|
JimmyGP
|
|
32,5 mill €. Det er overkommeligt, når man er R. Madrid. Hvor meget vil de da have for ved dit save?
Et sted mellem 250-300 millioner kroner.. Synes bare det er mange penge som V Benfica..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Strandby
|
|
Står med et problem... Er Arsenal, midt forsvar er jeg i tvivl om hvem jeg skal bruge .. Valget er imellem : Rhys Whilliams,Vermealen,Koscinlny og Alderweireld...... Vil væk med én af dem...
|
|
|
|
|
|
Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.
To dare is to do.
COYS <3
|
|
|
|
|
FredrikLeander
Gæst
|
|
Hey freaks!  Er der nogle der har erfaringer med Jonathan Viera? Jeg har lige købt ham til Swansea, og han spillede en kanon debut med mål og assist  Så det er et godt indtryk jeg har af ham. Hvad med jer andre?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Nogen der har erfaring med VILLALVA fra River?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
molle
|
|
Er der nogle som har erfaring med Gylfi Sigurdsson eller kan fortælle hvordan har gør sig ude i fremtiden? tak
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
Har aldrig selv haft glæde af ham. Men han har altid været en vild spiller i de saves jeg har haft. Men hvad mangler du? og hvor meget må han koste?
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
|
molle
|
|
Har aldrig selv haft glæde af ham. Men han har altid været en vild spiller i de saves jeg har haft. Men hvad mangler du? og hvor meget må han koste? Midt midt (ikke DM). må koster 80 mill kr. Er i første sæson og det er begrænset hvem som vil til klubben selvom jeg har succes
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
Canales eller Granero fra Real Madrid kunne være et bud. Ellers så er der Andrea Poli eller Andrea Bertolacci? 
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
|
molle
|
|
Canales eller Granero fra Real Madrid kunne være et bud. Ellers så er der Andrea Poli eller Andrea Bertolacci?  De får et scout, men tror kun der er mulighed for at Bertolacci vil til klubben
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
Han er også en okay backup. 
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
|
molle
|
|
William fra Shakhtar? Har I erfaringer med ham?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Jack Rodwell.
Erfaringer med ham? Hvilken position gør han det godt på og hvilken rolle?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grün
|
|
Jaack Rodwell skal ligge som defensiv midt andet ved jeg ikke 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grün
|
|
Jesper Juelsgaard og Djemba-Djemba? nogen der ved hvrodan de skal bruges?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Simon97
Lilleputspiller
|
|
Er i gang med et save med Sunderland. Nicklas Bendtner har spillet 14 kampe og scoret 0 mål  Er der nogen som ved hvordan man spiller med ham.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|