home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 349 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Kategori: Månedens mål
| | | |-+  Månedens mål - intro
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Månedens mål - intro  (Læst 8712 gange)
Chicharito
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Månedens mål - intro
« : 31 Okt 2011, 23:31 »



Så er det blevet tid til at skrue gevaldigt op for træningsmængden i FM12! Der skal nemlig trænes både afslutninger, indlæg, teknik, samspil og meget mere til hudløshed, for så har du chancen for at vinde i vores nye konkurrence her på FmFreaks.dk!

Her efter release af FM12 har vi nemlig besluttet at søsætte en ny konkurrence, som vil køre hver måned helt frem til release af FM13. Hver måned det næste år vil vi altså kåre det bedste mål uploadet af jer brugere.

Så har Rooney lige sakset bolden op i hjørnet i et lokalderby? Har Ronaldo lige driblet fra midten og endt med at score med et hælspark? Har dit Barcelona-hold lige i vanlig stil kørt modstanderen rundt og endt med at score i et tomt mål? Eller er det din midtbanestjerne fra Døllefjelde-Musse, der lige har hamret bolden op i krogen fra 40 meter? - Så er det med at få gemt målet i en fart!

Alt du skal gøre er at skrive et indlæg i tråden tilhørende den måned vi befinder os i. I indlægget poster du youtube-linket til dit mål (du kan også bruge vores youtube-funktion, se mere her. Du er velkommen til at skrive en lille forklaring/historie til dit mål, men alt vi skal bruge er altså linket. Hver bruger kan max uploade én video om måneden, og målet skal desuden være scoret af dit eget hold.

Hver måned vil der blandt de uploadede videoer blive fundet en Top3, som vil blive præmieret således:
1. pladsen: 150.000 freak$ + et lod i konkurrencen om FM13
2. pladsen: 100.000 freak$
3. pladsen: 50.000 freak$

Vinderen får altså ikke blot udbetalt 150.000 freak$. Han får også et lod i konkurrencen, når vi kort forinden release af FM13 vil trække lod om ét stk. FM13 blandt de 12 månedlige vindere. Det er naturligvis muligt at få flere lodder i konkurrencen, hvis man ender som vinder i mere end én måned.

God fornøjelse!
« Seneste Redigering: 08 Nov 2011, 20:25 af Chicharito » Logged

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Månedens mål - intro
« Svar #1: 01 Nov 2011, 08:50 »

Det er vel kun ét enkelt mål man må uploade?Smiley
Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Chicharito
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Månedens mål - intro
« Svar #2: 01 Nov 2011, 16:43 »

Jeps:

Hver bruger kan max uploade én video om måneden, og målet skal desuden være scoret af dit eget hold.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Månedens mål - intro
« Svar #3: 01 Nov 2011, 20:48 »

Først og fremmest en super fed konkurrence ! Specielt fordi man rent faktisk har muligheden for vinde det næste eksemplar af FM   Thumbs Up

Men hvilke kriterier vælger i det bedste mål ud fra...? Bedømmer i anderledes i forhold til om man er United eller Døllefjelde-musse og/eller i forhold til modstanderen, og har kampens betydning noget at skulle have sagt? Altså en træningskamp kontra Champions League finalen f.eks.

Smiley
Logged

Chicharito
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Månedens mål - intro
« Svar #4: 01 Nov 2011, 21:45 »

Det er ikke sådan at der i baglokalerne foreligger en facitliste, som siger at et langskudsmål fx. er bedre end et frisparksmål eller noget i den stil. Vi kigger hver især målene igennem og det vil derfor også være forskelligt fra person til person, hvad man lige vægter, så det er svært at svare helt konkret på.

For mig personligt har kampens betydning bestemt noget at sige, og det er desuden klart at spillernes færdigheder også spiller ind på, hvor gode mål de vil være i stand til at score. Dermed også sagt at det teoretisk set burde være "lettere" at score et godt mål med United end det vil være med Døllefjelde-Musse etc Wink
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Månedens mål - intro
« Svar #5: 02 Nov 2011, 16:19 »

Det er ikke sådan at der i baglokalerne foreligger en facitliste, som siger at et langskudsmål fx. er bedre end et frisparksmål eller noget i den stil. Vi kigger hver især målene igennem og det vil derfor også være forskelligt fra person til person, hvad man lige vægter, så det er svært at svare helt konkret på.

For mig personligt har kampens betydning bestemt noget at sige, og det er desuden klart at spillernes færdigheder også spiller ind på, hvor gode mål de vil være i stand til at score. Dermed også sagt at det teoretisk set burde være "lettere" at score et godt mål med United end det vil være med Døllefjelde-Musse etc Wink

Lyder godt, for det var præcis det jeg også ville frem til. Så det er godt at hører, at i har gjort jer de samme overvejelser   Wink
Logged

barca4ever2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Månedens mål - intro
« Svar #6: 02 Nov 2011, 16:37 »

Men det må vel så også teoretisk set være lettere at score et godt mål mod et dårligere hold(Dølle's modstandere) og tilsvarende svære at score mod et bedre hold(United's modstandere)  Rullende Øjne Så udligner det sig ikke meget godt?  Smiley
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Månedens mål - intro
« Svar #7: 02 Nov 2011, 16:44 »

Men det må vel så også teoretisk set være lettere at score et godt mål mod et dårligere hold(Dølle's modstandere) og tilsvarende svære at score mod et bedre hold(United's modstandere)  Rullende Øjne Så udligner det sig ikke meget godt?  Smiley

Ikke nødvendigvis.. Lampard sparker f.eks. ikke bedre til en bold forbi han møder Blackpool fremfor Manchester United.. Men det er klart at United vil dække bedre op, og presse mere, men de mål der bliver scoret i PL, Bundesligaen, La Liga osv. vil med stor garanti altid se langt bedre ud end dem der bliver scoret i den danske 2. division.
Logged

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Månedens mål - intro
« Svar #8: 03 Nov 2011, 11:54 »

Jeg har lige et lille spørgsmål: Må man gerne uploade et mål, der er blevet scoret i en tidligere måned?
For eksempel har en af mine spillere lige scoret en kasse, jeg finder fantastisk, og derfor gerne vil uploade inden jeg glemmer alt om det. Det er dog så tidligt på måneden, at det let kan hænde, at mit hold senere laver et endnu bedre mål. Nu er reglerne jo sådan, at der kun kan uploades et mål om måneden, og derfor vil det ikke kunne deltage i november-udgaven af challengen - men har jeg så lov til at smide det op i tråden for december, selvom det bliver scoret allerede i november?
Logged

Chicharito
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Månedens mål - intro
« Svar #9: 06 Nov 2011, 16:06 »

Nu hedder konkurrencen jo "Månedens mål", og derfor skal målet også være scoret i den måned som man lægger det op i (dog må mål fra oktober gerne deltage her i november fordi der i oktober kun var 10 dage at spille i og derfor var der ikke en konkurrencen tilhørende oktober).

Men du kan roligt uploade dit mål nu. Hvis du scorer et bedre senere på måneden, så kan du bare gå ind og ændre dit indlæg til den tid. Bordet fanger først når måneden udløber Smiley
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Månedens mål - intro
« Svar #10: 22 Nov 2011, 07:27 »

Sikkert ikke det rigtige sted at skrive dette, men jeg syntes at det er en skam at 9 ud af 10 mål i denne konkurrence er langskud fra distancen. Syntes det ville være fedt, hvis der kom nogle lækre sammenspil, eller spillere der afbribler et halvt hold selv, eller andet der ikke "bare" er et skud fra distancen, da det desværre ser ud til at ske lidt for ofte i FM. - Også selvom det ser godt ud.   Wink

Men det er måske bare min holdning?
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Månedens mål - intro
« Svar #11: 22 Nov 2011, 10:27 »

Sikkert ikke det rigtige sted at skrive dette, men jeg syntes at det er en skam at 9 ud af 10 mål i denne konkurrence er langskud fra distancen. Syntes det ville være fedt, hvis der kom nogle lækre sammenspil, eller spillere der afbribler et halvt hold selv, eller andet der ikke "bare" er et skud fra distancen, da det desværre ser ud til at ske lidt for ofte i FM. - Også selvom det ser godt ud.   Wink

Men det er måske bare min holdning?

Så tror jeg da lige jeg skal uploade nogle af de mål Rondon har lavet for mig Smiley
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Månedens mål - intro
« Svar #12: 03 Dec 2011, 09:41 »

Sikkert ikke det rigtige sted at skrive dette, men jeg syntes at det er en skam at 9 ud af 10 mål i denne konkurrence er langskud fra distancen. Syntes det ville være fedt, hvis der kom nogle lækre sammenspil, eller spillere der afbribler et halvt hold selv, eller andet der ikke "bare" er et skud fra distancen, da det desværre ser ud til at ske lidt for ofte i FM. - Også selvom det ser godt ud.   Wink

Men det er måske bare min holdning?

Jeg tror problemet er, at specielt dribleturene i manager simpelthen er for kedelige, de løber jo bare og der er ingen finter som sådan... Derfor kommer de til at se meget kedelige ud i forhold til lanskudsmålene. Men nogle flere gennemspillede mål er måske en mulighed? Smiley

Og hvor bliver afgørelsen postet? Smiley
Logged

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Månedens mål - intro
« Svar #13: 03 Dec 2011, 11:09 »

Jeg tror problemet er, at specielt dribleturene i manager simpelthen er for kedelige, de løber jo bare og der er ingen finter som sådan... Derfor kommer de til at se meget kedelige ud i forhold til lanskudsmålene. Men nogle flere gennemspillede mål er måske en mulighed? Smiley

Og hvor bliver afgørelsen postet? Smiley

Det kommer som en nyhed, når udvælgelsen er sket, sammen med de øvrige awards
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Månedens mål - intro
« Svar #14: 08 Okt 2012, 22:37 »

Hvordan gemmer jeg et mål??
Eller hvor kan det findes efter det er optaget?? Spiller på en mac?
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010