home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1230 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Forbedringer til FmFreaks.dk
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 135 136 [137] 138 139 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Forbedringer til FmFreaks.dk  (Læst 228696 gange)
Præsidenten
Landsholdsspiller

Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #2040: 24 Okt 2012, 17:51 »

Sunbao skriver det jo:

"Designet skal opfriskes ja, men det der måske udadtil virker velfungerende, er bagved ikke nedslidt, men forældet. Hele siden er bygget op på efterhånden 10 år gamle standarder. Samt op om en total forældet forum installation."

Altså nu indrømmer jeg gerne at jeg ikke ved en skid omkring det at opbygge en hjemmeside osv. - bare lige for at få det på det rene Peace Men hvad gør det at det bagved er forældet? Er det ikke fuldstændig ligegyldigt så længe hjemmesiden virker glimrende?

... og hvor mange er det lige, der benytter den søgefrase? crazy

Jeg synes den var fremragende!   Rullende Øjne

FC Barcelona

El Jefe
Gæst

« Svar #2041: 24 Okt 2012, 17:54 »

Et sted folk kunne uploade sin taktik fx... Nu skal man jo linke til et fildelingssite eller lign. Det er bare de små ting der ville gøre siden mere komplet.
Jeg var faktisk overbevist om, at man godt kunne det. Det kan man i hvert fald som crewmedlem. Gør den feature offentlig, Acido!
Det kan også være, at jeg er fuldkommen blind og ikke kan finde det dog, men jeg er ret sikker på, at der findes en knap, der hedder "vedhæft". Fordi mens jeg var i crewet blev det gjort således, at den filtype som taktikker er også kunne lægges op.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #2042: 24 Okt 2012, 17:54 »

Altså nu indrømmer jeg gerne at jeg ikke ved en skid omkring det at opbygge en hjemmeside osv. - bare lige for at få det på det rene Peace Men hvad gør det at det bagved er forældet? Er det ikke fuldstændig ligegyldigt så længe hjemmesiden virker glimrende?

Jo, som sådan - det betyder dog, at siden næppe udvikler sig.

Uden tvivl crazy

blomvikings
Manager

« Svar #2043: 24 Okt 2012, 17:55 »

Jeg er nu heller ikke en af dem der mener at siden bare SKAL laves om, jeg kom bare med et forslag til hvordan det kunne gøres, billigere, hvis det var man var indstillet på at det skulle ske.

blomvikings
Manager

« Svar #2044: 24 Okt 2012, 17:56 »

Jeg var faktisk overbevist om, at man godt kunne det. Det kan man i hvert fald som crewmedlem. Gør den feature offentlig, Acido!
Det kan også være, at jeg er fuldkommen blind og ikke kan finde det dog, men jeg er ret sikker på, at der findes en knap, der hedder "vedhæft". Fordi mens jeg var i crewet blev det gjort således, at den filtype som taktikker er også kunne lægges op.

Enlighten me please Smiley Jeg anede ikke at dette var muligt. Har vi en sektion hvor folk kan uploade deres taktikker?

El Jefe
Gæst

« Svar #2045: 24 Okt 2012, 18:09 »

Enlighten me please Smiley Jeg anede ikke at dette var muligt. Har vi en sektion hvor folk kan uploade deres taktikker?
Læs mit indlæg igen.
Umiddelbart tror jeg kun, at crewmedlemmer har den funktion pt.

blomvikings
Manager

« Svar #2046: 24 Okt 2012, 18:15 »

Synes bare du skrev at der findes denne knap, som om den er tilgængelig for alm. brugere, men det misforstod jeg nok. Men ja, det ville da være fint hvis det blev noget brugere kunne gøre, og så få feedback på deres taktik.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #2047: 24 Okt 2012, 18:54 »

Hvad er det for en taktik upload du tænker på ?.

Men alle kan vedhæfte filer i forummet.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #2048: 24 Okt 2012, 18:55 »

Intet som sådan, ud over at hvis man vil lave noget nyt på den, så vil man skulle kode på en "gammeldags" måde. for at det er i samme stil som resten.

El Jefe
Gæst

« Svar #2049: 24 Okt 2012, 19:47 »

Hvad er det for en taktik upload du tænker på ?.

Men alle kan vedhæfte filer i forummet.
Det var skam det jeg tænkte på. Hvor i al verden er det, at man gør det så? Jeg er næsten sikker på, at man kunne vedhæfte filer i sine indlæg.
Det kan også være, at det er noget, jeg har drømt.

SørenA
Gæst

« Svar #2050: 24 Okt 2012, 19:54 »

Apropos noget der har været oppe tidligere i tråden! Her kan i komme med jeres øsnker - og eventuelt finde ideer til projekter Smiley

http://fmfreaks.dk/index.php?topic=29939.0

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #2051: 24 Okt 2012, 19:55 »

næh næh tryk på svar knappen, også nede under flere indstillnger

El Jefe
Gæst

« Svar #2052: 24 Okt 2012, 19:58 »

næh næh tryk på svar knappen, også nede under flere indstillnger
Jeg er 100 på, at den ikke var der før, fordi jeg havde tjekket der. Anyway now you know, blom.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #2053: 24 Okt 2012, 20:00 »

Jeg er 100 på, at den ikke var der før, fordi jeg havde tjekket der. Anyway now you know, blom.

Hehe, er også lige slået til igen, aner ikke hvorfor den var slået fra hos brugerne, har altid været meningen man kunne vedhæfte sine ting der.

El Jefe
Gæst

« Svar #2054: 24 Okt 2012, 20:02 »

Jeg var i et kort øjeblik bange for, at jeg var ved at blive skør, godt at det ikke bare var mig, som sejlede.

Sider: 1 ... 135 136 [137] 138 139 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010