home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 465 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Spillererfarings-Tråden FM12
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 Udprint
Forfatter Emne: Spillererfarings-Tråden FM12  (Læst 62740 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spillererfarings-Tråden FM12
« Svar #315: 16 Jul 2012, 01:34 »

Hej folkens, jeg vil gerne høre om i har oplevet det samme som jeg li har.

Jeg er lige gået igang med 6. sæson i mit Arsenal save. Jeg valgte at sælge Rondon og Suarez, for at skabe plads og økonomi til at hente Rooney.

Salget af Suarez, fik Dzagoev til at brokke sig, fordi han mente holdet var blevet svækket, hvilket ankomsten af Rooney ikke har ændret på set fra hans synspunkt. Så nu har han bedt mig om at blive sat på transferlisten.

Ene og alene fordi han mener at salget af Suarez svækkede holdet og jeg ikke har hentet nogen ind som erstatning for ham. Men i min optik er Rooney en fornuftig erstatning af Suarez, som i forvejen var reserve på holdet.

Har i prøvet at en spiller har lavet samme nummer imod jer? ? ?

Jeg er sku lidt forundret over det valg... Og jeg har så mange regens på vej at et nyt stort indkøb ville være skandaløst. Samt jeg snart har vundet alt flere gange med klubben, så forstår ikke russerens bevæggrunde... Opstemt

Nogen kommentarer/erfaringer med Dzagoev eller andre?



Jeg synes efterhånden jeg har prøvet det en del gange i 12'eren (dog ikke med Alan D) Peace Det er faktisk pisseirriterende, men forståeligt fra spillerens synsvinkel, da de ofte er "glade" for den spiller man vælge at skille sig af med. Jeg prøver via snakke med spilleren at få ham til at forstå at der er styr på det og at vi er et bedre hold uden den solgte spiller. Bliver han ved med at pive sælger jeg ofte spilleren. Jeg er chefen - jeg bestemmer - jeg ved hvordan der skal spilles og jeg går efter min mavefornemmelse om vi kan undvære (i dit tilfælde Suarez)! kort sagt - I'm the Boss - shut the f..k up!!


Logged

- Veni, vidi, vici -

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spillererfarings-Tråden FM12
« Svar #316: 16 Jul 2012, 16:56 »

Jeg synes efterhånden jeg har prøvet det en del gange i 12'eren (dog ikke med Alan D) Peace Det er faktisk pisseirriterende, men forståeligt fra spillerens synsvinkel, da de ofte er "glade" for den spiller man vælge at skille sig af med. Jeg prøver via snakke med spilleren at få ham til at forstå at der er styr på det og at vi er et bedre hold uden den solgte spiller. Bliver han ved med at pive sælger jeg ofte spilleren. Jeg er chefen - jeg bestemmer - jeg ved hvordan der skal spilles og jeg går efter min mavefornemmelse om vi kan undvære (i dit tilfælde Suarez)! kort sagt - I'm the Boss - shut the f..k up!!

Ved heller ikk hvorfor det li er Dzagoev der brokker sig... kan ikke se hvorfor han skulle vær glad for Suarez.

Jeg har også snakket med ham, hvor han indrømmede at han havde lavet en fejl, men han har ikke bedt om at blive pillet af transferlisten endnu, og jeg har da heller ikke selv travlt med at få ham af den liste... Har spillere der nemt kan overtage, da jeg roterer ret meget på OMC pladsen. Ramsey, Dzagoev, Silva, Miquel og Lechi (de sidste tre er regens).

Tja mit argument for at beholde ham, er at han til tider har afgjort en kamp på egen hånd ved at bryde igennem kæderne. Men hvis han bliver utilfreds igen så ryger han nok.

Jeg kan ikke bruge en utilfreds spiller til noget, for så skaber han bar splid i truppen, og det kan vi ikke ha Opstemt

Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Spillererfarings-Tråden FM12
« Svar #317: 18 Jul 2012, 23:29 »

Nogle der har erfaringer med Sofiane Feghouli fra Valencia? Jeg har muligheden for at købe ham til Paris SG for "sølle" £4,9 millioner, men ville lige høre om der var nogle der har erfaringer. Enten som offensiv midtbane eller som højre fløj.
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spillererfarings-Tråden FM12
« Svar #318: 23 Jul 2012, 17:53 »

Er der nogle som har erfaringer med luis guilherme fra botafogo?Smiley
Logged

Champenralle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spillererfarings-Tråden FM12
« Svar #319: 04 Aug 2012, 12:48 »

Nogen der har erfaringer med Mauro Matos fra All boys fra Argentina??
Logged

Arsenal FC!!

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spillererfarings-Tråden FM12
« Svar #320: 05 Aug 2012, 15:57 »

Nogen der har prøvet at omskole Javi Martinez til centralforsvarsspil ler?
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spillererfarings-Tråden FM12
« Svar #321: 05 Aug 2012, 16:08 »

Nogen der har prøvet at omskole Javi Martinez til centralforsvarsspil ler?
Jeg har aldrig haft ham, men ville mene at han har forudsætningerne til at blive en god boldspillende forsvarsspiller Smiley
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spillererfarings-Tråden FM12
« Svar #322: 05 Aug 2012, 16:13 »

Jeg har aldrig haft ham, men ville mene at han har forudsætningerne til at blive en god boldspillende forsvarsspiller Smiley
Det var nemlig også det jeg tænkte. :-)
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spillererfarings-Tråden FM12
« Svar #323: 08 Aug 2012, 19:00 »

Sebastian corchia eller kyle walker til liverpool i anden sæson? Hvem af de to udvikler sig mest og hurtigst? Smiley
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spillererfarings-Tråden FM12
« Svar #324: 09 Aug 2012, 15:16 »

Nogen der har erfaringer med Lewandowski i PrL? Wink

Vil gerne høre om det var godt eller skidt samt hvordan i brugte/bruger ham Opstemt
Logged

SkovGaards
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spillererfarings-Tråden FM12
« Svar #325: 09 Aug 2012, 16:54 »

Sebastian corchia eller kyle walker til liverpool i anden sæson? Hvem af de to udvikler sig mest og hurtigst? Smiley

De opnår vel omtrent samme niveau. Men Walker er engelsk, så i min verden er det et let valg, Kyle Walker! :-)
Logged


TimE
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spillererfarings-Tråden FM12
« Svar #326: 10 Aug 2012, 00:06 »

Hvilke erfaringer har folk med Gylfi, og på hvilke positioner? Og gerne også hvilke opstillinger man har brugt ham i..
Logged

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

FreDDy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spillererfarings-Tråden FM12
« Svar #327: 10 Aug 2012, 00:14 »

Hvilke erfaringer har folk med Gylfi, og på hvilke positioner? Og gerne også hvilke opstillinger man har brugt ham i..


Går ud fra det er ham fra Swansea/Hoffenheim Opstemt

OMC - i en opstilling 4-2-3-1 - kæft han lavede mange assists og ok med kasser i 1. sæson !
Logged

TimE
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spillererfarings-Tråden FM12
« Svar #328: 10 Aug 2012, 00:19 »


Går ud fra det er ham fra Swansea/Hoffenheim Opstemt

OMC - i en opstilling 4-2-3-1 - kæft han lavede mange assists og ok med kasser i 1. sæson !


Jep ham Wink

AH okay, jeg bruger ham på den offensive midt som Playmaker(Support).. Må lige prøve ham som alminde OMC.
Det har indtil videre mest været en diamant da mit hold simpelthen har spillet bedst sådan, men har et 4-2-3-1 i baghånden allerede.
Logged

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

Liverpool FC99
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Spillererfarings-Tråden FM12
« Svar #329: 10 Aug 2012, 00:40 »

En eller anden der kan hjælpe mig her Smiley

Står i den situation at jeg skal vælge mellem Carlos Fierro og Erick Torres. Hvem skal jeg vælge Huh?
Logged

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010