home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 672 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Forbedringer til FmFreaks.dk
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Forbedringer til FmFreaks.dk  (Læst 228583 gange)
Yoggidk
Gæst

Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #555: 03 Maj 2008, 15:43 »

Ja det var da mig der kom med idéen Wink

Eller ikke
Sccccchhhhh!! ikke afsløre

Smiley du underlig  funny

BenMusalho
Gæst

« Svar #556: 03 Maj 2008, 15:46 »

Smiley du underlig  funny
Jeg siger det til Spurs !!!!!! Græder Græder

TT: Jeg synes at der under ens profil skulle stå hvad for en HoF plads man ligger på??

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #557: 03 Maj 2008, 15:48 »

Jeg siger det til Spurs !!!!!! Græder Græder

TT: Jeg synes at der under ens profil skulle stå hvad for en HoF plads man ligger på??
Ringe ide´ der skal ikke være forskel på os, så vil man hellere hjælpe en der ligger i top 10 end en der ligger 26358 eks.

BenMusalho
Gæst

« Svar #558: 03 Maj 2008, 15:51 »

Ringe ide´ der skal ikke være forskel på os, så vil man hellere hjælpe en der ligger i top 10 end en der ligger 26358 eks.
Så skal man jo helt fjerne HoF ?? Og jeg tror ikke man vil hjælpe en der liggger højere. Wink

Men jeg synes det er ret sjovt at vide hvilken plads jeg ligger på i HoF(Langt nede Opstemt), så i stedet for at man skal finde sig selv (hvilket tager lang tid Shockeret) kan man bare kigge i sin profil.. Peace

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #559: 03 Maj 2008, 15:55 »

Så skal man jo helt fjerne HoF ?? Og jeg tror ikke man vil hjælpe en der liggger højere. Wink

Men jeg synes det er ret sjovt at vide hvilken plads jeg ligger på i HoF(Langt nede Opstemt), så i stedet for at man skal finde sig selv (hvilket tager lang tid Shockeret) kan man bare kigge i sin profil.. Peace

7506)      BenMusalho      IV      354.00      4609.00 

det tog mig 2 min.

Yoggidk
Gæst

« Svar #560: 03 Maj 2008, 15:57 »

7506)      BenMusalho      IV      354.00      4609.00 

det tog mig 2 min.

Haha, så fik han den  crazy

vondracek
Gæst

« Svar #561: 04 Maj 2008, 16:57 »

Jeg ville lige spørge om I ikke har overvejet, at smide Netcaféen ind under en anden kategori. Den passer vel ikke ind til Football Manager, når der bliver nævnt andre netværksspil? Smiley - Selvom FM netværksspil tråde dog er mest hyppige.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #562: 06 Maj 2008, 22:15 »

Djævlen har taget ved Acido, ellers har han bare ikke fået sit GTA IV endnu - Han har i hvert fald været i gang på kodningsfronten, med et par gode tiltag.

For os admins, vil vi nu kunne glæde os over at vi kan redigere chatskakten, og dermed slette indlæg deri. Det er noget som vi har haft ønsket i lang tid, eftersom vi tidligere kun har haft kunnet banne, og ikke slette de indlæg der lå til grund for det. Det kan vi nu Smiley

Ud over dette, ødelægger du nu heller ikke chatten ved at skrive en hel masse udråbstegn i skakten. Noget som vi har været plaget en del af på det sidste...

Acido har tidligere været i gang i oddssektionen, og endnu engang har han lavet ændringer. Denne gang er der kommet en budhistorik, som du indtil videre vil kunne se når du klikker dig ind på en kamp. Det er nu også muligt at gamble op til 500k af gangen, mod de 100k der hidtil har været tilladt. Han har også lavet en lille ændring som vil komme admins til gode, men som ikke er værd at nævne dette.

Sidst men ikke mindst, kan du nu følge Blogkonkurrencens seneste indlæg i højre hjørne, og den er blevet slettet fra den korte oversigt over tråde i toppen af siden. Dette er dog kun mens blogkonkurrencen kører, da det jo er kommet i stedet for "Hvem er Online" og oversigten over hvor mange brugere der er online pt. Du vil dog stadig kunne se hvem er online, via dette link: http://fmfreaks.dk/index.php?action=who

Det var alt for denne gang! God debat/chat Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Pollebolle
Gæst

« Svar #563: 06 Maj 2008, 22:18 »

du kan se hvem der er online, men ikke hvor mange?

- og kan man ikke klikke sig ind på den uden at skulle bruge linket her???

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #564: 06 Maj 2008, 22:25 »

du kan se hvem der er online, men ikke hvor mange?

- og kan man ikke klikke sig ind på den uden at skulle bruge linket her???

Nej, som sagt er det ikke muligt så længe blogkonkurrencen kører. Det bliver selvfølgelig sat tilbage til "normalt" derefter.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #565: 08 Maj 2008, 18:35 »

Vi har i dag besluttet at fjerne sammentælningen af indlæggene der står i den korte oversig i éns profil når man skriver et indlæg. Altså tallet for hvor mange indlæg man har lavet. Vi håber at dette fjerner nogle brugeres trang til at lave en masse oneliners, og samtidig også fjerner den brok der er over når indlæg "forsvinder".

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #566: 08 Maj 2008, 18:39 »

Vi har i dag besluttet at fjerne sammentælningen af indlæggene der står i den korte oversig i éns profil når man skriver et indlæg. Altså tallet for hvor mange indlæg man har lavet. Vi håber at dette fjerner nogle brugeres trang til at lave en masse oneliners, og samtidig også fjerner den brok der er over når indlæg "forsvinder".
og det hjælper - hvad ?
man har jo stadig sin rang, og sin indlægs counter i sin profil.

United-styrer
Gæst

« Svar #567: 08 Maj 2008, 18:41 »

og det hjælper - hvad ?
man har jo stadig sin rang, og sin indlægs counter i sin profil.

Vi satser på, at indlægsjægerne vil indstille jagten, da de forhåbentlig ikke vil se den samme status i at have mange indlæg, når folk skal ind i profilen for at finde antallet.

Gosser
Manager

« Svar #568: 08 Maj 2008, 18:42 »

For mig virker det lidt, som om man bare sprænger over, hvor gærdet er lavest. Hvorfor ikke hive fat, i de folk der spammer, i stedet for at fjerne en "feature"?

Men nu skal jeg passe på, jeg bliver jo nok bare beskyldt for at brokke mig..

United-styrer
Gæst

« Svar #569: 08 Maj 2008, 18:44 »

Det er vel også for at gøre arbejdet lettere for os. Vi fjerner forhåbentlig en masse spam på denne måde, så vi slipper for at rende rundt og slette tonsvis af ligegyldige indlæg og tråde.

Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010