Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
22 Dec 2024, 22:25
Wester Jr.
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
11 Dec 2024, 19:07
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere:
23477
0 Brugere, 659 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
rune.saksager
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2012
Kategori: Blogs
Unge Kanoner
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
[
1
]
2
3
...
7
Forfatter
Emne: Unge Kanoner (Læst 21815 gange)
Newton Heath
Manager
Unge Kanoner
«
:
28 Okt 2011, 18:00 »
UNGE KANONER - INTRODUKTION
Efter at have afsluttet mit første spil i denne herlige nye version af vores alle sammens Football Manager vil jeg nu kaste mig ud i et nyt blogeventyr. Dette eventyr har bragt mig til London, nærmere betegnet 75 Drayton Park, hvor Arsenal FC holder til. Efter næsten femten år som styrmand for 'The Gunners' overtager jeg, Kasper Nielsen, tøjlerne fra Arséne Wenger hvor jeg skal forsøge at følge op på franskmandens meritter.
Bloggens stil vil nok primært blive i stil med min
Ajax-blog
, hvor jeg vil komme kort omkring hver kamp og ellers vil jeg som noget tilføjende forsøge at komme med længere uddybende opdatering indimellem omkring transfer, spillerudvikling, eventuelt spillerportrætter og hvilke begivenheder der nu ellers er aktuelle omkring klubben. Jeg spiller med den nyeste patch og jeg har valgt at inkludere de fire bedste ligaer i England, samt de to bedste i Spanien, Italien, Frankrig og Tyskland. Størrelsen på min database er stor.
God læselyst!
Newton Heath
Manager
Sv: Unge Kanoner
«
Svar #1:
28 Okt 2011, 18:00 »
GENVEJE
ARSENAL | SEASON 1
1 - pilot
2 - truppen
3 - silly season
4 - in others news 1
5 - v tottenham (home)
6 - v udinese (home)
7 - v manchester united (away)
8 - v udinese (away)
9 - v swansea (home)
10 - v stoke (away)
11 - v napoli (away)
12 - v wigan (home)
13 - v tottenham (away)
14 - v liverpool (away)
15 - v leverkusen (home)
16 - in other news 2
17 - v newcastle (home)
18 - v wolves (away)
19 - v marseille (away)
20 - v qpr (home)
21 - v ipswich (home)
22 - v norwich (away)
23 - v marseille (home)
24 - v manchester city (away)
25 - in other news 3
26 - v blackburn (home)
27 - v napoli (home)
28 - v aston villa (away)
29 - v everton (home)
30 - v fulham (home)
31 - v leverkusen (away)
32 - v bolton (away)
33 - in other news 4
34 - v everton (home)
35 - v Sunderland (away)
36 - v WBA (home)
37 - v Chelsea (away)
38 - v tottenham (away)
39 - v liverpool (away)
40 - v reading (away)
41 - in other news 5
NUVÆRENDE TRUP
13. Wojciech Szczesny
21. Lukasz Fabianski
24. Vito Mannone
03. Bacary Sagna
04. Per Mertesacker
05. Thomas Vermaelen
06. Laurent Koscielny
11. André Santos
20. Johan Djourou
28. Kieran Gibbs
52. Alberto Lora
02. Abou Diaby
08. Mikel Arteta
15. Alex-Oxlade Chamberlain
16. Aaron Ramsey
17. Alex Song
19. Jack Wilshere
23. Andrey Arshavin
25. Marouane Fellaini
27. Gervinho
30. Yossi Benayourn
31. Ryo Miyaichi
39. Francis Coquelin
67. Hulk
07. Iker Muniain
09. Park Chu-Young
10. Robin van Persie
14. Theo Walcott
29. Marouane Chamakh
«
Seneste Redigering: 19 Nov 2011, 21:30 af Newton Heath
»
PhilipFlink
Manager
«
Svar #2:
28 Okt 2011, 18:02 »
Lækkert! En Arsenal blog !! Looooooooooooooove
http://www.youtube.com/v/e3psfir8vXA?version=3&hl=en_GB
FIFA 13 skills tutorial
Seller95
Manager
«
Svar #3:
28 Okt 2011, 18:25 »
Dejligt med en blog om Arsenal! Jeg følger klart med.
Arsenal <3
Esmark11
Landsholdsspiller
«
Svar #4:
28 Okt 2011, 18:31 »
kanon:-)
ptrN
Manager
«
Svar #5:
28 Okt 2011, 18:49 »
Fantastisk med en Arsenal-blog. Denne blog kommer til at bestemme om jeg køber det nye spil; ikke for at presse dig eller noget.
welbz is dat guy
Newton Heath
Manager
«
Svar #6:
29 Okt 2011, 12:43 »
TRUPPEN 11/12
Det skal ikke være nogen hemmelighed at Arsenal har haft vanskeligt ved at hente trofæer til klubben og ikke siden FA Cup-triumfen i 2005 er det lykkedes Arsenal at hente et trofæ til det efterhånden kedsommelige trofæskab. Tabene af profiler som Gäel Clichy, Samir Nasri og i særdeleshed anføreren og den altoverskyggende stjerne Cesc Fabregas giver ikke ligefrem håb om at bryde denne trofæløse stime, men trods tab af tre så markante spillere er jeg alligevel ganske tilfreds med min trup der ser således ud:
Wojciech Szczesny
Lukasz Fabianski
Manuel Almunia
Thomas Vermaelen
Johan Djourou
Laurent Koscielny
Per Mertesacker
Bacary Sagna
André Santos
Kieran Gibbs
Alex Song
Francis Coquelin
Andrey Arshavin
Yossi Benayoun
Mikel Arteta
Aaron Ramsey
Tomas Rosicky
Jack Wilshere
Abou Diaby
Gervinho
Robin van Persie
Theo Walcott
Park Chu-Young
Marouane Chamakh
Et hurtigt kig på truppen fortæller mig at tingene ikke står så slemt til igen. På målmandsposten vogter stortalentet med det noget komplicerede navn Szczesny kassen, mens Lukasz Fabianski agerer backup i en polsk duo. Jeg er egentlig ganske godt tilfreds med mine fire midterforsvarere hvor jeg forventer at de regulære startere bliver Mertesacker og Vermaelen. På venstrebacken ligner brasilianske Santos en starter, mens unge Gibbs vil presse på for en plads i opstilling og sidst men ikke mindst er Sagna min eneste mulighed på højrebacken hvor der sandsynligvis vil blive investeret i en gardering for den garvede franskmand.
Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg er stor fan af Alex Song og han kommer da også til at styre den defensive del af midtbanen, hvor konkurrenterne er til at overse. Eneste alternativ hedder Coquelin og er hentet op fra reserveholdet, idet han sagtens kan komme til at spille en rolle i den kommende sæson. Mikel Arteta og Aaron Ramsey vil få chancen for at opbygge et makkerskab på midtbanen, mens langtidsskadede Jack Wilshere med garanti vil banke på døren når hen vender tilbage i vælten omkring nytårstid.
Arshavin har været meget diskuteret blandt Arsenal-supportere, men han vil om ikke andet få chancen på venstrekanten, mens Gervinho kommer til at dække højresiden. Theo Walcott og Alex Chamberlain vil dog også forsøge at banke på døren for en plads i idealopstillingen. Klubben største stjerne og anfører Robin van Persie gør sig som enlig angriber, mens hans konkurrenter på pladsen hedder Chamakh og Park Chu-Young.
Samlet set er jeg ganske tilfreds med min trup, men jeg kigger stadig efter forstærkninger og unge stortalenter til at supplere en i forvejen meget ungdommelig trup. Dermed kan i altså godt forvente nogle udskiftninger, hvor jeg blandt andet vil forsøge at lokke en højreback, en defensiv midtbanespiller og ikke mindst en kantspiller til klubben, mens også et par ansigter forvente at forsvinde i løbet af 'silly season'.
Baliian
Landsholdsspiller
«
Svar #7:
29 Okt 2011, 13:24 »
God start og godt klubvalg!
Jeg elsker dine blogs og jeg vil helt klart også følge med her.
Det bliver spændende at se, hvilke spillere du kan få hentet til klubben
Arsrea
Landsholdsspiller
«
Svar #8:
29 Okt 2011, 15:21 »
jeg følger, selvom det ikke er det bedste klubvalg
Du skriver rigtig godt
Følg mig på twitter, hvor jeg skriver en del om Football Manager.
Newton Heath
Manager
«
Svar #9:
29 Okt 2011, 16:18 »
SILLY SEASON | 25.07.11
Som nævnt havde jeg stillet kikkerten ud efter en højreback, en defensiv midtbanespiller og ikke mindst en kantspiller og efter at have skuet vinduet igennem begyndte kandidaterne en efter en at falde fra. Allerhelst ville jeg gerne have haft den tyske playmaker Mario Götze, men Dortmund mente åbenbart at han var mere værd end en halv milliard kroner værd, så jeg kiggede andetsteds. Navne som Marko Marin, Antoine Griezmann og selveste Franck Ribéry var også oppe at vende, men jeg faldt over en ung knægt fra Baskerlandet, nærmere betegnet Bilbao, hvor Iker Muniain tjener til føden.
Selvom den blot 18-årige Muniain foretrækker angrebet kan han også dække venstrekanten og da jeg smed et bud på 16.000.000£ til Bilbao var resten formaliteter. En kontrakt løbende til 2016 med en ugentlig gage på ca. 40.000£ var nok til at overtale Muniain der nu kan kalde sig Arsenal-spiller. Det spanske stortalent var dog ikke eneste navn der skulle præsenteres, idet jeg også havde fået sat fingrene i en defensiv midtbanespiller.
Marouane Fellaini er et kendt ansigt i fodboldverdenen, dels grundet hans rædderlige frisure, dels grundet hans tårnhøje korpus men også dels fordi han er en fremragende fodboldspiller. Den belgiske landsholdsspiller der ikke blot har sine forcer i luftspillet men også ved jorden er blevet hentet i Everton, hvor jeg fralokkede ham for en sum af lige knap 15.000.000£ med en videresalgsklausul tilført. Ligesom sin nye holdkammerat Muniain har Fellaini skrevet under til sommeren 2016 hvor han står til at tjene godt 60.000£ ugentligt. Muniain får nummer 7 på ryggen, mens Fellaini skal præstere med nummer 25.
Udover disse to storslåede nyheder har klubben også formået at skille sig af med to spillere. Manuel Almunia er blevet solgt til Udinese for 2.600.000£, mens Tomas Rosicky er skiftet til Atletico Madrid for 3.000.000£. Helt færdig er jeg dog ikke endnu, inden vinduet lukker vil jeg nemlig meget gerne forsøge at tilføje endnu en spiller til truppen og dette helst en højreback.
iker muniain
•••
marouane fellaini
«
Seneste Redigering: 29 Okt 2011, 16:31 af Newton Heath
»
Newton Heath
Manager
«
Svar #10:
29 Okt 2011, 16:27 »
Citat af: Flink14 28 Okt 2011, 18:02
Lækkert! En Arsenal blog !! Looooooooooooooove
Takker. :-)
Citat af: Seller95 28 Okt 2011, 18:25
Dejligt med en blog om Arsenal! Jeg følger klart med.
Godt at høre. :-)
Citat af: Esmark11 28 Okt 2011, 18:31
kanon:-)
Tak. :-)
Citat af: ptrN 28 Okt 2011, 18:49
Fantastisk med en Arsenal-blog. Denne blog kommer til at bestemme om jeg køber det nye spil; ikke for at presse dig eller noget.
Haha godt at høre, nu føler jeg mig overhovedet ikke presset. ;-)
Citat af: Baliian 29 Okt 2011, 13:24
God start og godt klubvalg!
Jeg elsker dine blogs og jeg vil helt klart også følge med her.
Det bliver spændende at se, hvilke spillere du kan få hentet til klubben
Mange tak Baliian, er glad for at du følger med. :-)
Citat af: Arsrea 29 Okt 2011, 15:21
jeg følger, selvom det ikke er det bedste klubvalg
Du skriver rigtig godt
Og tak til dig også. :-)
Newton Heath
Manager
«
Svar #11:
29 Okt 2011, 17:14 »
>>> IN OTHER NEWS | 01.08.11
Kalenderen har så småt rundet august og jeg kan nu konstatere at der blot er små fjorten dage til sæsonen begynder. Her er det i øvrigt North London-rivalopgøret der venter når Tottenham kommer på besøg på Emirates Stadium, inden jeg weekenden efter rejser til Manchester for at aflægge visit på Old Trafford mod mægtige Manchester United. De tre efterfølgende kampe burde dog kaste lidt point af sig, idet modstanderne hedder Swansea og Wigan hjemme og indimellem en udekamp på Britannia Stadium mod jernhårde Stoke City.
Men spillerne har allerede været i vælten seks gange i diverse træningskampe, hvor jeg eksperimenteret en del med forskellige opstillinger og indstillinger. Først vandt vi 3-1 i den obligatoriske sæsonindleder mod reserverne, inden Lyon kom på besøg i en god kamp i London. Foran mere end 50.000 fremmødte gav vi fansene lidt at glæde sig over, da Gervinho med kampens enlige mål sikrede os en 1-0. Et André Santos mål i næste kamp var dog ikke nok til at forhindre et nederlag på 2-1 til LOSC Lille. Walcott var eneste mand på tavlen i 1-1 kampen mod Seoul, inden vi endelig formåede at sætte en masse mål på tavlen i 4-1 sejren over Dundee. Walcott, Benayoun(2) og unge Coquelin kom på tavlen i det skotske. Brasilianske Atletico Mineiro ventede i sidste testkamp og her viste vi karakter ved at få 3-3 efter at have været nede med 3-0 før pausen. Samtidig beviste vi dog også for os selv at defensiven i den grad havde mangler, idet vi tillod nogle tåbelige scoringer på tydelige kommunikationsprobl
emer mellem de fire bagerste.
Sidst men ikke mindst kan vi glæde os over endelig at få hentet den længe ventede højreback, da jeg spenderede 4.200.000£ på den spanske altmuligmand
Alberto Lora
. Nogen gudsbenået spiller bliver Lora nok aldrig, men han er en pålidelig spiller der kan dække en masse pladser og altid giver sig 100% for holdet. Alberto Lora får en ugeløn på næsten 19.000£ og har ligeledes fået tildelt en fem-årig kontrakt. Efter købet af Lora er jeg ganske tilfreds med min trup og jeg har ikke de store planer om at lave flere ændringer med undtagelse af salg af et par marginalspillere hvis muligt.
SZCZESNY
SAGNA VERMAELEN MERTESACKER SANTOS
SONG
FELLAINI ARTETA
GERVINHO – ARSHAVIN
VAN PERSIE
Newton Heath
Manager
«
Svar #12:
29 Okt 2011, 18:38 »
premier league, 1. runde - arsenal vs tottenham | 13.08.11
szczesny; sagna, koscielny, vermaelen, santos; fellaini, ramsey, arteta; gervinho, arshavin; chamakh
Med hverken van Persie, Mertesacker, Song og Walcott ledige til kampen grundet småskader bød vi velkommen til ærkerivalerne på åbningsdagen i en rigtig lækkerbisken af et lokalopgør. Et fyldt Emirates Stadium lagde ramme om begivenheden og der var tydelig rust hos begge mandskaber efter den lange sommerpause. Hverken Arsenal eller Tottenham havde noget at byde på i sæsonens indledende fase, der var præget af nervøsitet og forsigtighed først og fremmest. Der var debut til Marouane Fellaini på Arsenals defensive midtbane og han skulle komme til at spille en stor rolle i kampens afsluttende del.
Forinden ville en russer dog sætte gang i løjerne. Første halvleg lignede en nulløsning mellem de to mandskaber, men med fem minutter igen fandt den spanske playmaker Mikel Arteta langt om længe et hul i den tætpakkede Tottenham-defensiv og spillede Arshavin fri på kanten af feltet. Et resolut træk var nok til at bringe den russiske kreatør i skudposition og herfra kanonerede han bolden ind bag Gomes i målet. Der var dog mere hvor det kom fra. Samme Arshavin var nemlig på pletten fem minutter inde i anden halvleg hvor han med et fantastisk langskudsmål gjorde det til 2-0. Med tre minutter igen blev den ellers stærkt spillende debutant Fellaini præsenteret for et direkte rødt kort efter en grov tackling på Scott Parker, hvilket gav de medrejsende Spurs-fans få forhåbninger om et mirakuløst comeback.
Det røde kort fik dog ingen betydning for kampens udfald og på to mål af Andrei Arshavin tog vi dermed håneretten og de tre medfølgende point over de bitre rivaler. Næste modstander hedder Udinese der i midtugen gæster Emirates Stadium i kvalifikationen til Champions League-gruppespillet, inden Manchester United uden en skadesplaget Wayne Rooney venter på Old Trafford næste weekend i en noget hård start på sæsonen.
2-0 - arshavin(37, 50)
Newton Heath
Manager
«
Svar #13:
29 Okt 2011, 18:59 »
champions league, 4. kvalrunde, 1. kamp - arsenal vs udinese | 16.08.11
szczesny; sagna, koscielny, vermaelen, santos; fellaini, ramsey, arteta; walcott, arshavin; chamakh
Der var langt mellem snapsene da Udinese gæstede Emirates denne halvlune sensommeraften i London, og ingen af holdene fik for alvor foldet sig ud. Derfor blev det også en noget tam affære for de mange fans, der dog alligevel fik to mål at se. Fortjent nok fik hvert hold lov til at nette en enkelt gang, og dermed blev det altså 1-1, et resultat der uden tvivl passer de italienske gæster fra Udinese klart bedst.
Det var dog spanske Mikel Arteta der fik hul på bylden efter tyve minutters spil, da hans halvforkølede langskud ramte en italiensk fod på vejen og snød Handonovic i hjemmeholdets mål. Samme skæbne foregik senere i halvlegen oppe i den anden ende af banen, hvor Pinzi fik ramt Koscielny med sit spark hvilket vinklede bolden forbi Szczesny og over i fjerneste hjørne. Flere scoringer fik vi ikke og dermed står vi nu over for en svær mission i Udine om et par uger. Eneste lyspunkt var Iker Muniains indhop efter små 70 minutter, der indikerede at han er en mand for fremtiden efter et par gode aktioner og farlige afslutninger.
1-1 - arteta(20) - pinzi(39)
Newton Heath
Manager
«
Svar #14:
29 Okt 2011, 22:50 »
;VERMINATOR DUKKEDE MESTRENE;
premier league, 2. runde - manchester united(3) vs arsenal(7) | 20.08.11
szczesny; sagna, koscielny, vermaelen, santos; song, ramsey, arteta; walcott, arshavin; van persie
De forsvarende mestre fra Manchester United bød efter den fine sæsonåbner op til dans på "Drømmenes Teater" og drømmen om tre point var bestemt til at føle på blandt Arsenal-fansene der styrede stemningen trods klar overvægt af United-fans. På banen var det dog hjemmeholdet der var toneangivende fra start og uden Wayne Rooney og Nemanja Vidic formåede man alligevel at lægge et tryk på målet. Berbatov burde have gjort det til 1-0 midtvejs i første halvleg, men den bulgarske tekniker headede bolden over tæt under mål. Dette straffede en kynisk Robin van Persie få sekunder senere da han bragede et frispark over muren og ind bag en noget stilstående Lindegaard i United-målet.
0-1 ved pausen var ærligt talt ikke specielt fortjent, og United genoptog også deres pres fra anden halvlegs start. Den mexicanske ært Javier Hernandez var umådeligt tæt på med sin fikse ydersideafslutning, men en vågen Szczesny fik sat fingerspidserne på det ellers nærgående forsøg. Midtvejs i halvlegen var polakken dog chanceløs, da den altid skarpe mexicaner kom først på en returbold og prikkede den ind i det tomme mål til 1-1. Dette lignede længe kampens slutresultat, men få minutter før tid tilkæmpede indskiftede Muniain sig et hjørnespark og dette blev lagt ind i panden på en fremstormende Thomas Vermaelen der tæt foran målet kunne heade tre fantastiske point til Emirates med et kraftfuldt hovedstød.
1-2 - hernandez(67) - van persie(22), vermaelen(87)
Sider:
[
1
]
2
3
...
7
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »