home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 356 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Forbedringer til FmFreaks.dk
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 165 166 [167] Udprint
Forfatter Emne: Forbedringer til FmFreaks.dk  (Læst 211091 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #2490: 30 Mar 2020, 14:14 »

FMD havde jo næsten intet liv de sidste mange år og langt de fleste brugere var jo i forvejen begge steder, så det er nok den primære forklaring. plus hele fmscenen jo allerede dengang var for nedadgående grundet steam og sociale medier.
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #2491: 30 Mar 2020, 18:59 »

Nu er der jo ingen som bare venter yderligere. Eftersom der intet crew er er der jo ingen som bare sidder og venter og håber på noget sker. Det var hvad vi håbede for 5 år siden.
Nu lever jeg blot med siden er som den er, problemet er jo netop at vi desværre ikke bare sådan lige kan gøre siden mere indekserbar. I alt fald ikke mig bekendt, det hele er jo bygget i de glade 00'er og opdateret løsligt hist og her.
Det er et total makeover ikke bare en klat maling der skal til. Hvilket er forsøgt et par gange, men ja Acido har ikke haft tiden og motivationen og vi har aldrig haft held med at få hjælp af andre. Hvilket jo i bund og grund er hvad det hele strander på.

Men ja det er håndkoder som der ikke er ikoner til du skal bruge hehe.

Men der skete jo netop heller ikke noget, selvom man havde et crew, der hjalp godt og grundigt til på hjemmesiden. Det kan godt ske, der ikke var crew til at kode, men der var et crew til at stå for underholdning, orden og deslige, mens der var tid til at finde nogle, der kunne kode en hjemmeside i sin tid. Jeg synes bare, man har haft muligheden tidligere, fordi der var mange hænder til at hjælpe på de punkter, der lå bag alt andet end kodning. Nu er der set ude fra tid til at finde en, der kan kode, eftersom der ikke sker det helt store på hjemmesiden

Men igen - jeg kommer udefra og aner intet, om hvor stort arbejde der skal lægges i at redesigne, og hvor meget det koster.

Haha ja det kunne jeg fornemme. Kan være, jeg bare ender med at tyvstjæle andres opsætning  funny
Logged


Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #2492: 30 Mar 2020, 19:34 »

Det forsøge vi skam også allerede på at finde for næsten et årti siden 3 4 sagde ja men sprang alle fra senere.

Der har været en række halvfærdige udkast så går flere vist for brugerne hvorpå det så er faldet på jorden.
Det har været et for kompliceret projekt at kode. Især for lad os sige 5 til 10 år siden. Grundet alle de elementer vi ønskede os som vi jo ikke ville af med af dem vi har på nuværende side.
« Seneste Redigering: 30 Mar 2020, 19:37 af Sunbao » Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #2493: 03 Apr 2020, 17:30 »

Kunne man ikke prøve og gå ind i de facebookgrupper og lave en salgstale omkring FmFreaks.dk?
Det er jo en kæmpe fordel og have et overskueligt forum, fremfor en uoverskuelig facebookgruppe!
Logged


Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #2494: 03 Apr 2020, 19:05 »

Kunne man ikke prøve og gå ind i de facebookgrupper og lave en salgstale omkring FmFreaks.dk?
Det er jo en kæmpe fordel og have et overskueligt forum, fremfor en uoverskuelig facebookgruppe!

God idé Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #2495: 05 Maj 2020, 08:57 »

https://www.facebook.com/groups/479705418822885/?ref=nf_target&fref=nf
Nu kan jeg se der begynder og ske et eller andet på en af facebookgrupperne. De vil bl.a. lave en ny hjemmeside og forsøge og skabe noget derfra... Måske man skulle snakke med dem om et evt. samarbejde og se hvor seriøse de er med deres planer osv.?
Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #2496: 05 Maj 2020, 20:54 »

https://www.facebook.com/groups/479705418822885/?ref=nf_target&fref=nf
Nu kan jeg se der begynder og ske et eller andet på en af facebookgrupperne. De vil bl.a. lave en ny hjemmeside og forsøge og skabe noget derfra... Måske man skulle snakke med dem om et evt. samarbejde og se hvor seriøse de er med deres planer osv.?

Ja det er kun lige sket, måske man kunne få et samarbejde op og køre
Logged


Sider: 1 ... 165 166 [167] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010