home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23455
  0 Brugere, 1195 Gæster Online.

Nyeste Bruger: angelikalopez561
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Forbedringer til FmFreaks.dk
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Forbedringer til FmFreaks.dk  (Læst 228313 gange)
Hallas
Gæst

Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #450: 18 Apr 2008, 12:35 »

Ville det ikke tage lidt for lang tid at anmode?
Jeg mener så er det da bedre at slette dem bagefter.
Hvad hvis der så ikke er nogen tilstede så skulle der gå en time.

Men de fleste problemer kan vel løses af at sende en pb

Rent faktisk har jeg den stik modsatte mening.

Det kunne være et godt tiltag for nye, som ikke skal kunne lave indlæg før de har været på sitet et bestemt tid. Altså uden at anmode om at lave en.

Mange som kommer til siden gør det for at hjælp. Når de ikke kan starte en tråd med det samme må de vel begynde at kigge lidt rundt i forummet. Forummet som allerede har næsten alle svar på næsten ALT i FM.

De fleste spørgsmål som bliver givet her på sitet er jo gengangere, som kunne forhindres ved dette tiltag.

Derimod synes jeg også at brugere, som har været her i 3 måneder til 6 måneder, må kende reglerne, og de derved må oprette indlæg.

Altid FCK
Manager

« Svar #451: 18 Apr 2008, 12:39 »

Rent faktisk har jeg den stik modsatte mening.

Det kunne være et godt tiltag for nye, som ikke skal kunne lave indlæg før de har været på sitet et bestemt tid. Altså uden at anmode om at lave en.

Mange som kommer til siden gør det for at hjælp. Når de ikke kan starte en tråd med det samme må de vel begynde at kigge lidt rundt i forummet. Forummet som allerede har næsten alle svar på næsten ALT i FM.

De fleste spørgsmål som bliver givet her på sitet er jo gengangere, som kunne forhindres ved dette tiltag.

Derimod synes jeg også at brugere, som har været her i 3 måneder til 6 måneder, må kende reglerne, og de derved må oprette indlæg.

Jeg kunne godt se meningen i det men synes så bare at det skulle være et par uger.
Men stadig så fx i skadestuen synes jeg at de må anmode om at lave et indlæg da det jo ikke er sjovt ikke at spille FM i et par uger pga en regel.
Så tror jeg de ville gå til FMD fx.
Og hvad så med blogs?
Man kan da godt lave en super blog fordi man er ny

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Hallas
Gæst

« Svar #452: 18 Apr 2008, 12:43 »

Jeg kunne godt se meningen i det men synes så bare at det skulle være et par uger.
Men stadig så fx i skadestuen synes jeg at de må anmode om at lave et indlæg da det jo ikke er sjovt ikke at spille FM i et par uger pga en regel.
Så tror jeg de ville gå til FMD fx.
Og hvad så med blogs?
Man kan da godt lave en super blog fordi man er ny

For det første er en måned, før man uhindret kan lave indlæg nok hvor mit standpunkt er.
Vi snakker vel om ikke at må lave et nyt emne uden at anmode om det?
I skadestuen ligger emnet "Brugernes FAQ", hvor man kan komme med spørgsmål, og derfor kan nye jo bare spørge der (dog først tjekke forummet lidt), istedet for at lave et nyt emne.

Nye kan jo sagtens lave en blog med denne regel. Man skal jo bare anmode.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #453: 18 Apr 2008, 16:07 »

Jeg kan med det samme sige, at det ikke bliver et tiltag i den nærmeste fremtid. Crewet har ingen intentioner om at skulle bruge tid på at skulle godkende hver eneste nye emne. Normalt kigger næsten samtlige crewmedlemmer i forummet, og hvis vi finder noget som vi ikke mener skal være, kan alle crewmedlemmer sætte ind over for det. Ud over dette, findes "rapporter indlæg" knappen, som sender en email til samtlige admins, som kigger ind i tråden og kan vurdere hvad der skal gøres. Vi modtager adskillige af disse om dagen, og derfor mener vi at der er nok kontrol med forummet. Hvis I finder nogen tråde som I ikke mener skal være oprettet, er I velkommen til at sende en rapportering, og så vil vi kigge på det.

Det skal dog lige siges, at vi stadig forsøge at opretholde vores "højt til loftet politik", som gør at ikke alle forholdsvist ligegyldige indlæg slettes. Der skal jo stadig være plads til den nye bruger, som hurtigt søger et svar på sit spørgsmål, og ikke lige har tænkt over søge funktionen. Ergo går vi ikke så meget i petitesser med tingene, da det vil tage alt for lang tid, og være alt for striks, på vores forholdsvis frie FM side Smiley

Jeg håber at dette besvarede spørgsmålet.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #454: 18 Apr 2008, 16:12 »

Synes at man bør kunne slette de indlæg der er i ens egen gæstebog Græder

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Grønthandleren
Gæst

« Svar #455: 18 Apr 2008, 16:15 »

Ja, det er jeg også træt af at man ikke kan.

Og så gad jeg godt at man kunne skrive lidt om sig selv i sin profil. Det kunne fx. stå der hvor der nu står "Diverse".
Men det er bare ønske tænkning. Men det kunne være dejligt ^^

Hamza_BIF
Manager

« Svar #456: 18 Apr 2008, 16:20 »

Og måske også lidt flere kampe i odds sektionen.

Ved godt at der kommer de kampe op som der nu er men det kunne så f.eks være kampe fra De østeuropæiske ligaer osv. Smiley

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #457: 18 Apr 2008, 16:25 »

Og måske også lidt flere kampe i odds sektionen.

Ved godt at der kommer de kampe op som der nu er men det kunne så f.eks være kampe fra De østeuropæiske ligaer osv. Smiley

Vi har netop ansat en ekstra mand til at tage sig at Odds-sektionen alene - Prøv at PM ham - Det er ElGuapo Smiley

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KF
Landsholdsspiller

« Svar #458: 18 Apr 2008, 16:28 »

Vi har netop ansat en ekstra mand til at tage sig at Odds-sektionen alene - Prøv at PM ham - Det er ElGuapo Smiley

Han er ansat på danske vilkår og er akkordlønnet.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #459: 18 Apr 2008, 16:30 »

Han er ansat på danske vilkår og er akkordlønnet.

Det er ikke helt korrekt. Vi giver ham æbler i stedet for penge.
Og danske vilkår, ikke siden vi ejede Indonesien!

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #460: 18 Apr 2008, 17:40 »

Jeg kan med glæde meddele at det nu er muligt at slette indlæg i éns egen gæstebog.

MLL
Manager

« Svar #461: 18 Apr 2008, 17:43 »

Jeg kan med glæde meddele at det nu er muligt at slette indlæg i éns egen gæstebog.

Super!
Havde også en besked der skulle slettes  Grin

Tilbage på FmF Opstemt

Schjelde
Førsteholdsspiller

« Svar #462: 18 Apr 2008, 17:56 »

Har man os savnet!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #463: 18 Apr 2008, 17:58 »

Har man os savnet!

Det har faktisk altid været meningen at det var en mulighed for jer, og da vi selv har muligheden som crew, har vi ikke lagt mærke til at det ikke var en mulighed for den almindelige bruger. Så det var fint at vi blev gjort opmærksomme på det, så fejlen blev rettet Wink

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller

« Svar #464: 18 Apr 2008, 18:22 »

Det har faktisk altid været meningen at det var en mulighed for jer, og da vi selv har muligheden som crew, har vi ikke lagt mærke til at det ikke var en mulighed for den almindelige bruger. Så det var fint at vi blev gjort opmærksomme på det, så fejlen blev rettet Wink

Var du ikke alm. bruger i næsten et år? xD

Build Me Up Buttercup!

Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010