home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  1 Bruger, 713 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Forbedringer til FmFreaks.dk
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Forbedringer til FmFreaks.dk  (Læst 228868 gange)
Cencur
Manager

Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #705: 27 Jun 2008, 22:55 »

Man kan jo også smide en "næse" på. :-) :-D :-p ;-) .. Men synes bare at funktionen skal være der, for nogle gider ikke de små gule mænd.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #706: 27 Jun 2008, 22:57 »

Man kan jo også smide en "næse" på. :-) :-D :-p ;-) .. Men synes bare at funktionen skal være der, for nogle gider ikke de små gule mænd.
De må gerne blive for min skyld, men det ville være dejligere hvis der var et sæt "små gule mænd" som ikke bevægede sig, er ved at få spat af det..

Cencur
Manager

« Svar #707: 27 Jun 2008, 22:58 »

Det kunne så være en sidefunktion. At få møgsmileyerne til at stå stille! ;-)

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #708: 27 Jun 2008, 22:59 »

Hvis man fjernede alle smiley's ville mange indlæg være ikke-eksisterende, og derfor skabe en underlig debat imo. Man kunne dog ønske, at smileys var som humørikonerne på messenger.

Smiley (kunne ikke lade være)

Bave
Gæst

« Svar #709: 27 Jun 2008, 22:59 »

De må gerne blive for min skyld, men det ville være dejligere hvis der var et sæt "små gule mænd" som ikke bevægede sig, er ved at få spat af det..

Jeg synes da de er kedelige hvis de ikke bevæger sig  Wink

Cencur
Manager

« Svar #710: 27 Jun 2008, 23:02 »

Hvis man fjernede alle smiley's ville mange indlæg være ikke-eksisterende, og derfor skabe en underlig debat imo. Man kunne dog ønske, at smileys var som humørikonerne på messenger.

Smiley (kunne ikke lade være)

Hvis folk gerne vil se smileys, så bruger de ikke "Fjern smileys" knappen. Hvis folk ikke gider at de skal hoppe og danse, men stadig være store og gule, så bruger de knappen "Lad smileys stå stllle". For så ville en glad smiley ": D" bare være et kolon og et stort D på min skærm, og så må de finde nogle nye kombinationer til smiley's, så de ikke skal staves : c : eller hvordan det end er.

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #711: 28 Jun 2008, 09:35 »

Kan i ikke gøre så an kan søge i et forum, så man ikke behøver gå i gennem 50 sider, for at finde om der er en tråd om det samme emne?

BenMusalho
Gæst

« Svar #712: 28 Jun 2008, 09:36 »

Kan i ikke gøre så an kan søge i et forum, så man ikke behøver gå i gennem 50 sider, for at finde om der er en tråd om det samme emne?
Det har jeg spurgt om. Fik dog at vide at man bare skal sætte det man vil søge efter i anførselstegn/"" for at finde en sætning.

Smiley

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #713: 28 Jun 2008, 09:37 »

Det har jeg spurgt om. Man skal bare sætte det man vil søge efter i anførselstegn/"" for at finde en sætning.

Smiley

Nåå ok, vidste jeg ikke Wink

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #714: 28 Jun 2008, 12:12 »

Det kunne så være en sidefunktion. At få møgsmileyerne til at stå stille! ;-)

Hvis du går ind i din browsers indstillinger, kan du slå animationer fra. Dermed bevæger de sig ikke. Men at man skal kunne slå smileys fra, er godt nok nogle meget små sko, hvis vi skal til at rette det. Så skal man vel også kunne vælge farvetema, forumskrifttype og størrelse? Alt kan ikke blive brugerredigérbart.. .

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Djævlen
Gæst

« Svar #715: 28 Jun 2008, 12:20 »

Hvis du går ind i din browsers indstillinger, kan du slå animationer fra. Dermed bevæger de sig ikke. Men at man skal kunne slå smileys fra, er godt nok nogle meget små sko, hvis vi skal til at rette det. Så skal man vel også kunne vælge farvetema, forumskrifttype og størrelse? Alt kan ikke blive brugerredigérbart.. .

Jo, det kræver få ændringer i CSS'en, og en lille kode indsat i en .php side. :-)
At fjerne de grafiske smileys ser jeg dog som en vital del af det, og bestemt ikke at gå i små sko. :-)

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #716: 28 Jun 2008, 12:21 »

Jo, det kræver få ændringer i CSS'en, og en lille kode indsat i en .php side. :-)
At fjerne de grafiske smileys ser jeg dog som en vital del af det, og bestemt ikke at gå i små sko. :-)

Ja, jeg mente nu heller ikke kan som i at det ikke er muligt, men derimod at det ikke vil ske.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Djævlen
Gæst

« Svar #717: 28 Jun 2008, 12:28 »

Ja, jeg mente nu heller ikke kan som i at det ikke er muligt, men derimod at det ikke vil ske.

Hvorfor vil det ikke ske? Smileys er hadet af mange..

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #718: 28 Jun 2008, 12:30 »

Hvorfor vil det ikke ske? Smileys er hadet af mange..

Fordi at Acido i forvejen har en liste med 100 ting der skal laves. Har du et belæg for at sige at smileys er hadet af mange, eller elsker du bare at diskutere? Wink

Djævlen
Gæst

« Svar #719: 28 Jun 2008, 12:36 »

Fordi at Acido i forvejen har en liste med 100 ting der skal laves. Har du et belæg for at sige at smileys er hadet af mange, eller elsker du bare at diskutere? Wink

Tråde på FmFreaks.dk, Fmdanmark.dk og mange andre sider, der benytter smileys. Det er fint nok, at Acido har mange ting at tage sig til, men at sige det bliver afskrevet med det samme, det kan jeg ærlig talt ikke se den store idé i :-)

Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010