home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1050 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Forbedringer til FmFreaks.dk
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Forbedringer til FmFreaks.dk  (Læst 228593 gange)
Gosser
Manager

Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #570: 08 Maj 2008, 18:46 »

Det virker bare lidt, som om at spammer vandt kampen mod jer Wink Men lad os se hvad det hjælper. Er personligt lidt ligeglad med, om man kan se indlæggene eller ej, så længe der bliver lavet et mellemrum, mellem online-status og avatar.

United-styrer
Gæst

« Svar #571: 08 Maj 2008, 18:48 »

Det virker bare lidt, som om at spammer vandt kampen mod jer Wink Men lad os se hvad det hjælper. Er personligt lidt ligeglad med, om man kan se indlæggene eller ej, så længe der bliver lavet et mellemrum, mellem online-status og avatar.

Hvis der kommer mindre spam af dette, så har de vel ikke vundet. Indlægstælleren var alligevel - i mine øjne i hvert fald - ikke godt for noget.

Og ja, der skal selvfølgelig være lidt luft mellem online-status og avatar. Det ser lidt dumt ud lige nu.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #572: 08 Maj 2008, 18:52 »

Det har da intet at gøre med at hoppe over hvor gærdet er lavest, eller lade spammerne vinde? Det er jo ikke fordi at vi dropper med at slette dumme oneliners som vi gør nu - Vi håber at det vil dæmme op for det og så fortsætter vi selvfølgelig med at holde vores nuværende kurs over for det.

Og hvad er det for noget at skrive med at "Nu skal jeg passe på, jeg bliver jo nok bare beskyldt for at brokke mig"? Det er da en træls indstilling at skrive et indlæg med?

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

GudenEricsson
Gæst

« Svar #573: 08 Maj 2008, 19:02 »

Synes det ville være godt, hvis man kunne slette beskeder i ens gæstebog. Har nogle jeg gerne vil have fjernet Smiley

vondracek
Gæst

« Svar #574: 08 Maj 2008, 19:03 »

Synes det ville være godt, hvis man kunne slette beskeder i ens gæstebog. Har nogle jeg gerne vil have fjernet Smiley

Lige til din orientering, så kan jeg faktisk godt slette mine? Wink

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #575: 08 Maj 2008, 19:04 »

Det blev skam muligt for et par uger siden Wink Følg bedre med Tunge

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Altid FCK
Manager

« Svar #576: 08 Maj 2008, 19:12 »

Synes at man skulle have venner så man kunne se om de er online.Jeg synes også at hvis man klikkede på en profil så kunne man se om de var online.Synes også man kunne, ligesom msn angive "ikke til stede" og sådanOg jeg synes at det er skidt at man bare bliver bannet uden man kan forsvare sig.Jeg blev det efter en stor misforståelse hvor en fra crewet troede jeg havde svinet ham til.
« Seneste Redigering: 08 Maj 2008, 19:15 af Altid FCK » Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #577: 08 Maj 2008, 19:16 »

Synes at man skulle have venner så man kunne se om de er online.
Og jeg synes at det er skidt at man bare bliver bannet uden man kan forsvare sig.
Jeg blev det efter en stor misforståelse hvor en fra crewet troede jeg havde svinet ham til.

Til det første, tror jeg at du skal holde dig til en af de mange forskellige vennesites og programmer der findes såsom Facebook, MSN og Skype - Det er ikke noget som vi behøver her på FMF
Til det andet, kender jeg ikke grunden til dit ban, men der er som regel en god grund til en ban - Om denne har bund i en misforståelse ved jeg ikke... Det må ham som bannede dig kunne svare på. Men man bliver aldrig banned uden at have fået en advarsel først, medmindre man gør et eller andet forrykt. Og jeg kan se i vores bantråd at du havde fået en advarsel så helt grundløst har det nok ikke været. Men tag den evt. i PB med mig eller den admin som bannede dig.

Altid FCK
Manager

« Svar #578: 08 Maj 2008, 19:18 »

Til det første, tror jeg at du skal holde dig til en af de mange forskellige vennesites og programmer der findes såsom Facebook, MSN og Skype - Det er ikke noget som vi behøver her på FMFTil det andet, kender jeg ikke grunden til dit ban, men der er som regel en god grund til en ban - Om denne har bund i en misforståelse ved jeg ikke... Det må ham som bannede dig kunne svare på. Men man bliver aldrig banned uden at have fået en advarsel først, medmindre man gør et eller andet forrykt. Og jeg kan se i vores bantråd at du havde fået en advarsel så helt grundløst har det nok ikke været. Men tag den evt. i PB med mig eller den admin som bannede dig.
Det er da rart at kunne se hvem der er online uden man behøver at gå ind og kigge i deres indlæg.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #579: 08 Maj 2008, 19:20 »

GudenEricsson
Gæst

« Svar #580: 08 Maj 2008, 19:22 »

Det blev skam muligt for et par uger siden Wink Følg bedre med Tunge

Skulle lige se om det såkaldte "crew" var vågen Wink

Altid FCK
Manager

« Svar #581: 08 Maj 2008, 19:28 »

Kan man så ikke gøre sådan at gæsterne er sidst?
Dem kan man jo ikke bruge til noget

Thore
Manager

« Svar #582: 08 Maj 2008, 19:30 »

Til spørgsmålet om indlægs tæller, så kunne man for min skyld godt fjerne det fuldstændigt, har aldrig forstået hvorfor der skal være sådan noget på et forum?
Man kunne også sagtens fjerne Hall of fame, også bare have en liste over de bedste odd'ser

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Niko
Gæst

« Svar #583: 08 Maj 2008, 19:38 »

Til spørgsmålet om indlægs tæller, så kunne man for min skyld godt fjerne det fuldstændigt, har aldrig forstået hvorfor der skal være sådan noget på et forum?
Man kunne også sagtens fjerne Hall of fame, også bare have en liste over de bedste odd'ser

Og nu, hvor vi er igang, kan man også fjerne den med online tid. (:

Alle statistikker egentlig, da det vil fjerne spammere og sådan fra siden.

Lagotolio
Ynglingespiller

« Svar #584: 08 Maj 2008, 19:42 »

Kan man så ikke gøre sådan at gæsterne er sidst?
Dem kan man jo ikke bruge til noget

Vil faktisk mene, din idé med at kunne se det i ens profil i mine øjne slet ikke er så tosset igen.
Det kunne da måske være noget, vi vil tage op til en lille snak crewet iblandt...

Sider: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010