home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1112 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Forbedringer til FmFreaks.dk
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Forbedringer til FmFreaks.dk  (Læst 227823 gange)
gehyden_bab
Førsteholdsspiller

Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #75: 07 Aug 2007, 14:01 »

Jeg har en lille ting, der altid har naget mig.

På forsiden vises, udover den nyeste nyhed, også den næst- og tredjenyeste nyhed. Ved disse to er forfatterens navn overraskende stort, mens det vigtige og relevante, nyhedens overskrift, er skrevet med en meget lille skrifttype. Det er blot en detalje, men det ville glæde mig, hvis skriftstørrelserne på overskriften og forfatteren blev byttet om, da det alt andet lige giver meget mere mening.

mvh,
mathias

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #76: 07 Aug 2007, 16:57 »

Nu har jeg set flere skrive ønsker om nye smileys, hvad med en mulighed for at vælge smileys fra? Ved ikke om det kodemæssigt overhovedet er muligt, men nogle af de nuværende er lidt for belastende (de animerede), ville være dejligt at kunne undvære dem engang imellem.

Du kan i dine internetindstilling er selv bestemme om din browser skal vise animationer eller ej.. Hvis du slår det fra, står alle smiley'sene helt stille Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

absalonsen
Gæst

« Svar #77: 07 Aug 2007, 19:47 »

Over i højre side? Så får nyhederne jo minimal plads? :-)

Så find på noget bedre selv. Irriterende, at boxen er så langt nede.

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #78: 09 Aug 2007, 00:25 »

Farverne herinde synes jeg er behagelige at kigge på, så der skal der ikke ændres noget. Dog med en lille bitte undtagelse, nemlig markøren når man skriver. Den måtte gerne være i en lidt tydeligere farve ift til den blå baggrund, så man bedre kunne se den.

En anden ting jeg godt kunne tænke mig, er at de sider man har læst bliver markeret. I alle tråde står der øverst:
Sider: 1... 12 13 [14]
i dette eksempel er man på side 14, men hvis man har læst de foregående sider, kunne de jo være sorte. Næste gang man kommer ind på Freaks kan man lettere finde ud af hvor meget af tråden man har læst. Det ville være en stor hjælp for mig i blog-sektionen....

Veni, vidi, vici

RCD
Gæst

« Svar #79: 09 Aug 2007, 00:28 »

Farverne herinde synes jeg er behagelige at kigge på, så der skal der ikke ændres noget. Dog med en lille bitte undtagelse, nemlig markøren når man skriver. Den måtte gerne være i en lidt tydeligere farve ift til den blå baggrund, så man bedre kunne se den.

En anden ting jeg godt kunne tænke mig, er at de sider man har læst bliver markeret. I alle tråde står der øverst:
Sider: 1... 12 13 [14]
i dette eksempel er man på side 14, men hvis man har læst de foregående sider, kunne de jo være sorte. Næste gang man kommer ind på Freaks kan man lettere finde ud af hvor meget af tråden man har læst. Det ville være en stor hjælp for mig i blog-sektionen....
Fuldstændig enig  Thumbs Up

ZhotLog
Gæst

« Svar #80: 09 Aug 2007, 00:30 »

Jeg er faktisk helt enig der Birkedahl, især førstnævnte har irriteret mig. Dog efterspørger jeg også en eller anden måde,  hvorpå man fx kan komme hen på side 30 i en 60 sider lang tråd ved et klik .. For jeg synes, at det er voldsomt irriterende at skulle bladre fra side 1 til side 30..
Det er godt nok lidt flueknepning det her, men hva' faen, det skal der jo også være plads til. Smiley

Chelidze90
Gæst

« Svar #81: 09 Aug 2007, 00:33 »

Jeg er faktisk helt enig der Birkedahl, især førstnævnte har irriteret mig. Dog efterspørger jeg også en eller anden måde,  hvorpå man fx kan komme hen på side 30 i en 60 sider lang tråd ved et klik .. For jeg synes, at det er voldsomt irriterende at skulle bladre fra side 1 til side 30..
Det er godt nok lidt flueknepning det her, men hva' faen, det skal der jo også være plads til. Smiley

En lille boks, hvor man kan skrive sidenummert i, ville være det Smiley

Vinokourov
Manager

« Svar #82: 09 Aug 2007, 01:02 »

Markøren skal - ligesom Birkes forslag - være hvid o.l. Smiley

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #83: 09 Aug 2007, 01:08 »

Det kan man ikke.

Møller
Gæst

« Svar #84: 09 Aug 2007, 01:11 »

Trist Skuffet

Vinokourov
Manager

« Svar #85: 09 Aug 2007, 01:13 »

kan skriveboksen så ikke have en anden og mere lysere farve?

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

kous
Gæst

« Svar #86: 09 Aug 2007, 01:21 »

hvis der var mulighed for det, så synes jeg at det kunne være fedt med en taktik test, nu hvor ground er stoppet

-KNM-
Manager

« Svar #87: 09 Aug 2007, 03:30 »

@Kous. Fint. hvordan skal de være udformet?

JKJ
Gæst

« Svar #88: 09 Aug 2007, 12:37 »

Kunne man ikke udvide forummet på forsiden lidt?? Der er kun plads til 7 emner af gangen, og med den evt nye tilgang der nu kommer pga fmg lukning, kunne det måske være en ide... og måske også øge strørrelsen en smule, en ældre fyr som undertegenede kan jo have en smule svært ved at læse det  Wink

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #89: 09 Aug 2007, 12:40 »

Kunne man ikke udvide forummet på forsiden lidt?? Der er kun plads til 7 emner af gangen, og med den evt nye tilgang der nu kommer pga fmg lukning, kunne det måske være en ide... og måske også øge strørrelsen en smule, en ældre fyr som undertegenede kan jo have en smule svært ved at læse det  Wink

Det er udentvivl et stort ønske, at udvide det antal af forumindlæg, der vises på forsiden, men som designet er nu, er der simpelthen ikke plads til det, medmindre vi laver en flytning på siden. Hvordan den skal foregå ved jeg ikke helt, men vi finder nok på noget Wink

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010