home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:45:50 g00n Blogs Minimalistic 2020
08 Sep 2025, 18:37 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 905 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Forbedringer til FmFreaks.dk
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Forbedringer til FmFreaks.dk  (Læst 283299 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #465: 18 Apr 2008, 18:24 »

Var du ikke alm. bruger i næsten et år? xD

Over et år.. Og jo som skrevet lagde jeg ikke ikke mærke til det Opstemt

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller

« Svar #466: 18 Apr 2008, 18:27 »

Over et år.. Og jo som skrevet lagde jeg ikke ikke mærke til det Opstemt
Nårh ja.. Grenaagensere er jo en smule langsomme i optrækket Tunge

Build Me Up Buttercup!

JKJ
Gæst

« Svar #467: 18 Apr 2008, 20:51 »

Man kan slette de beskeder man får... Er der ikke en mulighed for også at kunne slætte din beskder man har fået i sin gæstebog??

Nu skal jeg nok lade være med at piske en stemning op, men spurgte jo om dette for 10 dage siden og fik dengang at vide at det ikke var muligt og at det heller ikke ville blive det i den nærmeste fremtid...
Hvad har fået jer til at tage denne kovending som jeg iøvrigt bifalder stort  Thumbs Up

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #468: 19 Apr 2008, 16:42 »

Nu skal jeg nok lade være med at piske en stemning op, men spurgte jo om dette for 10 dage siden og fik dengang at vide at det ikke var muligt og at det heller ikke ville blive det i den nærmeste fremtid...
Hvad har fået jer til at tage denne kovending som jeg iøvrigt bifalder stort  Thumbs Up

Det var nok en af de inkompetente medarbejdere (Sunbao, Acido og John Spurs Wink) der svarede dengang... Ej, jeg ved ikke lige hvad der er gået galt - Jeg kan ikke lige finde dit spørgsmål, eller hvem der har svaret hvad. Men jeg kan da sige at vi normalt ikke laver ret mange af de små ændringer, da Acido i stedet arbejder på noget andet for tiden. Desuden har Acido været uden internet i over 1 mdr, og derfor kunne vi heller ikke få fat på ham, og dermed heller ikke kodet noget. Da jeg så fik fat på ham i går, viste det sig at han troede at det allerede var muligt, og derfor var det nemt at ændre fejlen i kodningen.

Jeg håber at du kan bruge én af ovenstående undskyldninger til noget, ellers skal jeg nok finde på flere, som er endnu længere ude Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #469: 19 Apr 2008, 17:18 »

Det var nok en af de inkompetente medarbejdere (Sunbao, Acido og John Spurs Wink) der svarede dengang... Ej, jeg ved ikke lige hvad der er gået galt - Jeg kan ikke lige finde dit spørgsmål, eller hvem der har svaret hvad. Men jeg kan da sige at vi normalt ikke laver ret mange af de små ændringer, da Acido i stedet arbejder på noget andet for tiden. Desuden har Acido været uden internet i over 1 mdr, og derfor kunne vi heller ikke få fat på ham, og dermed heller ikke kodet noget. Da jeg så fik fat på ham i går, viste det sig at han troede at det allerede var muligt, og derfor var det nemt at ændre fejlen i kodningen.

Jeg håber at du kan bruge én af ovenstående undskyldninger til noget, ellers skal jeg nok finde på flere, som er endnu længere ude Wink

Ja, du er jo stadig ikke kommet til den med at Acido blev kidnappet af vietnamesere der stjal hans lever og nyre.

Men den gemmer vi bare til senere Wink

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

BenMusalho
Gæst

« Svar #470: 19 Apr 2008, 17:19 »

Ja, du er jo stadig ikke kommet til den med at Acido blev kidnappet af vietnamesere der stjal hans lever og nyre.

Men den gemmer vi bare til senere Wink
Det smagte godt Forseglede Læber Djævel

JKJ
Gæst

« Svar #471: 20 Apr 2008, 16:51 »

Fint fint, jeg undrede mig bare en smule... jeg havde skrevet indlæget den 8 april Wink

Men det var ikke for at piske en stemning overhovedet, da jeg jo som skrevt bifalder tiltaget Wink

Altid FCK
Manager

« Svar #472: 20 Apr 2008, 17:33 »

Dejligt endelig at kunne slette dem

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

njandersen
Gæst

« Svar #473: 20 Apr 2008, 17:34 »

Mon ikke FMF kunne lave en Save games sektion under downloads? Brugerne kunne selv uploade deres save games, skrive info om spillet og derefter kunne admins gennemgå save gamet hvor så det lægges op til download? Bare en lille fiks ide Smiley

Altid FCK
Manager

« Svar #474: 20 Apr 2008, 17:38 »

Syntes det kunne være godt med flere konkurrenser på fmfreaks.
Ligesom supertipperen.

Syntes også at man skulle skrive hvor lang tid man havde spillet fm så man ikk blev sure på nybegyndere hvis de havde spørgsmål som alle vidste.

Og så synes jeg at der skal laves noget mere som "brugernes faq" så man ikke behøver starte et nyt emne.
Fx spørgsmål om fm som statsbogerskab og sådan noget

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

-KNM-
Manager

« Svar #475: 20 Apr 2008, 17:45 »

Der er sådan set skrevet en guide til statsborgerskab, så det burde vel være klaret.

Jeg husker da heller ikke at have set folk blive sure på nybegyndere

RCD
Gæst

« Svar #476: 21 Apr 2008, 14:59 »

Kommer lige med et ..

At man kan bestille Fmfreaks Venner over SMS ?

KF
Landsholdsspiller

« Svar #477: 21 Apr 2008, 15:03 »

Kommer lige med et ..

At man kan bestille Fmfreaks Venner over SMS ?

Dette spørgsmål kan jeg godt svare på. Denne mulighed er ekstrem dyr for FmFreaks.dk, hvilket betyder at ca. halvdelen af de 100 kr., som FmFreaks Venner koster, vil gå til det firma, der udbyder SMS-betaling... Altså meget, meget begrænset støtte til FmFreaks.dk.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Grønthandleren
Gæst

« Svar #478: 21 Apr 2008, 15:05 »

Kan i så ikke bare sætte prisen en smule op? Smiley

Rossonero
Gæst

« Svar #479: 21 Apr 2008, 15:13 »

En smule ville nok ikke hjælpe det store. Wink

Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010