home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1254 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Forbedringer til FmFreaks.dk
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 137 138 [139] 140 141 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Forbedringer til FmFreaks.dk  (Læst 228637 gange)
HansenLFC
Gæst

Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #2070: 02 Jan 2013, 14:45 »

Men hvorfor overhovedet en afstemning?

Ingen Acido = Ingen FMF.

El Jefe
Gæst

« Svar #2071: 02 Jan 2013, 14:52 »

Er du lidt bitter?

HansenLFC
Gæst

« Svar #2072: 02 Jan 2013, 14:55 »

Bestemt ikke, så skulle præmien have været større.

Shaft
Manager

« Svar #2073: 02 Jan 2013, 14:56 »

Er du lidt bitter?

Det var da provokerende sagt? Hvad nytter det?

El Jefe
Gæst

« Svar #2074: 02 Jan 2013, 15:00 »

Fordi det første indlæg bar præg af sarkasme over min tidligere oprettede tråd. Hvad med Hansens indlæg? Er det særlig konstruktivt i forhold til trådens formål? Er det ikke provokerende?

Jeg kommer med et ganske simpelt forslag, og der er 2, der giver mig ret, og det bliver så fulgt op af et ligegyldigt indlæg, hvorfor jeg selvfølgelig svarer tilbage i samme stil.

HansenLFC
Gæst

« Svar #2075: 02 Jan 2013, 15:06 »

Fordi det første indlæg bar præg af sarkasme over min tidligere oprettede tråd. Hvad med Hansens indlæg? Er det særlig konstruktivt i forhold til trådens formål? Er det ikke provokerende?

Jeg kommer med et ganske simpelt forslag, og der er 2, der giver mig ret, og det bliver så fulgt op af et ligegyldigt indlæg, hvorfor jeg selvfølgelig svarer tilbage i samme stil.

Jeg påpeger blot, det du oprettede en tråd om for nogen timer siden. Hvor du jo havde ret, hvis han ikke var på siden, så var siden her ikke. Så er en afstemning jo ligegyldig. Ingen odds, ingen nyheder, ingen projekter er vel større end at holde siden igang.

El Jefe
Gæst

« Svar #2076: 02 Jan 2013, 15:15 »

Yeah.
Det betyder ikke, at han skal vinde hvert år. Jeg synes bare, at det er på tide, at han får anerkendelse, og så virkede i år, eller ret beset sidste år, som et godt år.

Derudover tror jeg ikke, at det kun er mig, der originalt stemte på Acido. Du skal ikke bilde mig ind, at det kun er én af dine 'venner', der har stemt på dig i år. Nu skal det så lige siges, at der selvfølgelig ikke er noget galt i det. Jeg har da også selv stemt på dem, jeg snakkede bedst med, da de sad i crewet. Så ingen ko på isen.

HansenLFC
Gæst

« Svar #2077: 02 Jan 2013, 15:29 »

Der var afgivet 11 stemmer ialt. Det kunne man dog godt have ønsket sig, at det havde været mange flere.

Dog en fremgang på 3 stemmer i forhold til sidste år.

Jeg gider ikke rigtig ind i en venne debat, jeg kan sige så meget, at jeg aldrig har mødt en eneste her fra forummet. Jeg ved ikke hvor mange Acido kender. Det er også ligegyldigt for mig.

El Jefe
Gæst

« Svar #2078: 02 Jan 2013, 15:37 »

Der var afgivet 11 stemmer ialt. Det kunne man dog godt have ønsket sig, at det havde været mange flere.

Dog en fremgang på 3 stemmer i forhold til sidste år.

Jeg gider ikke rigtig ind i en venne debat, jeg kan sige så meget, at jeg aldrig har mødt en eneste her fra forummet. Jeg ved ikke hvor mange Acido kender. Det er også ligegyldigt for mig.
Du skal selvfølgelig ikke sige, hvem der har stemt på hvem. Det er der ingen, der vil bede dig om. Jeg har heller ingen interesse i en vennedebat. Den har jeg allerede vundet på forhånd alligevel.
Der var en grund til, jeg skrev venner i anførselstegn. Det havde jeg egentlig regnet med, at du kunne gennemskue.

Men er det her virkelig noget, der hører hjemme i denne tråd? Det synes jeg egentlig ikke.

Swizz CataR
Manager

« Svar #2079: 03 Jan 2013, 10:39 »

Jeg kan huske, at El Jefes forslag har været diskuteret i crewet efter sidste års få stemmer. Dengang mener jeg at det var JG7's (Det er muligt jeg tager fejl - i så fald beklager jeg) tidligere måde at gøre det på, hvor der blev oprettet en form for side, hvor man direkte kunne stemme på de nominerede på samme vis som man kan i den enkelte afstemning der er kørende på forsiden - altså ved hjælp af et simpelt klik med musen i hver kategori.

Der er ingen tvivl om, at den måde ville fungere så uendeligt meget bedre end den nuværende, som det jo vel at bemærke også bliver bemærket hvert år. Problemet er blot, at disse bemærkninger og initiativer sker lige efter at afstemningen er sket, og derfor glemmes forud for det kommende års awards.
« Seneste Redigering: 03 Jan 2013, 10:44 af Swizz CataR » Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #2080: 03 Jan 2013, 10:46 »

Jeg kan huske, at El Jefes forslag har været diskuteret i crewet efter sidste års få stemmer. Dengang mener jeg at det var JG7's (Det er muligt jeg tager fejl - i så fald beklager jeg) tidligere måde at gøre det på, hvor der blev oprettet en form for side, hvor man direkte kunne stemme på de nominerede på samme vis som man kan i den enkelte afstemning der er kørende på forsiden - altså ved hjælp af et simpelt klik med musen i hver kategori.

Det var Sunbao, der lavede siden dengang, mener jeg. Jeg har bare foreslået det lige siden crazy

Swizz CataR
Manager

« Svar #2081: 03 Jan 2013, 10:47 »

Så var det sådan det var Wink

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2082: 03 Jan 2013, 10:51 »

Det var da en fremragende idé, El Jefe. Jeg måtte også selv ind og se på crewlisten før jeg afgav min stemme, da jeg slet ikke kan huske hvem der har været i crewet i år, og jeg derfor gerne ville sikre mig at jeg stemte på en der rent faktisk havde været i crewet. Det var dog ikke hverken Acido eller Hansen.

Men god idé at lave en hel liste over hvem der har været i crewet i det forgangne år, så man har et langt bedre overblik. Det er også meget nemmere end at sende en PB..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

HansenLFC
Gæst

« Svar #2083: 03 Jan 2013, 15:13 »

En anden måde var også at alle dem som har været en del af crewet året igennem kunne få en stemme. De har en noget bedre indsigt i mange af de ting som Muten nævnte igår. Hvem som retter nyheder, hvem som skriver dem, hvem laver grafik osv.

11 stemmer er ikke mange som blev indsendt og den person jeg ville have brugt min stemme på, hvis jeg måtte stemme. Han fik 0. Det er jo helt tosset, oveni kan nævnes både Hcan og Swizz CataR kun en enkelt stemme hver.  Shockeret

Det er bestemt ikke for tage noget fra brugerne, men man har bare et langt bedre overblik i baglokalerne.

Men hvordan det skal være, det må dem som er i crewet til næste år jo bedømme Smiley

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #2084: 03 Jan 2013, 17:06 »

En anden måde var også at alle dem som har været en del af crewet året igennem kunne få en stemme. De har en noget bedre indsigt i mange af de ting som Muten nævnte igår. Hvem som retter nyheder, hvem som skriver dem, hvem laver grafik osv.

11 stemmer er ikke mange som blev indsendt og den person jeg ville have brugt min stemme på, hvis jeg måtte stemme. Han fik 0. Det er jo helt tosset, oveni kan nævnes både Hcan og Swizz CataR kun en enkelt stemme hver.  Shockeret

Det er bestemt ikke for tage noget fra brugerne, men man har bare et langt bedre overblik i baglokalerne.

Men hvordan det skal være, det må dem som er i crewet til næste år jo bedømme Smiley

Det ville være en bedre løsning, ja. Så ville folk som havde en stemme, være folk som rent faktisk har indsigt i det, de vurderer. Eneste problem ville være, at man ikke ved, hvordan folk, der har siddet i crewet i en anden periode af året end én selv, har gjort det. Eksempelvis aner jeg ikke hvordan crewmedlemmer, der kom til efter april 2012 har gjort det, og jeg ville derfor kun kunne vurdere på de første fire måneder af året.

Så det er stadigvæk ikke perfekt, men dog den bedste løsning, jeg umiddelbart kan se.

Sider: 1 ... 137 138 [139] 140 141 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010