skiftet kan jeg næppe få ham nu her. Jeg vil i stedet følge ham nøje og se hvad der sker. Det skal dog lige siges, at jeg allerede har skrevet kontrakt med en venstreback i form af Marco Calderoni fra Grosseto. Jeg har også købt Hæstad, så pengene er få for øjeblikket. Har du eventuelt en angriber til billige penge, som er et must? Sidst jeg var Brøndby købte jeg Cyriac Gohi Bi med stor succes, men vil gerne prøve noget andet den her gang.

Quixotry
Førsteholdsspiller

« Svar #371: 23 Jun 2012, 21:09 »

Jeg har lige spejdet Hamalainen og hans potentiale er bestemt ikke dårligt. Eftersom han lige er skiftet kan jeg næppe få ham nu her. Jeg vil i stedet følge ham nøje og se hvad der sker. Det skal dog lige siges, at jeg allerede har skrevet kontrakt med en venstreback i form af Marco Calderoni fra Grosseto. Jeg har også købt Hæstad, så pengene er få for øjeblikket. Har du eventuelt en angriber til billige penge, som er et must? Sidst jeg var Brøndby købte jeg Cyriac Gohi Bi med stor succes, men vil gerne prøve noget andet den her gang.
Pablo Mouche. Den mand bomber!

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

maUnit
Reserveholdsspiller

« Svar #372: 23 Jun 2012, 21:17 »

Jeg købte faktisk Jude fra FCM, super hurtig Smiley
Også fandt jeg en stor stærk angriber: Momodou Ceesay fra Zilina, han var helt vild..... i hans anden sæson lavede han 30 mål i 30 kampe..... blev senere solgt for 60 mio.

sebbe
Reserveholdsspiller

« Svar #373: 24 Jun 2012, 16:30 »

Jeg har også haft et kig på Pablo Mouche, som du nævner MarkAndersen. Har desværre ikke økonomien til at hente ham endnu, men der er helt sikkert potentiale i ham.
Jeg har også lige scoutet Momodou Ceesay og han ser heller ikke dårlig ud. Tror desværre heller ikke at jeg kan hente ham lige nu, pengene er få eftersom jeg valgte at forstærke midtbanen forinden.

sebbe
Reserveholdsspiller

« Svar #374: 25 Jun 2012, 00:20 »

Jeg er halvvejs igennem første sæson nu og ligger pt nummer 4 i ligaen, hvilket er en smule skuffende. Dog kun et enkelt point fra anden pladsen. I EL har jeg spillet over alle forventninger og har faktisk kvalificeret mig til knockout faserne. Jeg havnede i gruppe med PSV, Besiktas og Stade Rennais og fik i alt 12 point hvilket var nok til en første plads. Smiley

Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 30 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010