home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1064 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Forbedringer til FmFreaks.dk
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 95 96 [97] 98 99 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Forbedringer til FmFreaks.dk  (Læst 229999 gange)
Lavezzi
Gæst

Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #1440: 14 Mar 2011, 16:45 »

3.v evaB
Gæst

« Svar #1441: 16 Mar 2011, 14:41 »

Jeg ved.
...ingenting

"Spillersøgning og -erfaring
Her kan du udveksle erfaring om spillere og søge hjælp til køb/salg"
Er der ikke mulighed for mere klare linjer, omkring dette sub-forum?
For den lægger op til, at man kan oprette tråde til bestemte spillere, men der bliver slået ned på folk der gør det.
Så det ville være rigtigt super med rene linjer, for - som Wozzy siger - rene linjer dét vigtigt.

Erzael
Manager

« Svar #1442: 16 Mar 2011, 15:39 »

Ved ikke om det er blevet nævnt tidligere - i så fald kan jeg ikke huske det - men ville foreslå, at man i stedet for "XXXX antal brugere er online - Bjarke er det nyeste medlem" osv., som står oppe i hjørnet, så kunne poste de nyeste guides/artikler. For det er altså ikke meget opmærksomhed disse får, udover den periode hvor de ligger på forsiden.

Så at fremhæve dem mere deroppe ville IMO være mere relevant end hvor mange brugere der er på siden Thumbs Up

Guldbrand
Blogmester

« Svar #1443: 16 Mar 2011, 16:41 »

Ved ikke om det er blevet nævnt tidligere - i så fald kan jeg ikke huske det - men ville foreslå, at man i stedet for "XXXX antal brugere er online - Bjarke er det nyeste medlem" osv., som står oppe i hjørnet, så kunne poste de nyeste guides/artikler. For det er altså ikke meget opmærksomhed disse får, udover den periode hvor de ligger på forsiden.

Så at fremhæve dem mere deroppe ville IMO være mere relevant end hvor mange brugere der er på siden Thumbs Up

Helt enig, enten det eller rent faktisk at oprette en tråd sideløbende med, så folk også har bedre mulighed for at kommenter og diskutere artiklen...

Swizz CataR
Manager

« Svar #1444: 16 Mar 2011, 22:36 »

Det er en god ide Erzael/Guldbrand, som jeg også mener der har været diskuteret tidligere. Jeg kan dog ikke forestille mig, at det er noget der vil blive gjort noget ved, inden en ny version af siden kommer op at køre Smiley

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

3.v evaB
Gæst

« Svar #1445: 17 Mar 2011, 02:03 »

...ingenting

"Spillersøgning og -erfaring
Her kan du udveksle erfaring om spillere og søge hjælp til køb/salg"
Er der ikke mulighed for mere klare linjer, omkring dette sub-forum?
For den lægger op til, at man kan oprette tråde til bestemte spillere, men der bliver slået ned på folk der gør det.
Så det ville være rigtigt super med rene linjer, for - som Wozzy siger - rene linjer dét vigtigt.
Ikke at jeg ikke sætter pris på at blive overset/ignoreret, men det er nu for jeres egen skyld.
Man skulle jo nødigt sætte jeres meget glimrende mods på overarbejde, når det nu kan forhindres.

Swizz CataR
Manager

« Svar #1446: 17 Mar 2011, 10:53 »

@Bave:

Jeg beklager at du er blevet overset, men som skribent mener jeg ikke, at jeg kan tage stilling til dette. Men jeg har bragt det med i baglokalerne, så du vil sikkert snart få et svar Wink

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #1447: 21 Mar 2011, 09:47 »

Jeg tænkte egentligt på, om man ikke inde i Idéfabrikken kunne lave en tråd, hvori man kan få overblik over alle de forskellige udfordringer og downloads der er derinde. Det ville være super med et lille overblik. Smiley

If you can't join them, beat them.

Swizz CataR
Manager

« Svar #1448: 21 Mar 2011, 11:56 »

Det kunne man godt Smiley Men tænker du her på udfordringer, altså databaser, eller hvad tænker du på?

Spørgsmålet er, om ikke det vil blive dobbeltarbejde, idet alle sidens minigames ligger i én mappe i downloadsektionen Smiley

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #1449: 21 Mar 2011, 12:05 »

Jeg tænker ikke på de udfordringer der ligger under minigames, men alle de forskellige downloads folk har lavet. Her tænker jeg på ting som AG København downloadet, spil ned til serie 3, holdet skifter ejermand osv. Smiley

If you can't join them, beat them.

Swizz CataR
Manager

« Svar #1450: 21 Mar 2011, 17:42 »

Det kan man sagtens lave. Men det kan I som brugere jo også selv lave Smiley Dermed på ingen måde sagt, at jeg eller andre ikke vil lave det, men I har selv muligheden i hvert fald Smiley

Erzael
Manager

« Svar #1451: 21 Mar 2011, 21:48 »

Ligesom det er set før, så burde i lave endnu en blogoptakt, hvor i interviewet nogle af deltagerne. Det kunne også udforme sig i underholdende læsning Wink

Swizz CataR
Manager

« Svar #1452: 21 Mar 2011, 22:02 »

Nu må vi se hvad det bliver til Smiley Men det kunne helt sikkert være en idé Smiley Godt forslag.

Vinokourov
Manager

« Svar #1453: 22 Mar 2011, 07:28 »

Jeg ved ikke, om dette som sådan er et forslag til en forbedring, men kan de afstemningsansvarli ge for guds skyld ikke droppe de useriøse svarmuligheder?

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Ariana Grande
Manager

« Svar #1454: 22 Mar 2011, 08:42 »

Jeg ved ikke, om dette som sådan er et forslag til en forbedring, men kan de afstemningsansvarli ge for guds skyld ikke droppe de useriøse svarmuligheder?

Hvorfor dog det?

Sider: 1 ... 95 96 [97] 98 99 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010