home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1128 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Forbedringer til FmFreaks.dk
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Forbedringer til FmFreaks.dk  (Læst 227839 gange)
gehyden_bab
Førsteholdsspiller

Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #90: 09 Aug 2007, 12:42 »

Jeg har en lille ting, der altid har naget mig.

På forsiden vises, udover den nyeste nyhed, også den næst- og tredjenyeste nyhed. Ved disse to er forfatterens navn overraskende stort, mens det vigtige og relevante, nyhedens overskrift, er skrevet med en meget lille skrifttype. Det er blot en detalje, men det ville glæde mig, hvis skriftstørrelserne på overskriften og forfatteren blev byttet om, da det alt andet lige giver meget mere mening.

Ingen respons på dette forslag?

mvh,
mathias

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #91: 09 Aug 2007, 12:44 »

Ingen respons på dette forslag?

mvh,
mathias

Jo, det har jeg overset. :-) Jeg prøver at se, om der kan gøres noget ved det senere i dag Wink

njandersen
Gæst

« Svar #92: 09 Aug 2007, 12:51 »

I burde lave noget mere for de "penge" man får via kontrakten.. Det eneste i laver, hvor man kan bruge dem, er odds.. Jeg vil mene at der er rigtig rigtig mange muligheder, for at kunne bruge dem på andre aktiviteter..

JKJ
Gæst

« Svar #93: 09 Aug 2007, 13:13 »

Det er udentvivl et stort ønske, at udvide det antal af forumindlæg, der vises på forsiden, men som designet er nu, er der simpelthen ikke plads til det, medmindre vi laver en flytning på siden. Hvordan den skal foregå ved jeg ikke helt, men vi finder nok på noget Wink

Fornemt... et andet ønske kunne være at man gjorde markøren lidt mørkere, når jeg sidder og kigger på den er det en meget lille streg som næsten går i et med baggrunden...

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #94: 09 Aug 2007, 13:17 »

I burde lave noget mere for de "penge" man får via kontrakten.. Det eneste i laver, hvor man kan bruge dem, er odds.. Jeg vil mene at der er rigtig rigtig mange muligheder, for at kunne bruge dem på andre aktiviteter..

Det kan du have ret i. Har du nogen forslag, så kan du jo altid sende mig en pb :-)

Fornemt... et andet ønske kunne være at man gjorde markøren lidt mørkere, når jeg sidder og kigger på den er det en meget lille streg som næsten går i et med baggrunden...

Det kan man desværre ikke. Markøren har den farve, den har, så hvis noget skulle ændres, skulle det være selve farven på FmFreaks.dk Smiley

Ranieri
Gæst

« Svar #95: 10 Aug 2007, 11:49 »

Jeg synes det kunne være godt hvis man lavet en indstilling hvor man kunne skifte sit navn uden at lave en helt ny bruger Smiley

Benja91
Gæst

« Svar #96: 10 Aug 2007, 11:50 »

Jeg synes det kunne være godt hvis man lavet en indstilling hvor man kunne skifte sit navn uden at lave en helt ny bruger Smiley

Ja det kunne være en go' idé . og så man maks skifte navn 2 gange f.eks . så man ikke bare skifter navn hele tiden.

-KNM-
Manager

« Svar #97: 10 Aug 2007, 11:52 »

Man kan bare kontakte en admin.

Så kan vi skifte navnet for jer

absalonsen
Gæst

« Svar #98: 10 Aug 2007, 22:54 »

Jeg syntes at I skal tage pantent/copyright på alt I selv laver. Så kan man sagsøge sider, der misbruger matrialet.

Peace

njandersen
Gæst

« Svar #99: 10 Aug 2007, 23:00 »

Er der ikke på tide at i sletter menuen FIFA world cup 2006? Peace

Ranieri
Gæst

« Svar #100: 12 Aug 2007, 17:37 »

Noget der irritere mig er at man skal vente 20 sek. for at skrive et indlæg igen. Kunne man lave det om?

JKJ
Gæst

« Svar #101: 13 Aug 2007, 10:22 »

Kunne man ikke på forsiden under ens profil, se om der var skrevt i nogle af de tråde man har bedt om at bliver underettet i, det er en mulighed man kan bruge både på fmd og fmg... det at man skal ind i sin prfil og kigge osv er imo lidt for besværligt  Wink

LosCules
Gæst

« Svar #102: 13 Aug 2007, 10:49 »

Noget der irritere mig er at man skal vente 20 sek. for at skrive et indlæg igen. Kunne man lave det om?

Det er da ret smart, hvis vi skal undgå spam i helt vildt store mængder :-).

Zone 43
Manager

« Svar #103: 13 Aug 2007, 21:58 »

Jeg ved ikke om, det kun er her, at der er nogen problemer med at sende PBs.

Jeg synes ofte, at jeg sende 3-4 gange, før den er sendt afsendt :S

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #104: 13 Aug 2007, 22:07 »

Ved ik lige om der nogle der har foreslået det før, men det ville være super hvis man ikke behøvede at smutte ind på en eller anden image-side for at uploade et billede til siden. Måske man kunne gøre noget ved det, så man kunne gøre det direkte mens man skriver indlægget?

Vuelve la ilusión

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010