home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 788 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Forbedringer til FmFreaks.dk
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 77 78 [79] 80 81 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Forbedringer til FmFreaks.dk  (Læst 229938 gange)
Ariana Grande
Manager

Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #1170: 02 Dec 2010, 21:23 »

Kan vi ikke få blogs til at stå der hvor der står hvor mange der er online? Ligesom det var under blogkonkurrancen?
Jeg er personligt ligeglad med hvor mange der er online og hvem fanden den nyeste bruger er, jeg ser hellere at man har et sted, hvor blogs vil stå fremme i længere tid.
Jeg er fuldstændig enig med dig! Jeg er også personligt helt ligeglad med hvem der er den nyeste bruger og hvor mange der er online. Så vil jeg hellere have at blogsne(?) bliver lidt længere fremme. Når der nu er mange bruger på siden så bliver der jo skrevet sindsygt meget i forummet og hvis man laver en update til sin blog imens kan den hurtigt blive glemt pga. alt det andet som sker i forummet. Dårligt argument måske men er alt for træt til at tænkte lige nu crazy.

Enig med TheX!

er det noget i kigger på, eller er det helt udelukket eller hvordan står det til? Tunge

V-4-E
Førsteholdsspiller

« Svar #1171: 02 Dec 2010, 21:30 »

Vil også erklære mig enig her. Blogs er noget af det, der virkelig fastholder aktiviteten her på freaks, og må da personligt indrømme, at det ikke er alle de blogs jeg følger, der bliver tjekket, hvis de ikke er i top-10 på forsiden.

Swizz CataR
Manager

« Svar #1172: 02 Dec 2010, 21:46 »

Nu er dette blot et svar (skud:T) fra hoften, men altså, pt. er det ikke noget jeg tror der bliver arbejdet på. Dermed ikke sagt at det ikke vil blive det.
Jeg er på sin vis enig med jer, men som crewmedlem, er det eneste jeg eller andre kan gøre, at give beskeden videre til dem der programmerer siden, det vil sige Acido Smiley

Jeg vil lave en forespørgsel med de andre, og evt. videre til Acido Wink

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Ariana Grande
Manager

« Svar #1173: 02 Dec 2010, 21:48 »

Nu er dette blot et svar (skud:T) fra hoften, men altså, pt. er det ikke noget jeg tror der bliver arbejdet på. Dermed ikke sagt at det ikke vil blive det.
Jeg er på sin vis enig med jer, men som crewmedlem, er det eneste jeg eller andre kan gøre, at give beskeden videre til dem der programmerer siden, det vil sige Acido Smiley

Jeg vil lave en forespørgsel med de andre, og evt. videre til Acido Wink

Det var sådanset også bare den bekræftelse jeg gerne vil have.

Selvfølgelig ved i det ikke bare sådan her og nu. Men nu var det altså den 11 November jeg forespurgte det første gang og hvad jeg kan forstå på dig så er forespørgelsen faktisk ikke kommet nogle steder før nu, hvor du fører den videre?

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #1174: 02 Dec 2010, 23:04 »

Uenig. Er fuldstændig ligeglad med Blogs. Læser dem ikke. Synes derimod, det er ok at se hvor mange og hvem der er online.

Erzael
Manager

« Svar #1175: 02 Dec 2010, 23:10 »

Hopper også på blog bølgen - meget mere brugbart Wink

Enged
Gæst

« Svar #1176: 02 Dec 2010, 23:14 »

Man kan jo også bare klikke på 'forum' og så blogs, så er der en masse. Wink Det andet er jo 100% ren og skær dovenskab som kun ses hos den danske teenager.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #1177: 02 Dec 2010, 23:19 »

Som du dog kan sige det ..
Enig med ham Geden der.. Er maks ligeglad med blogs løsning på jeres problem er jo ret nem som Geden skriver..
Det vil jo altid være en smagssag om det er man er til det ene eller det andet såå tror aldrig folk bliver enige.. Synes bare man skal lade det være som det er..

Men som jeg vidst nok tidl. har skrevet her i tråden så synes jeg FmF skal til at opdatere designet.. Det her design har været der så længe jeg kan huske tilbage og det er ved at være ret kedeligt at se på.. Må man gerne lige fikse gerne nogle gladere farver fremfor grå og en blanding af grå og blå.. Det ser lidt trist ud .. Nyt design - JA tak Smiley

Drillo
Gæst

« Svar #1178: 02 Dec 2010, 23:26 »

angående designet har jeg kun en ting at sige.

if it ain't broke don't fix it

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #1179: 02 Dec 2010, 23:29 »

Nederen tankegang at ha ..
Man ska da altid søge at optimere det man har .. Synes jeg i hvert fald kan godt være det man har nu er tåleligt men hvorfor ikke hige efter at gøre det bedre ??

søgaard
Gæst

« Svar #1180: 02 Dec 2010, 23:39 »

Som blogger kan jeg sagtens følge folk, som gerne vil have blogs skal have deres eget sted at stå på siden. Til dels fordi de er en stor del af siden, men også fordi man som blogger bliver så irriteret, når ens blog forsvinder fra seneste aktive emner blot tre minutter efter man har smidt en update op.
Dog har den nuværende form en mening, da nye brugere og brugere, som har brug for hjælp og vil kontakte en fra crewet, ikke har andre muligheder for at se hvilke crewmedlemmer der er online end de to lister, som findes vha. den boks, som I gerne ser ændret.

Omkring nyt design af siden, så ligger de planer stadig lidt langt ude i fremtiden. Man skal bruge en programmør med tid og Acido har ikke vildt meget tid og hvis vi skal ud at købe en programmør til at lave siden, så vil det koste knapper. Jeg er dog sikker på at hvis Sune vandt 20 millioner i Lotto, så skulle vi nok få det lavet, men som landet ligger på nuværende tidspunkt, så er udsigterne lidt lange. Jeg synes dog heller ikke, at siden på nogen måde er forældet. Man kan selvfølgelig godt se, at den ikke er lavet i går, men der findes meget værre sider og så længe, at farverne er forholdsvis neutrale, så gør det ikke mig noget, at siden ser sådan ud.

Ariana Grande
Manager

« Svar #1181: 02 Dec 2010, 23:44 »

Som blogger kan jeg sagtens følge folk, som gerne vil have blogs skal have deres eget sted at stå på siden. Til dels fordi de er en stor del af siden, men også fordi man som blogger bliver så irriteret, når ens blog forsvinder fra seneste aktive emner blot tre minutter efter man har smidt en update op.
Dog har den nuværende form en mening, da nye brugere og brugere, som har brug for hjælp og vil kontakte en fra crewet, ikke har andre muligheder for at se hvilke crewmedlemmer der er online end de to lister, som findes vha. den boks, som I gerne ser ændret.

Der kan jeg så også godt følge dig.
Men synes blogs uanset hvad skal have en plads øverst eller i hvert flad for sig selv både fordi det er en stor del af siden, men også fordi som du selv siger, man bliver nemlig lidt irriteret/ærgelig når den forsvinder fra senest aktive emner med det samme næsten.

Ariana Grande
Manager

« Svar #1182: 06 Dec 2010, 18:55 »

Gør et eller andet ved de der FIFA tråde. Smid dem ned i børnehaven, eller opret et forum der hedder FIFA og smid det ned i børnehaven. Vi bliver jo spammet synder sammen af dem...

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1183: 07 Dec 2010, 01:06 »

Siden kunne helt klart godt bruge et nyt design! Og hvis jeg havde evnerne til det, så ville jeg da med glæde smide lidt tid af til det - alene pga. at FmF er så seje, men desværre for jer magter jeg knapt nok frontpage.. Man burde måske tænke i nye baner... Smid en masser reklamer ind på siden, gem pengene og skrab sammen til at en rigtig programmør kan lave en ny side der er perfekt. Og så lad være med at have alle reklamerne på den nye side - så er det problem løst! Opstemt

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #1184: 07 Dec 2010, 01:07 »

Gør et eller andet ved de der FIFA tråde. Smid dem ned i børnehaven, eller opret et forum der hedder FIFA og smid det ned i børnehaven. Vi bliver jo spammet synder sammen af dem...

Enig de tager overhånd vi må kigge på det.

Sider: 1 ... 77 78 [79] 80 81 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010