home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23455
  0 Brugere, 745 Gæster Online.

Nyeste Bruger: angelikalopez561
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Forbedringer til FmFreaks.dk
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Forbedringer til FmFreaks.dk  (Læst 228224 gange)
-KNM-
Manager

Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #420: 08 Apr 2008, 21:49 »

Ideen er god MLL, tror bare at folk så vil skrive

"Ja ................... ................... ." og så giver det, det samme i sidste ende.

Så slår en moderator forhåbentlig til og sletter indlægget.

MLL
Manager

« Svar #421: 08 Apr 2008, 21:51 »

Eller kan man lave at man højst kan skrive samme tegn 3 gange i træk, hvis det kan lade sig gøre?
« Seneste Redigering: 08 Apr 2008, 21:53 af MLL » Logged

Tilbage på FmF Opstemt

BenMusalho
Gæst

« Svar #422: 08 Apr 2008, 21:55 »

Igen: tjek chatten fra i går Wink

Ej, forlod crewet, da jeg mangler tid, skal fokusere på min musik og har snart studentereksamener på gym og stopprøver på MGK.
Har lige tjekket og det så lidt ud som om der var en lille fight mellem dig og JS Rullende Øjne Shockeret

Ikke for at køre væk fra topic! UNDSKYLD!
Dejligt at have fået at vide hvordan man bruger søgningen ordenligt! Enig med ?(kan ikke huske hvem det var) der sagde der burde laves en guide til søgningen. Så slipper siden også for alle de små tråde med "hvem skal jeg hente til fcm" fordi man ikke ved hvordan søgningen skal bruges Opstemt Thumbs Up

-KNM-
Manager

« Svar #423: 08 Apr 2008, 22:00 »

Kan godt lide at moderatorne har gjort alle folk nervøse Opstemt

Men den slags tråde har intet med søgefunktionen at gøre. Hvis man ikke kan regne ud at man kan bruge spiller- og klubagenternes kontor, så hjælper en søgeguide lige meget.

EDIT: Og husk så lige at crewet ikke nødvendigvis er bedre til at søge end alm. brugere.

Hallas
Gæst

« Svar #424: 08 Apr 2008, 22:01 »

Har lige tjekket og det så lidt ud som om der var en lille fight mellem dig og JS Rullende Øjne Shockeret

Ikke for at køre væk fra topic! UNDSKYLD!
Dejligt at have fået at vide hvordan man bruger søgningen ordenligt! Enig med ?(kan ikke huske hvem det var) der sagde der burde laves en guide til søgningen. Så slipper siden også for alle de små tråde med "hvem skal jeg hente til fcm" fordi man ikke ved hvordan søgningen skal bruges Opstemt Thumbs Up

Det var mig, der sagde at der burde være en guide til søgningen. Tror det vil hjælpe mange, ikke sagt at det lemper på nogle nyttesløse tråde, men alligevel vil det være nyttigt. Hvem vil være den rigtige at henvende sig til fra crewet om en sådan guide?

-KNM-
Manager

« Svar #425: 08 Apr 2008, 22:03 »

Jeg synes selv, du burde skrive en sådan guide.

Du ved mere om det en 99.999 % af crewet. Måske ved Sunbao + 1/2 mere eller lige så meget som dig, men det er ikke sikkert at de kan skrive en god guide.

Synes du burde kaste dig ud i det.

BenMusalho
Gæst

« Svar #426: 08 Apr 2008, 22:04 »

Det var mig, der sagde at der burde være en guide til søgningen. Tror det vil hjælpe mange, ikke sagt at det lemper på nogle nyttesløse tråde, men alligevel vil det være nyttigt. Hvem vil være den rigtige at henvende sig til fra crewet om en sådan guide?
okay, hehe. Kunne ikke lige huske hvem det var og gad ikke bladre tilbage.. Der er sgu så mange navne her på siden Peace

Hallas
Gæst

« Svar #427: 08 Apr 2008, 22:05 »

Du ved mere om det en 99.999 % af crewet. Måske ved Sunbao + 1/2 mere eller lige så meget som dig, men det er ikke sikkert at de kan skrive en god guide.

Problemet er så bare, at min eneste viden omkring det er, den som jeg foregav på sidste side. Andet kender jeg ikke til søgemaskinen og dens funktioner.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #428: 08 Apr 2008, 22:06 »

Sune kan ikke skrive en god guide, det kan jeg ihf. fortælle dig.

Men du er da velkommen til at skrive guiden, og evt. sende en PB til U-S om det, så I kan finde ud af noget.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

-KNM-
Manager

« Svar #429: 08 Apr 2008, 22:08 »

Men du er da velkommen til at skrive guiden, og evt. sende en PB til U-S om det, så I kan finde ud af noget.

Synes bare ikke det var pænt at hænge folk ud.

Men det ville ikke være første gang en ikke-skribent skriver en artikel/guide til FMF

Hallas
Gæst

« Svar #430: 08 Apr 2008, 22:08 »

Var det sidste henvendt til mig eller -KNM-? I tilfælde af, at det var mig, svarede jeg på, hvorfor jeg ikke mente jeg burde skrive guiden, i indlægget før dit.

BenMusalho
Gæst

« Svar #431: 08 Apr 2008, 22:09 »

hvem er Sune? Smiley Sunbao?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #432: 08 Apr 2008, 22:11 »

Synes bare ikke det var pænt at hænge folk ud.

Nej, men jeg gør jo stortset hvad jeg vil...  Rullende Øjne

Var det sidste henvendt til mig eller -KNM-? I tilfælde af, at det var mig, svarede jeg på, hvorfor jeg ikke mente jeg burde skrive guiden, i indlægget før dit.

Ja, den var henvendt til dig... Jeg havde ikke lige set dit svar Smiley Men det ville da være en god idé til en fremtidig guide. Det er hermed skrevet bag øret Wink

hvem er Sune? Smiley Sunbao?

Ja! Beklager, jeg kommer tit til at bruge folks rigtige navne i stedet... Smiley

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hallas
Gæst

« Svar #433: 08 Apr 2008, 22:11 »

Jeg ville da glædeligt skrive en guide om hvordan søgningen fungerer, men så skulle jeg have info til, hvordan den fungerer. Det er vel crewet, som har lavet søgningsmaskinen, eller er den ligesom Google?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #434: 08 Apr 2008, 22:13 »

Jeg ville da glædeligt skrive en guide om hvordan søgningen fungerer, men så skulle jeg have info til, hvordan den fungerer. Det er vel crewet, som har lavet søgningsmaskinen, eller er den ligesom Google?

Det er Acido som har lavet søgemaskinen, og jeg har ingen anelse om hvordan den er bygget op.. Du kan evt. skrive en PB til Acido for info, hvis du er klar på udfordringen Smiley

Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010