home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  1 Bruger, 813 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Forbedringer til FmFreaks.dk
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Forbedringer til FmFreaks.dk  (Læst 228965 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #750: 10 Jul 2008, 17:31 »

TdF vil selvfølgelig ikke blive fjernet fra "seneste aktive emner", da det er en stor begivenhed som mange brugere følger, og det optager trods alt ikke ret meget af forumoversigten. Vi gjorde det med blogkonkurrencen fordi at der var så utroligt mange i gang, og der hele tiden kom opdateringer og kommentarer. Det er ikke nær samme niveau med blogkonkurrencen.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

stimo92
Gæst

« Svar #751: 10 Jul 2008, 17:33 »

selvfølgelig skal TdF ikke fjernes. Det forsvinder jo automatisk når touren slutter, for så gider folk ikke kommentere det mere.

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #752: 21 Jul 2008, 15:24 »

Jeg har en idé som jeg selv har gået lidt med på det sidste. Kan godt være den er helt åndssvag, eller om det har været på tale.

Men for mig er der på FMfreaks en masse emner som slet ikke siger mig noget, grafik, blogs osv. ikke at jeg aldrig kigger derinde, men det er ikke emner jeg særlig ofte er inde og læse om. Derimod er jeg glad for de emner med diskussioner eller andre seriøse ting, ikke for at tage noget af seriøsiteten fra de ovennævnte emner.

Min idé går så ud på om man ikke kunne få lavet en brugerdefineret "Senest aktive emner" hvis i forstår? Hvor at man i den boks i "senest aktive emner" selv kunne vælge hvilke emner man ville modtage fra. Så man kunne undlade at der på f.eks. min side var 4 fra blogsiden og 3 fra Designerfreaks..

Kan godt være det er for kompliceret eller fuldstændig åndssvagt?  Smiley

EDIT: Kan se efter at have bladret én side tilbage, at noget lignende har været debatteret  Tunge
« Seneste Redigering: 21 Jul 2008, 15:30 af DimmaJr » Logged

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #753: 21 Jul 2008, 15:30 »

Jeg har en idé som jeg selv har gået lidt med på det sidste. Kan godt være den er helt åndssvag, eller om det har været på tale.

Men for mig er der på FMfreaks en masse emner som slet ikke siger mig noget, grafik, blogs osv. ikke at jeg aldrig kigger derinde, men det er ikke emner jeg særlig ofte er inde og læse om. Derimod er jeg glad for de emner med diskussioner eller andre seriøse ting, ikke for at tage noget af seriøsiteten fra de ovennævnte emner.

Min idé går så ud på om man ikke kunne få lavet en brugerdefineret "Senest aktive emner" hvis i forstår? Hvor at man i den boks i "senest aktive emner" selv kunne vælge hvilke emner man ville modtage fra. Så man kunne undlade at der på f.eks. min side var 4 fra blogsiden og 3 fra Designerfreaks..

Kan godt være det er for kompliceret eller fuldstændig åndssvagt?  Smiley

Ideen er meget god, men desværre har vores programør, Acido ikke så meget tid, og vi har opgaver der står i kø foran denne, som vi priotere højere.
Desuden ved jeg ikke, hvor kompliceret dette er, men er da helt sikkert noget vi kan tage med i overvejelserne, men som sagt ikke noget du skal regne med er ændret inde for den nærmeste fremtid Smiley

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Dalle75
Førsteholdsspiller

« Svar #754: 21 Jul 2008, 15:31 »

Det er sikkert blevet nævnt tidligere, men gider ikke lige at bladre 49 sider igennem Wink
Det ville være fedt med en personlig side, hvor man kunne tilføje sine yndlings tråde (blogs og normale tråde), så man hurtigt og nemt kunne klikke ind på den blog man følger med i osv.

Hamrer løs på "Enig"-knappen Tunge

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

dasmessi
Gæst

« Svar #755: 21 Jul 2008, 15:32 »

Indlægstælleren tilbage ville være godt.

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #756: 21 Jul 2008, 15:33 »

Enig.

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #757: 21 Jul 2008, 15:33 »

Nej det ville det ikke. Og det skal du ikke regne med den kommer!

Fordi, så begynder brugere, som dig, igen at brokke sig over "I går havde jeg 366 indlæg i dag har jeg 2" eller sådan noget.

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

dasmessi
Gæst

« Svar #758: 21 Jul 2008, 15:34 »

Fordi, så begynder brugere, som dig, igen at brokke sig over "I går havde jeg 366 indlæg i dag har jeg 2" eller sådan noget.
OK.

sheriffen87
Landsholdsspiller

« Svar #759: 21 Jul 2008, 15:34 »

Nu taler jeg bare for mig selv, men det er en total ligegyldig ting i min verden. Man kan have én bruger der har lavet 2000 indlæg hvoraf de 100 indlæg har været brugbare, og så kan der være en anden bruger som har lavet 300 indlæg hvor de 250 har været brugbare.

Men det er jo bare min mening  Smiley

Bave
Gæst

« Svar #760: 21 Jul 2008, 15:37 »

Jeg er også lidt ligeglad med det men synes det ser lidt tomt ud uden den

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #761: 21 Jul 2008, 15:38 »

Der er ingen planer om at genindføre indlægstælleren. I kan i øvrigt stadig se hvor mange indlæg i har skrevet inde på jeres profil.

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #762: 21 Jul 2008, 15:58 »

Jeg synes man har mærket en positiv nedgang i spam-indlæg efter tælleren er væk. Så lad den endelig forblive begravet laaangt væk.

kasperbp12
Manager

« Svar #763: 21 Jul 2008, 15:59 »

Jeg har efterhånden vænnet mig til at den ikke er der så det gør ikke noget. Og så kan man jo også se det i sin Udbakke og hvor man kan søge på Brugere

Bave
Gæst

« Svar #764: 21 Jul 2008, 21:32 »

Kunne vi ikke få Links i billeder lidt ligesom de har på FMGlive.com?

Sider: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010